Polgárda

Polgárda

Igen Tisztelt Ballib Értelmiség, kedves európai szürkeállomány!

2014. február 25. - Arczél Endre

Kérdéssel fordulnák felétek, de előbb felsorolnám címeiteket. Csak a miheztartás végett.

 

 

Ágh Attila: történelem-filozófia szakos diploma, 1964 és 1980 között az MTA Filozófiai Intézetében dolgozott. 1980-tól 1990-ig a Külügyi Intézet igazgatóhelyettese, a Marx Károly Közgazdaságtudományi Egyetem politikatudományi előadója, tanszékvezető egyetemi tanára. 1999 és 2002 között Széchenyi ösztöndíjas volt.2001-től 2004-ig a Magyar Tudományos Akadémia közgyűlési képviselője, a Politikatudományi Bizottság tagja volt. Az 1970-es évek végén Tanzániában, az 1980-as évek elején Indiában, majd Bécsben vendégprofesszor.

György Péter: Szegeden kezdte egyetemi tanulmányait, majd 1979-ben az ELTE-n végzett magyar-történelem-esztétika szakon. 1980 óta oktat itt esztétikát és médiát. 1985-ben egyetemi doktori fokozatot szerzett. 1990 óta a Képzőművészeti Főiskola címzetes egyetemi tanára. 1995-ben PhD fokozatot szerzett. 2000 óta a Media Center igazgatója. Tanított New Yorkban, Londonban, Manchesterben, Krakkóban is.

Heller Ágnes: A Budapesti Iskola megalapítója, Lukács Györgynek tanítványa az ELTE Filozófia Tanszéken. 1963–1973-ig az MTA Szociológiai Kutatócsoportban dolgozott. 1955-ben elérte a kandidátusi, 1968-ban pedig a filozófia tudományok doktora fokozatot. Tanított a Berlini Egyetemen, a melbourne-i LaTrobe Egyetemen, a Torinói Egyetemen, a SãoPauló-i Egyetemen, végül New Yorkban kapott katedrát 1986-ban. 1990-től filozófiai előadásokat tart a szegedi József Attila Tudományegyetemre és a budapesti Eötvös Loránd Tudományegyetemre. 1995-ben habilitált. 1995-től 1999-ig az ELTE Esztétika Tanszékén tanít. Beválasztották a MTA levelező (1990), majd rendes (1995) tagjai sorába. 2010-től professor emeritaként ismét tanít az ELTE Esztétika Tanszékén.

Karácsony Gergely: a Károli Gáspár Református Egyetem BTK-n tanul történelem szakon, majd 1995-től az ELTE-TÁTK Szociológiai és Szociálpolitikai Intézetébe távozik, ahol 2000-ben szerzett szociológusdiplomát. 1995 és 2000 között a Széchenyi István Szakkollégium tagja, később az intézmény tanára. Emellett az ELTE-BTK-n 1995-től 1997-ig politikaelméletet hallgatott. Diplomájának megszerzése után a Mediánnálkutatásvezető. 2007-ben a cég kutatási igazgatója. 2004-től a Corvinus Egyetem Politikatudományi Intézetének oktatója, 2008-tól adjunktusi beosztásban. 2007-től az ELTE-ÁJK Politikatudományi Intézete PhD-hallgatója. A Magyar Szociológia Társaság és a Magyar Politikatudományi Társaság tagja. Kutatási területén kívül a közvélemény-kutatásról és a kutatásmódszertanról tart kurzusokat.2002 és 2008 között a Miniszterelnöki Hivatal koordinációs államtitkárságán dolgozott politikai tanácsadóként.

Kéri László: Tanulmányait Budapesten végezte. 1970-től az Eötvös Lóránd Tudományegyetem jogi karán, 1976-tól bölcsészeti karán tanult, filozófiai és szociológiai oklevelet szerzett. 1984-től a Magyar Tudományos Akadémia Társadalomtudományi (1990 óta Politikai Tudományok) Intézetének főmunkatársa. 1988-ban a politikai tudomány kandidátusa lett. 1991 óta a Magyar Tudományos Akadémia politikatudományi bizottságának tagja.

Lengyel László: 1974-ben végzett az ELTE jogi karán. 1984-ben a közgazdaság-tudomány kandidátusa. 1976-tól a Pénzügykutatási Intézet tudományos munkatársa, 1987-től a Pénzügykutató Rt. tudományos igazgatója, 1990-től elnök-vezérigazgatója. 1990-től az ELTE ÁJK Politikatudományi Intézetének docense.

Petschnig Mária Zita: 1981 megszerzi a Magyar Tudományos Akadémia, a közgazdaságtudomány kandidátusa, 1972-ben Marx Károly Közgazdaságtudományi Egyetemen doktori címet szerez, 1966-70 között Marx Károly Közgazdaságtudományi Egyetem, okleveles közgazda, MKKE Pénzügy szak.

Szentpéteri Nagy Richárd:1984 és 1985 között a KlimentOhridszki Egyetemjogász  hallgatója, majd a prágai Károly Egyetemen, a pozsonyi Comenius Egyetemen és a Varsói Egyetemen tanul. 1987 és 1991 az ELTE politológus hallgatója. A bécsi DiplomatischeAkademie kurzusán vesz részt, majd a Középeurópai Egyetemen tanul politikai tudományt. 1992 és 1995 között ELTE Jogi Továbbképző Intézet, politológus szakán tanul, majd 1995 és 1998 között a Londoni Egyetem, Szláv és Kelet-európai Kutatások Intézetének, majd a kanadai Alberta Egyetem Ausztriai és Közép-Európai Kutatások Intézetének egyéni kutatói programjában vesz részt. 1996-tól 1997-ig The British Institute for International and Comparative Law Megbízott munkatársa, majd az MTA Állam- és Jogtudományi Intézet Tudományos segédmunkatársa, University of London School of Slavonic and East European Studies Oktató és tudományos munkatársa, az MTA Politikai Tudományok Intézete Tudományos munkatársa és aUniversity of Alberta The Canadian (Wirth) Institute forAustrian and Central European Studies Tudományos munkatársa. 2006-tólaCorvinus Egyetem Közigazgatás-tudományi Kar Alkotmányjogi Tanszék Egyetemi adjunktusa.

Szigetvári Viktor: Középiskolai tanulmányait a Budapesti Piarista Gimnáziumban végezte. Az ELTE-BTK filozófia és politikatudomány tanszékein folytatott egyetemi tanulmányokat. Politikaelmélet szakon „Tony Blair és az Új Munkáspárt” című szakdolgozatával szerzett diplomát.

1964249_10152275311422147_1662390790_n.jpg 

Kedves Értelmiség, a kérdésem az lenne: milyen érzés, hogy két autószerelő megbasz titeket a saját anyátok hátán?

A bejegyzés trackback címe:

https://polgarda.blog.hu/api/trackback/id/tr525830890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

global001 2014.03.02. 09:42:13

Ajánlott olvasmány a polgarda szerkesztőinek és szektás olvasóinak:

A Chomsky-tízparancsolat –az agymosás tízparancsolata

1.) Az emberek agyát és figyelmét le kell foglalni másod- és harmadrangú problémákkal. Ennek érdekében figyelmüket el kell vonni a valós és súlyos szociális gondokról, mégpedig olyan hírekkel, amelyek társadalmi jelentősége kicsi ugyan, de érzelmileg erősen megérintik őket. Támaszkodjunk a bulvársajtóra, amely hű szolgánk lesz.

2.) A népnek úgy kell tekintenie politikai vezetőire, mint a nemzet meg-mentőire. Ennek érdekében (elsősorban a média segítségével) hamis riasztások és nemlétező fenyegetések tömkelegét kell rájuk zúdítani, amelyek miatt aggódni, később szorongani kezd. Ha a szorongás elérte a kritikus szintet, lépj közbe és oldd meg a (máskülönben nemlétező, illetve általad gerjesztett) problémákat. Hálásak lesznek, s önmaguk fogják kérni szabadságjogaik csorbítását.

3.) A nemzetnek mindig készen kell lennie arra, hogy valami rosszabb következik. Ennek sulykolása érdekében használd fel a „fehér" propagandát (vagyis nyíltan a kormány irányítása alatt álló médiumokat), a „szürkét" (azokat a sajtótermékeket, amelyek csak részben állnak kormánybefolyás alatt), s a „feketét" (amelyekről senki sem gondolná, hogy valójában a hatalom szolgálatában állnak). Ezeknek karöltve azon kell munkálkodniuk, hogy egy olyan kormány képét vetítsék a lakosság szeme elé, amely min-den erejével azon munkálkodik, hogy a jövő egét beárnyékoló sötét fellegek legalább egy részét elhessentse a nemzet feje felől. A kemény, meg-szorító intézkedéseket fokozatosan kell bevezetni, mert így az emberek hozzászoknak a rosszhoz, sőt: örülnek, hogy még mindig nem a legrosszabb következett be.

4.) A nemzetet meg kell győzni, hogy minden rossz, ami aktuálisan történik, az kizárólag azért van, hogy a szebb jövőt biztosítsuk számára. Vagy ha nem a számára, akkor a gyermekei számára. Az emberek reménytelenül idealisták és hiszékenyek: évszázadokon keresztül hajlandók benyelni és elfogadni ezt az érvet („majd a következő generációknak sokkal jobb lesz, nekünk ezért kell áldozatokat hoznunk").

5.) Az embereket le kell szoktatni a gondolkodásról, s arról, hogy a történésekben felfedezzék az ok-okozati kapcsolatokat. Ennek érdekében a politikai vezetőknek egyszerűen kell megfogalmazniuk üzeneteiket, már-már infantilis módon, minimális szókinccsel, rövid mondatokban. A hallgatóság ily módon megszokja a felületességet, naív lesz és hajlamos az információs beetetések elfogadására.

6.) Minden adandó alkalommal az emberek érzelmeire kell hatni, nem a racionális gondolkodásukra. Bátorítani kell mindenféle emocionális megnyilvánulást, mert az érzelmeket sokkal könnyebb manipulálni, mint a rációt.

7.) Az embereket a lehető legnagyobb tudatlanságban és műveletlenségben kell tartani, mert így nem lesznek motiváltak magasabb ideálok és össze-tettebb tervek megvalósításában. Butítsd le az oktatásügyet, tedd korrupttá és hozd a működésképtelenség küszöbére. Egy ilyen iskolarendszer a köz-vélemény manipulálásának ideális eszköze.

8.) A népet el kell zárni az objektív, korrekt és teljes tájékozódás/tájékoztatás minden forrásától. Ennek érdekében pénzügyileg támogatni kell azokat a médiumokat, amelyek butítják és félretájékoztatják az embereket, s gazdaságilag el kell lehetetleníteni azokat, amelyek ennek ellenkezőjét próbálják elérni.

9.) A nyájszellem erősítése prioritás! Az egyénben fel kell ébreszteni a szégyen- és tehetetlenség-érzetet, s választható (pontosabban választandó!) alternatívaként ezzel szembe kell állítani az igazodási, csatlakozási kény-szert. Az egyéniségeket nélkülöző nyájat mindig könnyebb irányítani, ellenőrizni és befolyásolni.

10.) Mindent meg kell tenni az egyének megismerése érdekében. Ezt el-érendő belső (és titkos) nyilvántartásokat kell felfektetni az egyén különféle (ízlésbeli, politikai, ideológiai, viselkedési) preferenciáiról, opcióiról, egyszóval teljes pszichológiájáról. Törekedni kell arra, hogy jobban megismerjük az egyént, mint ahogy ő ismeri önmagát. Fel kell használni a társadalomtudományok (szociológia, lélektan, csoportképzés pszichológiája, stb.) legújabb vívmányait céljaink elérése érdekében, de ezeket a lépéseket a legnagyobb titokban kell tartani."

global001 2014.03.02. 09:43:00

@global001: Van különbség az agymosás és a fidesz között ???

Engem a keresztény hitem miatt támadnak 2014.03.02. 10:42:08

Nem emlékszem, hogy bárki valaha is azt állította volna, hogy a Fidesz hátországát / szavazóbázisát elsősorban a felső értelmiség, a többdiplomások képezik. Emiatt az sem meglepő, hogy a Fidesz kommunikációját sem elsősorban Pálinkás József határozza meg, hisz nem az akadémikusokat, hanem a nyolc általános vagy az alatti végzettségűeket (Kubatov, Habony) illetve a szőrsapkás nyugger mamikat (Németh Szilárd) kívánják megszólítani. Maga a miniszterelnök sem elsősorban olvasmány-, színház- és hangversenyélményeivel szokott facebook oldalán dicsekedni, hanem szotyizós futballmeccsekről, hurkatöltő fesztiválokról, pálinkázásokról és kellemes délutáni orrturkálásokról posztol képeket.

A kommunikáció tehát szofisztikált okfejtések helyett egy értelmi fogyatékos számára is érthető (illetve elsősorban őket megmozgató) hívószavakkal operál: egymillió új munkahely, budapesti olimpia, államadósságcsökkentés, ingyenes házipálinka-főzés, foci focival, 1358-ról 762 forintra csökkenő éves kéményseprési díj. Hogy ez sikeres, az senkit nem lep meg: hat éve még a 300 forintos vizitdíj is elég volt hogy te is boldogan vonulj a többi birkával szavazni ellene, most meg tele pofával tirádázol hogy jaj de jó, szerelmed elintézte hogy kamatokkal együtt 6000 milliárd forintot fogunk kifizetni a ruszkiknak a következő negyven évben, de ezzel ti milyen jól jártatok, mi meg hű de megszoptuk (?).

Az országot úgy hordták szét, mint a termeszek: átnyomtak egy földtörvényt hogy a gazdálkodók kisemmizése árán saját csókosaikat juttassák helyzetbe, ugyanez dettó a trafikokkal, minden napra jut egy személyre szabott törvény (sőt alkotmánymódosítás) valamelyik cimbora érdekében, az államadósság úgy van történelmi csúcson hogy közben a magánnyugdíjpénztárakat felélték, 315 forinton az euró, soha nem látott mélységekben a beruházások. Te meg vadul éljenzel hogy Mészáros Lőrinc lett Magyarország 88. leggazdagabb embere, mert az mekkora győzelem a jobboldalnak.

Igazad van testvér: megbasznak minket ezek a saját anyánk hátán. Csak azt nem veszed észre, hogy a te segged is véres.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2014.03.02. 15:25:38

@global001:
Egyetértek. Magyarország jelenleg egy sötét agymosoda, Európa viszont sokszínű, gondolkodó, árnyalt civilek gyűjtőhelye. Nevetséges, hogy csakis Magyarországon mosnak már agyakat, de egyszerűbb akkor Európába költözni, pl neked is.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2014.03.02. 15:27:04

@Engem a keresztény hitem miatt támadnak:
A fő kérdés csak az, hogy ha ti, atlantista zsidók ennyire geciokosabbak vagytok, és sokkal de sokkal jobbak vagytok a buta mucsai fideszeseknél, akkor mégis miért ők győztek le titeket.

Engem a keresztény hitem miatt támadnak 2014.03.02. 15:38:42

@Kuruc ezredes: Hm, jó kérdés. Talán mert bármely időpillanatban bármely társadalomban buta mucsai paraszt több van, mint geciokos, és aki a buta mucsai parasztokat buta mucsai szlogenekkel be tudja terelni a szavazófülkébe, az nyer?

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2014.03.02. 15:50:06

@Engem a keresztény hitem miatt támadnak:
És akkor miért nem ti csináljátok? Elvileg okosabbak vagytok. Rég túl kellett volna járnotok a Fidesz meg a többi magyar eszén. Miért nem sikerül? Hm?

Engem a keresztény hitem miatt támadnak 2014.03.02. 16:20:38

@Kuruc ezredes: Figyu, te tök művelt vagy, jó a helyesírásod, tök jó a testépítő blogod meg minden, és a többi fiúk akikkel gyúrni jársz egyik se nem olyan okos mint te, te nem vagy olyan mint ők.

Egy dolgot érts már végre meg. Tudod most hozta nyilvánosságra a WikiLeaks hogy a kormány korábban kétbillió (= kétezermilliárd) forintra becsülte Paks költségeit, aztán mire a ruszki puszipajtás továrisaikkal (akiket eleddig nagyon gyűlöltek) aláírták a szerződést, lett belőle hárombillió. Mit gondolsz, hogy jött ki az egybillió különbség, illetve kinek, kiknek a zsebecskéibe fog vándorolni? Jaj nem, nem érted még mindig: nem a Demszkyéba, az más sztori. Hogy? Mit mondasz? Úgy van. Na oda bizony.

Emellett te még mindig egyetlen dologgal vagy elfoglalva: hogy ne a Gyurcsány nyerjen, mert akkor nektek milyen jó lesz, mert mekkorát szúrtál... belénk (kibe? atlantista zsidókba? már te se tudod).

Hát barátom, örülök az örömödnek. Remélem, élsz még negyven évet, hogy utolsó napjáig fizethesd a ruszkiknak a pénzt, valószínűleg őket is imádod, ha a Miniszterelnök Úr és pereputtya velük üzletel. Nekem már egy fillérembe nem fog kerülni ez a dolog, mert külföldön adózom, Orbánt legfeljebb a 27 %-os ÁFA formájában nyögöm, de én örülök ha te örömmel fizeted Orbán Rákhel, Orbán Mirjám meg a többi feneketlen bendőjű here pukheti nyaralásait meg világ körüli útjait (ja meg a birtokaikra vezető utak aszfaltozását, kiskertükbe a stadionok építését).

Ja és ha annyira okosak vagyunk, akkor miért nem mi szopjuk magunkat kövérre, miért nem mi nyúzzuk le a bőrt is rólatok?

Először is, ki az a "ti"? Én biztosan nem, legfeljebb az MSZP, SZDSZ, DK, Együtt, jóistentudja még mi. Tehát inkább úgy tedd föl léccilécci, "miért nem ŐK csinálják?".

Nos, hogy miért nem? Arról talán őket kellene megkérdezni, én nem tudom. Franc tudja. Tán nem elég tehetségesek a lopáshoz, vagy pusztán nincsen hozzá gyomruk. Az Orbán-famíliának, és a pucérra nyírt, de mégis nekik lelkesen gazsuláló kis birkácskáknak, mint például neked is, amint látom, van.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2014.03.02. 16:26:13

@Engem a keresztény hitem miatt támadnak:
Egyetértek. Valóban az a legfontosabb nekem, hogy ti, atlantista-cionisták soha többé ne kormányozhassátok a hazámat. Nagyon örülök, ha már külföldön adózol. Lehetőleg ott is szavazz meg élj. 40 év alatt talán még azt is megélem, hogy oda fogsz kommentelni is.
Nagyon finnyás lett ez a ti kis MSZP-SZDSZ koalíciótok, ha hirtelen megundorodott a lopástól. 40+20 évig mesteri szinten műveltétek.
Április hatodikán meglátjuk, mennyien vagytok és mit gondol a magyar többség rólatok, kedves balliberálisok!

Engem a keresztény hitem miatt támadnak 2014.03.02. 16:29:28

@Kuruc ezredes: Na, látom, erre a Paks dologra te se tudsz semmi értelmeset válaszolni, csak azt mantrázod, hogy "de akkor is a Miniszterelnök Úr adta el az országot a ruszkiknak, és nem az geci Gyurcsány, hahahahahaha!" :-D :-D

Riszpekt, testvér, ez az igazi rajongás! Így tovább!

Engem a keresztény hitem miatt támadnak 2014.03.02. 16:36:03

@Kuruc ezredes: "Valóban az a legfontosabb nekem, hogy ti, atlantista-cionisták soha többé ne kormányozhassátok a hazámat."

Moszkoviták kormányozhatják? :-D :-D :-D Brávó!

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2014.03.02. 17:14:33

@Engem a keresztény hitem miatt támadnak:
Momentán ME Úr és a Fidesz kormányozza, nem moszkoviták. Illetve azok, ha rajtatok kívül mások is így látják, és nem szavaznak ezért rájuk.

Szerencsére úgy áll a dolog, hogy Magyarország a ti atlantista-cionista függésetekből nem kér, nem pedig kiegyensúlyozottságra törekvő többpólusú külpolitikából.

Paks ügyében pedig ME Úr dolga, hogy milyen szerződést köt velük. Le lehet majd váltani, ha sokaknak hasonló véleménye lesz az ügyről, mint nektek. Jöhet vissza a Gyurcsány-Kóka tandem gumigyára meg IMF-hitele, az biztosan sokkal szakszerűbb volt-lesz.

Engem a keresztény hitem miatt támadnak 2014.03.02. 17:24:49

@Kuruc ezredes: "Momentán ME Úr és a Fidesz kormányozza, nem moszkoviták. Illetve azok, ha rajtatok kívül mások is így látják, és nem szavaznak ezért rájuk." -- Tehát valaki attól lesz moszkovita, hogy nem szavaznak rájuk? Orbánra se szavaztak 2006-ban, akkor vajon moszkovita volt vagy atlantista?

"Paks ügyében pedig ME Úr dolga, hogy milyen szerződést köt velük." -- Ez az, így van. Minden az ő dolga, ő majd hozza a döntéseket a saját íze szerint, neked csak az lesz a dolgod hogy fizesd rendületlenül őt és a pereputtyát, cimborákat, a Zsiga Marcell új házához vezető út leaszfaltozását, lehetőleg ujjongva. Nem is tudom, mit kívánjak neked, hogy nyerjetek, vagy hogy ne nyerjetek, mikor szopsz nagyobbat.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2014.03.02. 17:32:34

@Engem a keresztény hitem miatt támadnak:
"Tehát valaki attól lesz moszkovita, hogy nem szavaznak rájuk? Orbánra se szavaztak 2006-ban, akkor vajon moszkovita volt vagy atlantista?"

Ha a többség is úgy látja mint te, tehát hogy ME Úrék moszkoviták, akkor bizonyára nem szavaz majd rájuk.

"Ez az, így van. Minden az ő dolga, ő majd hozza a döntéseket a saját íze szerint, neked csak az lesz a dolgod hogy fizesd rendületlenül őt és a pereputtyát, cimborákat, a Zsiga Marcell új házához vezető út leaszfaltozását, lehetőleg ujjongva. Nem is tudom, mit kívánjak neked, hogy nyerjetek, vagy hogy ne nyerjetek, mikor szopsz nagyobbat."

Vagy helyette fizethetlek titeket, Hagyóstul, Demszkytül, cigánykőcsönöstül, 1000 milliárdos felesleges PPP-autópályástól, kakaóbiztos számítógépestül. Köszi, marad a Fidesz, és az atomenergia.
Ha van jobb ötletetek, akkor lehet meggyőzni róla a választók többségét és általuk választásokat nyerni, majd megvalósítani.
Biztos sikerülni fog nektek, hiszen egyrészt okosak, műveltek és európaiak vagytok, másrészt még soha, de soha nem kúrtátok el.

Buday András · http://polgarda.blog.hu 2014.03.02. 17:41:40

@global001:

Nagyon igaz!

1.) Az emberek agyát és figyelmét le kell foglalni másod- és harmadrangú problémákkal. Ennek érdekében figyelmüket el kell vonni a valós és súlyos szociális gondokról, mégpedig olyan hírekkel, amelyek társadalmi jelentősége kicsi ugyan, de érzelmileg erősen megérintik őket. Támaszkodjunk a bulvársajtóra, amely hű szolgánk lesz.

Igen. RTL Klub, index.hu, valahol a távolban felsír egy gyermek.

2.) A népnek úgy kell tekintenie politikai vezetőire, mint a nemzet meg-mentőire. Ennek érdekében (elsősorban a média segítségével) hamis riasztások és nemlétező fenyegetések tömkelegét kell rájuk zúdítani, amelyek miatt aggódni, később szorongani kezd. Ha a szorongás elérte a kritikus szintet, lépj közbe és oldd meg a (máskülönben nemlétező, illetve általad gerjesztett) problémákat. Hálásak lesznek, s önmaguk fogják kérni szabadságjogaik csorbítását.

Pontosan. Pl. fenyegetés és megóvás a szlovák titkosszolgálat elől. USA: Patriot Act.

3.) A nemzetnek mindig készen kell lennie arra, hogy valami rosszabb következik. Ennek sulykolása érdekében használd fel a „fehér" propagandát (vagyis nyíltan a kormány irányítása alatt álló médiumokat), a „szürkét" (azokat a sajtótermékeket, amelyek csak részben állnak kormánybefolyás alatt), s a „feketét" (amelyekről senki sem gondolná, hogy valójában a hatalom szolgálatában állnak). Ezeknek karöltve azon kell munkálkodniuk, hogy egy olyan kormány képét vetítsék a lakosság szeme elé, amely min-den erejével azon munkálkodik, hogy a jövő egét beárnyékoló sötét fellegek legalább egy részét elhessentse a nemzet feje felől. A kemény, meg-szorító intézkedéseket fokozatosan kell bevezetni, mert így az emberek hozzászoknak a rosszhoz, sőt: örülnek, hogy még mindig nem a legrosszabb következett be.

Úgy van. Náciveszély, reformok.

4.) A nemzetet meg kell győzni, hogy minden rossz, ami aktuálisan történik, az kizárólag azért van, hogy a szebb jövőt biztosítsuk számára. Vagy ha nem a számára, akkor a gyermekei számára. Az emberek reménytelenül idealisták és hiszékenyek: évszázadokon keresztül hajlandók benyelni és elfogadni ezt az érvet („majd a következő generációknak sokkal jobb lesz, nekünk ezért kell áldozatokat hoznunk").

Mondjuk ez érdekes. Lehetett volna még több hitelt felvenni, ez is igaz. Minek dolgozni vagy takarékoskodni.

5.) Az embereket le kell szoktatni a gondolkodásról, s arról, hogy a történésekben felfedezzék az ok-okozati kapcsolatokat. Ennek érdekében a politikai vezetőknek egyszerűen kell megfogalmazniuk üzeneteiket, már-már infantilis módon, minimális szókinccsel, rövid mondatokban. A hallgatóság ily módon megszokja a felületességet, naív lesz és hajlamos az információs beetetések elfogadására.

Igen. Nem lesz gázáremelés. Hol a lé? Hogy ne menjen rá a gatyája.

6.) Minden adandó alkalommal az emberek érzelmeire kell hatni, nem a racionális gondolkodásukra. Bátorítani kell mindenféle emocionális megnyilvánulást, mert az érzelmeket sokkal könnyebb manipulálni, mint a rációt.

Ja. Viktor, szállj ki az életemből. Kézcsókos fényképek terjesztése, rendőrállam, rettegés.

7.) Az embereket a lehető legnagyobb tudatlanságban és műveletlenségben kell tartani, mert így nem lesznek motiváltak magasabb ideálok és össze-tettebb tervek megvalósításában. Butítsd le az oktatásügyet, tedd korrupttá és hozd a működésképtelenség küszöbére. Egy ilyen iskolarendszer a köz-vélemény manipulálásának ideális eszköze.

Magyar Bálint szerencsére a másik utat választotta.

8.) A népet el kell zárni az objektív, korrekt és teljes tájékozódás/tájékoztatás minden forrásától. Ennek érdekében pénzügyileg támogatni kell azokat a médiumokat, amelyek butítják és félretájékoztatják az embereket, s gazdaságilag el kell lehetetleníteni azokat, amelyek ennek ellenkezőjét próbálják elérni.

Ezért kell a kurucinfót is betiltani, a Galamus meg tarháljon tovább, mert bár tök jó, a kutya se adna érte egy fillért se.

9.) A nyájszellem erősítése prioritás! Az egyénben fel kell ébreszteni a szégyen- és tehetetlenség-érzetet, s választható (pontosabban választandó!) alternatívaként ezzel szembe kell állítani az igazodási, csatlakozási kény-szert. Az egyéniségeket nélkülöző nyájat mindig könnyebb irányítani, ellenőrizni és befolyásolni.

Ó igen. Igen-igen. Magyarország, Magyarország, gyere bátran, Magyarország. Buktassuk meg Orbán Viktort. A rendőrök védtek minket, engem - a csőcselék elől.

10.) Mindent meg kell tenni az egyének megismerése érdekében. Ezt el-érendő belső (és titkos) nyilvántartásokat kell felfektetni az egyén különféle (ízlésbeli, politikai, ideológiai, viselkedési) preferenciáiról, opcióiról, egyszóval teljes pszichológiájáról. Törekedni kell arra, hogy jobban megismerjük az egyént, mint ahogy ő ismeri önmagát. Fel kell használni a társadalomtudományok (szociológia, lélektan, csoportképzés pszichológiája, stb.) legújabb vívmányait céljaink elérése érdekében, de ezeket a lépéseket a legnagyobb titokban kell tartani."

Szilvási?

Bár igen, összességében az MSZP megbukott.

Engem a keresztény hitem miatt támadnak 2014.03.02. 17:53:46

@Kuruc ezredes: "Hagyóstul, Demszkytül, cigánykőcsönöstül, 1000 milliárdos felesleges PPP-autópályástól, kakaóbiztos számítógépestül"

Hagyó mennyit lopott, egy nokiásdoboznyit? Az az ezermilliárdnál vajon több vagy kevesebb? De okés, a szovjet barátokkal kötött üzlet színbecsületes volt, rendben, akkor Mészáros cégbirodalmánál mennyi landolt? Vajon egy nokiásdoboznyinál több vagy kevesebb?

Cigánykőcsön, az fasza. Nemzeti Konzultációra, devizahitelesek megmentésére (ami végül nem sikerült), stadion-beléptetőkapukra, soroljam tovább?, elszórt pénzből kijött vóna még az is. (A stadionokat, bár ingerenciám van rá, mégsem említem, hisz tudom hogy neked az szívügyed, a többéves kórházi várólisták leépítésénél, az oktatás fejlesztésénél is sokkal fontosabbak.)

Autópályák: igen, szétlopták-csalták a közvagyont, most szerencsére semmilyen korrupciónak még az árnyéka se vetődik a kormányra, a Közgéppel kapcsolatos minden hírverés undorító rágalom. A fejlesztési minisztérium élén se Simicska volt titkárnője ül.

Kakaóbiztos számítógép: 300 óvoda kapott ilyet, darabonként egy milláért, az 300 millió. Az Orbán-család vagyonát kb. 500 milliárdra becsülik, amihez hozzátartozik egy Pintérrel közösen vásárolt horvátországi sziget és egy 600 millió forint értékű, Franciaországban nyilvántartott jacht.

Touché, nyertél... Befejeztem. Meghajlok az érveid előtt, egyszerűen mindenben jobbak vagytok. Ti kelletek a kormányra, mi a közeletekbe se érünk, senki nem tud úgy lopni mint ti, egyszerűen utolérhetetlenek vagytok harácsolásban, korrupcióban, zabrálásban. Végeztem, befejeztem, ti vagytok a királyok.

További jó önszórakoztatást.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2014.03.02. 18:04:07

@Engem a keresztény hitem miatt támadnak:
Márpedig nagyon úgy néz ki, hogy a magyar nép többsége titeket sokkal jobban utál és nagyobb tolvajnak tart, mint a Fideszt.
Erre két magyarázat lehetséges.
- A magyar nép többsége jól látja a helyzetet.
- A magyar nép többsége téved, mert a Fidesz ügyesebben lop nálatok.

Engem a keresztény hitem miatt támadnak 2014.03.02. 18:20:48

@Kuruc ezredes:

Márpedig 2006-ben a magyar nép Fletót is újraválasztotta (pont ahogy most Orbánt fogja).

Erre két magyarázat lehetséges.
- A magyar nép többsége jól látta a helyzetet és mindenképpen Fletót szerette volna kormányon látni.
- A magyar nép többsége tévedett, mert az MSZP bolonddá tette őket.

Na vajon melyik? Na látod, kedvesem, a magyar népet nem is olyan nehéz bolonddá tenni. Igen, lásd már be: 2006-ban a Fideszt annyira szarnak tartották, hogy inkább a Fletót választották helyette. Azért ez elég égő rátok nézve, nem?

Ügyesen keverte a kártyát Fletó 2006-ban, hisz saját elmondásod szerint még te magad sem voltál fideszes egész 2010-ig. Persze egyszer fenn, másszor lenn. Látod, fordult a kocka, most Orbán van éppen fönn még egy-két évig, és csinálja ugyanazt, amit a másik, meg amit ugyanő azelőtt.

Csak magadat áltatod, ha azt hiszed, ő Jézus második eljövetele, pontosan ugyanúgy lop ő is, csak picit nagyobb volumenben (Gyurcsánynak nincs szigete az Adrián), és - tanulva elődje hibájából - ügyesebben titkolja. De ne félj: az ő pünkösdi királysága se tart majd örökké, most "hopp", de jön majd a kopp neki is. Aztán majd eljő valaki más. "Kicsoda? Nevet kérek!" -- fogod erre mindjárt írni. Nem tudom, valaki majd biztos jön, aztán annak fogsz ugyanígy gazsulálni, te méltóságteljes, egyenes gerincű, emelkedett, finom díszmagyar polgár, te művelt, széles látókörű, tájékozott Értelmiségi Testépítő Úr, te.

(Ja, bocsánat: a Kerényi heppjeire [festmények rendelése a fókabőrbe kötött Alaptörvény díszkiadáshoz, Alaptörvény Asztala, Nemzeti Könyvtár, senki által meg nem nézett vándorkiállítások] eltapsolt százmilliókat kihagytam az előbb. Gondolom neked ott figyel a polcon egy Kövér László által dedikált sorszámozott :-D Élvezd!)

Buday András · http://polgarda.blog.hu 2014.03.02. 18:22:59

@Kuruc ezredes: Amúgy tényleg így van: akármit is hibázhat a Fidesz, lehet ügyetlenkedni, egymásnak ellentmondó nyilatkozatokat tenni - a nép leszarja, mert tudja, hogy ami a másik oldalon van, az maga az önpusztítás.

Vagy egyszerűen ők is jobban szeretik Miniszterelnök Urat.

Na ezt nem tudják elfogadni az SZDSZ-reptiliánok. A demokratikus választás csak addig mérvadó, amíg az ő kutyáik ülnek a törvényhozásban.

Ld. most az ukrán válságot.

Törvényesen megválasztott elnököt elűzni = nemes, felemelő, szabadságharco kezdeményezés.

Nemzettársaidat megvédeni = kommunfasiszta beavatkozás egy szuverén ország belügyeibe.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2014.03.02. 19:28:05

@Engem a keresztény hitem miatt támadnak:

"Erre két magyarázat lehetséges.
- A magyar nép többsége jól látta a helyzetet és mindenképpen Fletót szerette volna kormányon látni.
- A magyar nép többsége tévedett, mert az MSZP bolonddá tette őket."

Egyetértek. Itt szerintem teljes az összhang köztünk, mert szerintetek és szerintünk is a második verzió valósult meg. (Hazudtatok reggel, délben, meg este)

"Na vajon melyik? Na látod, kedvesem, a magyar népet nem is olyan nehéz bolonddá tenni. Igen, lásd már be: 2006-ban a Fideszt annyira szarnak tartották, hogy inkább a Fletót választották helyette. Azért ez elég égő rátok nézve, nem?"

De igen. Szerencsére azóta a Fidesz nagyon sokat tanult, és fejlődött. Pártigazgató Úrnak hála területi szervezettsége mára felülmúlja a tiéteket, ráadásul még a médiátokat is visszaszorítottuk, ami lehetetlennek tűnt akkor.

"Ügyesen keverte a kártyát Fletó 2006-ban, hisz saját elmondásod szerint még te magad sem voltál fideszes egész 2010-ig. Persze egyszer fenn, másszor lenn. Látod, fordult a kocka, most Orbán van éppen fönn még egy-két évig, és csinálja ugyanazt, amit a másik, meg amit ugyanő azelőtt."

Ezért nem rinyálni kéne, kedves bibsik. Lehet a Fidesz után csinálni! Ha nekik ment, pedig szerintetek butábbak, mint ti, akkor nektek is mennie kéne.

"Csak magadat áltatod, ha azt hiszed, ő Jézus második eljövetele, pontosan ugyanúgy lop ő is, csak picit nagyobb volumenben (Gyurcsánynak nincs szigete az Adrián), és - tanulva elődje hibájából - ügyesebben titkolja. De ne félj: az ő pünkösdi királysága se tart majd örökké, most "hopp", de jön majd a kopp neki is. Aztán majd eljő valaki más. "Kicsoda? Nevet kérek!" -- fogod erre mindjárt írni. Nem tudom, valaki majd biztos jön, aztán annak fogsz ugyanígy gazsulálni, te méltóságteljes, egyenes gerincű, emelkedett, finom díszmagyar polgár, te művelt, széles látókörű, tájékozott Értelmiségi Testépítő Úr, te."

Nagyjából ennyi maradt nektek. Reménykedni, hogy Orbán valamikor majdcsak megbukik. :)
Jó ezt látni.

"(Ja, bocsánat: a Kerényi heppjeire [festmények rendelése a fókabőrbe kötött Alaptörvény díszkiadáshoz, Alaptörvény Asztala, Nemzeti Könyvtár, senki által meg nem nézett vándorkiállítások] eltapsolt százmilliókat kihagytam az előbb. Gondolom neked ott figyel a polcon egy Kövér László által dedikált sorszámozott :-D Élvezd!)"

Élvezem is nagyon. Persze sokkal jobb volt, amikor Kroó Diána 91 fizető nézős cigányfilmje volt az államilag finanszírozott oltári szentségetek, és nem a kerényis magyarkodás.

2014.03.02. 20:15:16

@Kuruc ezredes: Már nem azért, de a volt MSZMP-s Martonyi a külügyminiszter momentán, aki majdnem pontosan annyira antantista/ antlatista mint pl. Bajnai.
A magyar külügy hivatalos álláspontja Ukrajnával kapcsolatban pedig majdnem ugyanaz, mint USA-é. Nevezetesen, a magyar külügy aggódik a legjobban Ukrajna területi egységéért, és felszólít mindenkit őrizzék még Ukrajna területi egységét. Nehogy véletlenül népszavazás legyen pl. Kárpátaljáról, mi?
Ha szakadni fog az ország két részre, és valami csoda folytán esetleg felajánlják Kárpátalja egy részét legalább, akkor Martonyi mit fog mondani? Kiállunk (Nyugat-)Ukrajna területi egysége mellett?
Ennyit "nemzeti" külpolitikáról.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2014.03.02. 20:28:41

@SontPent:
Persze, Fidesz = MSZP
Momentán nem vagyunk még elég erősek a nyílt konfrontációhoz. Ha ennyit nem vagytok képesek megérteni, akkor politikai helyett nézegessetek Teletubbiest.

2014.03.02. 22:10:49

@Kuruc ezredes: Igen, Martonyi mint egykori MSZMP-s nagyon hasonlót képvisel mint a baloldal, sajnos. Tutyi-mutyi, gyenge, USA/EU érdekeket kiszolgáló külpolitika.
NEM azt mondom, hogy a magyar hadseregnek be kellene vonulni. De a "nyílt hadüzenet" és az "aggódunk Ukrajna területi egységért" között vannak azért átmenetek!

Például: egy nemzeti érdekeket képviselő külpolitika tehetné azt, hogy az 1991-es népszavazás elismerésére kérhetné Ukrajnát. Ugyanis 1991-ben nagy többséggel Kárpátaljának területi autonómiát szavaztak meg, és benne a magyarok lakta járásokból (Beregszász, Ungvár, Nagyszőlős stb). egy ún. Tisza-melléki tartomány létrehozását szavazták meg. Ez szintén az autonómia egy formája. De ezeket a nemzetközi jogba sem ütköző dolgot fel sem vetik, hanem nyomják a (te szavaiddal) élve atlantista dumát. Pedig állítólag támogatja a kormány az autonómia formákat (ha már a revíziót nem), benne van az Alaptörvényben is. E helyett Martonyi aggódik, nehogy Kárpátalja vagy egyes részei elszakadjanak. Röhej!

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2014.03.02. 22:14:17

@SontPent:
Nyomatják az atlantista dumát, közben meg Putyinnal pacsiznak a hazai ballibek és nemzetközi gazdáik legnagyobb felháborodására. Tuti atlantisták mind! Szavazzuk vissza az MSZP-t helyettük, hogy ismét a szakértelem kerüljön kormányra!

Engem a keresztény hitem miatt támadnak 2014.03.03. 01:52:39

@Buday András: "Amúgy tényleg így van: akármit is hibázhat a Fidesz, lehet ügyetlenkedni, egymásnak ellentmondó nyilatkozatokat tenni - a nép leszarja, mert tudja, hogy ami a másik oldalon van, az maga az önpusztítás."

Valóban. Az egyetlen esély a Fidesz. Az elemzők is azt mondják, hogy a Fideszre kell húzni, hisz ha tovább kormányozhatnak, a számítások szerint már 2017-ben elérhetjük a gazdaság teljesítményének 2008-as szintjét! Sikertörténet a magyar gazdaság megújítása, valóságos második ipari forradalom! Rettenetes is lenne, ha nem folytatódhatna ez a szárnyalás.

A nép meg tényleg azért szavaz rájuk, a villanyszámla ócsítása semmilyen szerepet nem játszik ám. Németh Szilárd se létezik, csak a baloldal által kitalált kacsa, valószínűleg Szanyi Tibor jelmezben.

Jópofa az "ügyetlenkedés" kifejezés használata. Miniszterelnök Úr most ügyetlenkedett ki ezermillárdot az államkasszából saját, belföldi és moszkvai cimborái zsebébe, tényleg, micsoda egy bumfordi kis tenyeres-talpas fickó, de azért megbocsátjuk neki, hisz olyan aranyos kis mokány magyar, ugye? A házipáleszt is szereti, hurkát is ügyesen tölt, elnézzük a mókás csetléseit-botlásait, és megszavazzuk újra. Van még az államkasszában, még van mit ellopni, hadd nőjön a Orbán-birodalom, talán még egy újabb sziget is összejöhet, abból a pénzből amit ruszki barátaikkal most elsíboltak, kijöhet még kettő.

Engem a keresztény hitem miatt támadnak 2014.03.03. 09:18:55

@SontPent: Csúsztatsz, hazudozol, mószerolod itt a Nemzet Külügyminiszterét, a Miniszterelnök Úr bizalmasát! A Külügyminiszter Úr határozottan a sarkára állt, és keményen kinyilvánította, hogy Magyarországgal márpedig nem érdemes ujjat húzni:

www.kormany.hu/hu/kulugyminiszterium/hirek/a-karpataljai-magyarsagot-ero-legkisebb-bantasra-is-azonnal-reagalni-fogunk

Így fenyegette meg egyetlen mondatban Putyint és az atlantista neokolonialista csürhét egyszerre (figyelem, dobpergés):

*** "egy kicsit hangosabban fogjuk mondani, hogy Ne bántsd a magyart!" ***

Hallom, szombat éjjel Putyin és Obama 90 perces telefonbeszélgetést folytatott. Nem is kérdés, mi lehetett a téma, most aztán bajban vannak az oroszok. Kemény ez a kormány, kemény a külpolitika. Értik a dolgukat, komoly fiúk, szakemberek, no.

global001 2014.03.03. 09:31:17

@Buday András:

1.) Az emberek agyát és figyelmét le kell foglalni másod- és harmadrangú problémákkal. Ennek érdekében figyelmüket el kell vonni a valós és súlyos szociális gondokról, mégpedig olyan hírekkel, amelyek társadalmi jelentősége kicsi ugyan, de érzelmileg erősen megérintik őket. Támaszkodjunk a bulvársajtóra, amely hű szolgánk lesz.

Öszödi beszéd lebegtetése, rezsicsökkentés + bármi, amivel el lehet terelni a nép figyelmét a 310 ft-os ojuróról, a 256 ft-os frankról meg a 426 ft-os benzinről. Ja, és a 3000 milliárdos orosz hitelfelvételről

2.) A népnek úgy kell tekintenie politikai vezetőire, mint a nemzet meg-mentőire. Ennek érdekében (elsősorban a média segítségével) hamis riasztások és nemlétező fenyegetések tömkelegét kell rájuk zúdítani, amelyek miatt aggódni, később szorongani kezd. Ha a szorongás elérte a kritikus szintet, lépj közbe és oldd meg a (máskülönben nemlétező, illetve általad gerjesztett) problémákat. Hálásak lesznek, s önmaguk fogják kérni szabadságjogaik csorbítását.

Pontosan. Mindenki minket támad, de vezérünk szembeszáll mindenkivel.

4.) A nemzetet meg kell győzni, hogy minden rossz, ami aktuálisan történik, az kizárólag azért van, hogy a szebb jövőt biztosítsuk számára. Vagy ha nem a számára, akkor a gyermekei számára. Az emberek reménytelenül idealisták és hiszékenyek: évszázadokon keresztül hajlandók benyelni és elfogadni ezt az érvet („majd a következő generációknak sokkal jobb lesz, nekünk ezért kell áldozatokat hoznunk").

"Most egy kicsit megszorítunk, de majd jobb lesz" Ez megy ősidők óta. Egyébként igen, vettek fel hitelt viktorék, pl. novemberben dollárkötvény kibocsátással.
Az árfolyamra nincs hatása a kormánynak, csak a külföldnek. Igaz, ezt is sokszor mondják?

5.) Az embereket le kell szoktatni a gondolkodásról, s arról, hogy a történésekben felfedezzék az ok-okozati kapcsolatokat. Ennek érdekében a politikai vezetőknek egyszerűen kell megfogalmazniuk üzeneteiket, már-már infantilis módon, minimális szókinccsel, rövid mondatokban. A hallgatóság ily módon megszokja a felületességet, naív lesz és hajlamos az információs beetetések elfogadására.

hoppál, zsigó, selmeczi "kommunikációja" erre tökéletes. "Zémút8évezés", "gyúrcsányozás", egy kis "bukottbaloldalazás" és készen van a "sajtótájékoztató"

6.) Minden adandó alkalommal az emberek érzelmeire kell hatni, nem a racionális gondolkodásukra. Bátorítani kell mindenféle emocionális megnyilvánulást, mert az érzelmeket sokkal könnyebb manipulálni, mint a rációt.

"Öszödözés", "nemzeti" szó nagyon gyakori használata. Nemzeti Dohánybolt, Nemzeti Adó- és Vámhivatal, Nemzeti ...

7.) Az embereket a lehető legnagyobb tudatlanságban és műveletlenségben kell tartani, mert így nem lesznek motiváltak magasabb ideálok és össze-tettebb tervek megvalósításában. Butítsd le az oktatásügyet, tedd korrupttá és hozd a működésképtelenség küszöbére. Egy ilyen iskolarendszer a köz-vélemény manipulálásának ideális eszköze.

A hülyéket meg lehet győzni, az értelmiséget meg nem. Hiszen racionálisan gondolkodnak. Többségük.
Mennyit is vont ki a fidesz az oktatásból 4 év alatt ??
180 milliárdot ??
Hány éves korra vitte le a kötelező oktatást ? 16 év ??

8.) A népet el kell zárni az objektív, korrekt és teljes tájékozódás/tájékoztatás minden forrásától. Ennek érdekében pénzügyileg támogatni kell azokat a médiumokat, amelyek butítják és félretájékoztatják az embereket, s gazdaságilag el kell lehetetleníteni azokat, amelyek ennek ellenkezőjét próbálják elérni.

HörrTv, MN, Magyar Hírlap, Simicska plakátbirodalma, CÖF ...

9.) A nyájszellem erősítése prioritás! Az egyénben fel kell ébreszteni a szégyen- és tehetetlenség-érzetet, s választható (pontosabban választandó!) alternatívaként ezzel szembe kell állítani az igazodási, csatlakozási kény-szert. Az egyéniségeket nélkülöző nyájat mindig könnyebb irányítani, ellenőrizni és befolyásolni.

CÖF

2014.03.03. 11:57:49

@Kuruc ezredes: Okosabbnak gondoltalak ennél. Pont hogy nem következik az, abból amit írtam, hogy szavazzuk vissza az MSZP-t.
Csak arra tettem utalást, hogy a szavakban a "nemzeti" érdekeket és a határon túli magyarokat képviselő Fidesz és vele a volt MSZMP-s külügyminisztere ebben a helyzetben talán tehetne, mondhatna többet is, mint Ukrajna területi épségért aggódni. Pl. területi autonómiát kérni, a 1991-es népszavazás alapján.
Vajon mit fog mondani Martonyi, ha esetleg szakad Ukrajna? Elsőként mi ismerjük el Nyugat-Ukrajna területi sérthetetlenségét? Ne legyél már ilyen értetlen!

Egyébként jó ez blog, vicces, szeretem olvasni. Csak sokszor az érveid arra futnak ki, hogy ha nem ért valaki egyet veled, akkor biztos MSZP-s.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2014.03.03. 15:21:19

@SontPent:
Az szokott lenni. 100 esetből 98-szor nem is tévedek. :)
Egyelőre szépen kussolni kell és várni a fejleményeket. ME Úrék mesterei a külpolitikának is, remekül csinálják.

2014.03.03. 17:26:22

@Kuruc ezredes: Hát most tévedsz!
Azt hogy mesterei lennének a "ME Úrék" a külpolitikának, kétlem. Egyelőre egyébként pont hogy nem kussolt a magyar külügy, hanem azonnal Ukrajna területi egysége mellett foglalt állást.
Érdekes, a románok nem szögezték le ezt így rögtön. Meg ők nem is írtak alá semmilyen ukrán-román alapszerződést. Ha úgy adódik, gondolom, ők vinni fogják Bukovinát. Na látod, pont a románok azok, akik mesterei a külpolitikának!

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2014.03.03. 19:23:20

@SontPent:
Nem valószínű, hogy Ukrajnából jogilag bárki bármit vinne.
Egyelőre szépen várjuk ki, mi történik.

Pagnar 2014.03.03. 21:45:21

"Kedves Értelmiség, a kérdésem az lenne: milyen érzés, hogy két autószerelő megbasz titeket a saját anyátok hátán?"

Looooool

Best....post.......EVER !

2014.03.04. 19:39:59

@Kuruc ezredes: A "mesteri" magyar külügy épp most kérette be az orosz nagykövetet, és nyomta az EU/USA álláspontot. Ja, biztos csak színjáték volt.

Eszerint „A visegrádi országok 2014. március 4-i közös miniszterelnöki nyilatkozatának főbb elemeit ismertetve az államtitkár leszögezte: Magyarország kiáll Ukrajna szuverenitása és területi integritása mellett, az Oroszországi Föderáció lépéseit a nemzetközi joggal ellentétesnek tartja, ami a visegrádi országokat emlékezteti saját 1956-os, 1968-as és 1981-es történelmi tapasztalataikra. Felszólítja az orosz felet, hogy tegyen eleget a vonatkozó nemzetközi egyezményekben foglaltaknak, és egységei térjenek vissza a krími orosz bázisok határain belülre.
Magyarország minden esetben csakis a békés, erőszakmentes megoldást tartja elfogadhatónak, ezért határozottan szorgalmazza, hogy a krími konfliktus rendezése érdekében haladéktalanul kezdődjenek tárgyalások minden érintett fél bevonásával.”

mandiner.hu/cikk/20140304_bekerette_oroszorszag_nagykovetet_nemeth_zsolt

Na, ennyit az EU ellenes "szabadságharcról", a nemzeti érdekekről, meg Kárpátalja autonómiájáról.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2014.03.04. 21:42:07

@SontPent:
Igen, a magyar külügy épp most egyensúlyoz a két fél közt. Láthattad, hogy ez tegnap az egyiknek nem tetszett, ma meg a másiknak. Pontosan ez a helyes politika, végre nincs egyoldalú benyalás az euroantantnak.

2014.03.04. 23:05:02

@Kuruc ezredes: Lemaradtam valamiről? Mikor nyilatkozott olyat a magyar külügy az elmúlt napokban, ami nem tetszett volna az euroantantnak?
(Az az euroantant, amely, mint Szaniszló Úrtól tudjuk, nem más, mint maga az Antant, amely Trianonban feldarabolta Magyarországot - egyébként ebben speciel sok igazság van.)

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2014.03.04. 23:33:59

@SontPent:
Nem nyilatkozott semmit, ezzel máris kivívta a külföldi és hazai balliberális körök haragját. (Mondjuk bármit csinál, ez akkor is megvan)

Engem a keresztény hitem miatt támadnak 2014.03.05. 00:28:53

@SontPent: Ehhez nem sokat lehet hozzátenni, legfeljebb annyit, hogy ugyebár világosan látjuk, hogy nem Németh Zsolt, de még Martonyi se az az autonóm, karakán személyiség, aki maga kezdeményezne, maga kezdeményezhetne lépéseket. A Külügyminisztériumban, akárcsak a többi minisztériumban, a fontosabb döntéseket maga a Miniszterelnök Úr hozza egy személyben:

mandiner.hu/cikk/20120911_orban_dontott_az_azeri_baltas_gyilkos_kiadasarol

Szóval a Miniszterelnök Úrnak köszönjétek, kedves polgárdás barátaink. Ő az, aki ilyen mesterien keveri a kártyát, egy valóságos diplomáciai géniusszal állunk szemben. És a gerince persze gránitszilárdságú. Akárcsak az Alaptörvénye.

Tyreo 2014.03.05. 01:08:22

@Kuruc ezredes: Ja ez a két fél között egyensúlyozás láthatóan Ukrajnának is bejött..
Amúgy meg vicces látni, hogy az egyetlen érved mára a Fidesz mellett annyi maradt, hogy sokan megszavazzák őket, tehát jó. Pedig ez egy ennyire polgárosulatlan, (értsd ostoba) országban nem egy nagy eredmény, csak kommunikáció kérdése.
(Időnként még mindig felmerül bennem, hogy egy kibaszott nagy troll vagy aki röhög rajtunk.)

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2014.03.05. 14:55:36

@Engem a keresztény hitem miatt támadnak:
Ez kétségtelen. ME Úr csinálja a politikát, nem Martonyi.

@Tyreo:
Ukrajnának nem jött be, mivel gazdaságilag meg úgy általában is teljesen életképtelen Oroszország nélkül. Szegények, biztos nagyon kell nekik inkább Európa, és a multis rablóprivatizáció.
A Fidesz mellett annyi a legfőbb érvem, hogy megértem, amiért nektek nem tetszik, de akkor győzzétek meg a választók többségét, hogy jobb lesz mégis az MSZP, és az egyoldalú euroantanti függésünk, hiszen az már 1990-2010 közt fényes sikereket hozott.

Tyreo 2014.03.05. 20:24:03

@Kuruc ezredes: ŐŐŐ ha a 45 milliós Ukrajna életképtelen akkor mi mik vagyunk?
Látom a kommentem másik fele nem nagyon ment át..
Attól, hogy sokan vagytok, még nem lesz igazatok. egy blogon meg nem ennek kéne lennie az érvelésnek, hogy sokan szavaznak rájuk, tehát igaz. Hanem érvekkel szépen megtámasztva egy-egy döntés melletti/elleni kiállásról. Ennek a műfajnak amúgy a KARD az egyik legjobb képviselője. Ilyenekről akkor lehetne értelmesen beszélni. A non plusz ultra persze az lenne, ha az emberek a saját pártjukkal szembe is megfogalmaznának kritikákat. Á már megint bilibe lóg a kezem..

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2014.03.05. 20:35:20

@Tyreo:
Az ukrán gazdaság kicsit jobban függ az orosztól, mint a magyar.
Készséggel megértjük a ti, ballib, atlantista álláspontotokat, hogy feltétel nélkül legyünk az euroantanttal. Mi ezzel ellentétben azt mondjuk, hogy folytassunk egyensúlyi külpolitikát, amely nem oroszellenes. Ennek haszna, hogy hazánknak nagyobb politikai és gazdasági tere lesz, amennyiben a Putyin vezette Oroszország nem bukik el, márpedig valószínűleg nem fog.
Ha erkölcsi alapon kívánsz az euroantant mellett érvelni, akkor előtte ajánlom figyelmedbe azt a 214011253520352035 darab törvénytelen fegyveres intervenciót, amelyet az euroantant fennállása óta elkövetett. Jelen esetben egyébként egy vélhetően nyugati hátterű titkosszolgálati akció keretében távolították el a biztosan nem szent, de ennek ellenére törvényesen választott ukrán kormányt, tehát az oroszokat aligha lehet egyoldalú és öncélú agresszióval vádolni.
Megjegyzem, ezt megelőzte több olyan, amit ők maguk is bevallottak utólag, sőt még közben is.

Tyreo 2014.03.05. 22:21:16

@Kuruc ezredes: Ha az 500milliós Európai piacon sem boldogulunk ami a mi kultúránk szerint működik, akkor mit kezdünk egy olyannal, ahol mások a szokások ráadásul "csak" 150 millióan lakják és a GDP-je körülbelül a nyolcada az EU-nak?
A világ legnagyobb piacának a része vagyunk, de mi ehelyett újakat keresünk..
Akkor 56 is nyugati hátterű titkosszolgálati akció volt? Ugyanis alapvetően nincs különbség a kettő között. Ha minden rendben volt az országban, akkor hiába mennek provokátorok nem mennek utánuk.
De nem erkölcsileg akarok Európa mellett érvelni. Az erkölcs az értékválasztást követel abban pedig végképp nehéz objektív érveket találni. Csak szimplán pragmatikus szempontokból. Miért mindenki Nyugatra megy aki lelép az országból? Miért járnak Nyugati iskolába a gazadag orosz gyerekek is? Miért tartják ők is ott a pénzüket? Bónusz kérdés. Tudsz egyetlen időpontot is mondani a történelemből amikor a kulturális értelemben vett Nyugaton rosszabb volt mint Keleten? Ha nem, akkor nem lehet ezt valószínűsíteni, hogy most is így marad majd?
Ezzel nem azt akarom mondani, hogy az EU szent, de inkább vagyok a európai polgár, mint orosz.
(Abszolút bónusz. Ha az EU semmi mást nem csinál minthogy megakadályozza, hogy a Németek megint lerohanják a Franciákat, már bőven pozitív a mérlegük.)

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2014.03.05. 23:00:41

@Tyreo:

"Ha az 500milliós Európai piacon sem boldogulunk ami a mi kultúránk szerint működik, akkor mit kezdünk egy olyannal, ahol mások a szokások ráadásul "csak" 150 millióan lakják és a GDP-je körülbelül a nyolcada az EU-nak?"

A kettő hogy függ össze? A 150 milliós orosz piacon nincsenek olyan EU-s országok, amelyek jól működnek az 500 milliós EU-s piacon is?

"A világ legnagyobb piacának a része vagyunk, de mi ehelyett újakat keresünk.."

Talán, mert ott némileg jobb lehetőségeink vannak.

"Akkor 56 is nyugati hátterű titkosszolgálati akció volt?"

Bizonyára jelen voltak akkor is. Nyilván jóval kevésbé, mint a jelenlegi eseményeknél.

"Ugyanis alapvetően nincs különbség a kettő között."

Az egyik egy demokratikusan megválasztott kormány, többpárti választásokon, a másik meg kommunista diktatúra, többszörösen elcsalt választásokkal, majd minden egyéb párt betiltása utáni egyeduralommal és idegen katonai támogatással.

"Ha minden rendben volt az országban, akkor hiába mennek provokátorok nem mennek utánuk."

Egészen biztosan nem volt minden rendben az országban. Én készséggel egyetértek veletek abban, hogy Janukovics bizonyára egy korrupt gazember, és a sleppje is az, de tessék akkor őket szépen nem megválasztani. Törvényesen megválasztott kormány fegyveres megbuktatását egyengetni nyilván a status quo felborítása.

"De nem erkölcsileg akarok Európa mellett érvelni. Az erkölcs az értékválasztást követel abban pedig végképp nehéz objektív érveket találni. Csak szimplán pragmatikus szempontokból. Miért mindenki Nyugatra megy aki lelép az országból?"

Mert ott fizetnek több pénzt.

"Miért járnak Nyugati iskolába a gazadag orosz gyerekek is?"

Mert ott lehet a jövőben jobban jövedelmező kapcsolatokat kiépíteni.

"Miért tartják ők is ott a pénzüket?"

Cipruson? Vegyük Nyugatnak, jó. Mert nem kell adózni utána.

"Bónusz kérdés. Tudsz egyetlen időpontot is mondani a történelemből amikor a kulturális értelemben vett Nyugaton rosszabb volt mint Keleten?"

Ezt a kérdést nem igazán értem. Kinek? A nyugatiaknak nyilván mindig nagyobb anyagi jólét jutott nyugaton. Mire akarsz kilyukadni ezzel?

"Ha nem, akkor nem lehet ezt valószínűsíteni, hogy most is így marad majd?"

Amíg ez a világrend fennáll, addig biztos így marad.

"Ezzel nem azt akarom mondani, hogy az EU szent, de inkább vagyok a európai polgár, mint orosz."

Legyél, hajrá. Akkor egyszerűsítsük le így a dolgot. Áprilisban lehet majd szavazni arról, hogy európai vagy magyar polgárok szeretnénk-e lenni. Megtekintheted, hogy hányan osztják még a véleményedet.

"(Abszolút bónusz. Ha az EU semmi mást nem csinál minthogy megakadályozza, hogy a Németek megint lerohanják a Franciákat, már bőven pozitív a mérlegük.)"

Ezt most megint nem értem. Ez jelenleg az EU két legnagyobb tagállama, és történelmileg az EU harmadik legnagyobb tagállama, Nagy Britannia háttértevékenysége a legfőbb oka annak, hogy rendszeresen egymásnak estek.
Az én EU-val kapcsolatos ellenérzéseim leginkább a törvényesen választott magyar kormány elleni tevékenységeik, és úgy általában a magyar függetlenséggel és Magyarország mindenkori kezelésén alapulnak. Nem fogom azért szeretni őket, mert a harmadik így legalább nem uszítja egymás ellen a két elsőt.

Engem a keresztény hitem miatt támadnak 2014.03.06. 00:26:14

@Tyreo: "ŐŐŐ ha a 45 milliós Ukrajna életképtelen akkor mi mik vagyunk?"

Megmondom én, kérlek szépen, mi az Európai Unió növekedési motorjai vagyunk:

www.hirado.hu/2014/02/12/orban-2016-ra-4-szazalekos-novekedes-a-cel-magyarorszagon/

Ezért van az hogy a kínaiak is, a ruszkik is úgy törleszkednek hozzánk, mint egy kis pincsikutya: folyton keresik, hogy tudnának hozzácsapódni a magyar gazdasághoz, mert a mi farvizünkön evickélve szeretnének ők is egy kis GDP-növekedést. Igen, az Orbán-Matolcsy-Némethné csapat megcsinálta, minket másol az egész világ!

Engem a keresztény hitem miatt támadnak 2014.03.06. 01:19:30

@Kuruc ezredes: "Akkor egyszerűsítsük le így a dolgot. Áprilisban lehet majd szavazni arról, hogy európai vagy magyar polgárok szeretnénk-e lenni. Megtekintheted, hogy hányan osztják még a véleményedet."

Fasza! De akkor miért nem úgy fogalmazod meg, hogy áprilisban arról lehet majd szavazni, hogy az európai vagy az orosz érdekkörbe tartozzunk? Az már nem hangzana olyan jól, mi? Pedig a valósághoz közelebb áll.

És jé: Orbánt meg fogják választani. És jé: ezt úgy fogják kommunikálni a tévében és a Polgárdán, hogy a magyarok igennel szavaztak a háromezermilliárdos ruszki adósságra. Nahát!

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2014.03.06. 01:34:43

@Engem a keresztény hitem miatt támadnak:
"Fasza! De akkor miért nem úgy fogalmazod meg, hogy áprilisban arról lehet majd szavazni, hogy az európai vagy az orosz érdekkörbe tartozzunk? Az már nem hangzana olyan jól, mi? Pedig a valósághoz közelebb áll."

Teljesen egyetértek veled és rögtön tiltakozni fogok az orosz befolyás ellen. Amint az orosz kormány fog belepofázni abba, mit tesz az alkotmányba a törvényes választásokon hatalomra jutott alkotmányos többség.

"És jé: Orbánt meg fogják választani. És jé: ezt úgy fogják kommunikálni a tévében és a Polgárdán, hogy a magyarok igennel szavaztak a háromezermilliárdos ruszki adósságra. Nahát!"

1990 előtt, valamint 2002-10 között nem undorodtatok ennyire az adósságtól, összegszerint ennek a sokszorosától sem. Nyugati kenyéradóitok olcsóbban megcsinálnák a mi kis atomerőművünket? Aligha hiszem én ezt.

Engem a keresztény hitem miatt támadnak 2014.03.06. 02:13:15

@Kuruc ezredes: "1990 előtt, valamint 2002-10 között nem undorodtatok ennyire az adósságtól, összegszerint ennek a sokszorosától sem."

Gyurcsány 2008-ban kb. 25 milliárd dolláros készenléti hitelkeretet kapott (az IMF-től 15 milliárdot, az EU-tól 8 milliárdot, a maradékot a Világbanktól, nem emlékszem a pontos számokra, majd te utánanézel.) Ez 2008-as árfolyamon kb. 5000 milliárd volt. Vajon 5000 milliárd a 3000 millárd "sokszorosa"? Kerekítve 1,7-szerese. Ja, most már értem, miért írja folyton a Magyar Nemzet a 0,1%-os GDP-növekedésre, hogy az milyen "sok". :-D

De akkor miért nem fordítva nézünk a dologra? Én is kérdezhetném, hogy a szocik alatt vadul ajvékoltatok körülbelül ugyanekkora adósságtól, most meg itt gazsuláltok, hogy mekkora üzletet kötött a Miniszterelnök Úr, le a kalappal, és persze nem a paksi projektnek beszállító orbánközeli vállalkozók fognak jól járni, hanem csakis a Magyar Nép.

"Nyugati kenyéradóitok olcsóbban megcsinálnák a mi kis atomerőművünket? Aligha hiszem én ezt."

Esetleg meg lehetett volna kérdezni pár másik céget, akkor most tudnánk. Sajnos nem tudjuk, mert Orbán úr egyszemélyben döntött, bratyi alapon, sunnyogva, utólag bejelentve, titkosítva. "Milyen volt a moszkvai utad, Vitya?" - "Jaj, nagyon jó volt, annyi borscsot ettünk hogy csak na, meg voltunk az Ermitázsba, ja az Leningrádba van, mindegy, láttuk a Vörös Teret Némethné Zsuzsikával. Ja, meg kötöttünk valami kis szerződést, nem érdekes, bagatell." - "Vitya, mennyi?" - "Öö, semmi, semmi, ö, tíz, nyolc, e, hú, he-he, háromezermilliárd". Fasza.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2014.03.06. 03:18:02

@Engem a keresztény hitem miatt támadnak:

"Gyurcsány 2008-ban kb. 25 milliárd dolláros készenléti hitelkeretet kapott (az IMF-től 15 milliárdot, az EU-tól 8 milliárdot, a maradékot a Világbanktól, nem emlékszem a pontos számokra, majd te utánanézel.) Ez 2008-as árfolyamon kb. 5000 milliárd volt. Vajon 5000 milliárd a 3000 millárd "sokszorosa"? Kerekítve 1,7-szerese. Ja, most már értem, miért írja folyton a Magyar Nemzet a 0,1%-os GDP-növekedésre, hogy az milyen "sok". :-D"

www.vg.hu/gazdasag/gazdasagpolitika/nagyot-ugrott-az-allamadossag-de-miert-343619

Csakis a te kedvedért:
2002. június 30. és 2010. március 31. között 13.491 milliárd forinttal, ezzel 21.048 milliárd forintra nőtt a magyar államadósság.

Ez akkor többszöröse a háromezermilliárdnak? Tudod, erre mondta nagyvezéretek, hogy elkúrtátok. Nem atomerőmű lett belőle, hanem nem csináltatok semmit, SEMMIT! :)

"De akkor miért nem fordítva nézünk a dologra? Én is kérdezhetném, hogy a szocik alatt vadul ajvékoltatok körülbelül ugyanekkora adósságtól, most meg itt gazsuláltok, hogy mekkora üzletet kötött a Miniszterelnök Úr, le a kalappal, és persze nem a paksi projektnek beszállító orbánközeli vállalkozók fognak jól járni, hanem csakis a Magyar Nép."

Csak abból nem keletkezett semmi ellenérték. Ja, de igen. Ezermilliárdból autópálya, amin azóta se jár senki, de vannak rajta szép alföldi alagutak. Ment még cigánykölcsönre, meg ki tudja még mire. A végeredmény pedig az lett, hogy saját bevallásotok szerint is elkúrtátok. Ebből atomerőmű készül, kedves balliberális barátom, hogy legyen olcsó villamosenergiánk.

"Esetleg meg lehetett volna kérdezni pár másik céget, akkor most tudnánk."

Három cég volt. A francia meglehetősen megbízhatatlan, hasonló beruházással többéves csúszásban van már. Maradt még az amerikai és az orosz. A legtöbb érv az oroszok mellett szólt, tekintve, hogy az eddig kiválóan működő erőművet is ők csinálták. Nagyon sajnáljuk kedves amerikai és francia barátainkat, de tényleg. Biztos vagyok benne, hogy ők a negyedéből jobban kihozták volna, mint a négyes metrót.

"Sajnos nem tudjuk, mert Orbán úr egyszemélyben döntött, bratyi alapon, sunnyogva, utólag bejelentve, titkosítva. "Milyen volt a moszkvai utad, Vitya?" - "Jaj, nagyon jó volt, annyi borscsot ettünk hogy csak na, meg voltunk az Ermitázsba, ja az Leningrádba van, mindegy, láttuk a Vörös Teret Némethné Zsuzsikával. Ja, meg kötöttünk valami kis szerződést, nem érdekes, bagatell." - "Vitya, mennyi?" - "Öö, semmi, semmi, ö, tíz, nyolc, e, hú, he-he, háromezermilliárd". Fasza."

Sajnos nem tudunk olyan nyíltan, egyenesen és őszintén kormányozni, mint ti. "Meg trükkök százai, amiről nektek nem kell tudnotok."
Szerencsére legalább az EU illetékes vezetése nem falazott nektek, míg a Fidesz kormányával hímes tojásként bánnak 2010 óta.

Engem a keresztény hitem miatt támadnak 2014.03.06. 08:10:05

@Kuruc ezredes: Na, ha hajnali negyed négykor csicsikálás helyett azzal foglalkozol, hogy nekem monstre leveleket írj, Lászlóné becsületét megvédendő, akkor már megérte :-D

Köszi a számokat, nem kérdőjelezem meg őket.

Akkor 2002. június 30. és 2010. március 31. között, ahogy írod, 13.491 milliárd forinttal nőtt az államadósság. Oké, osszuk el ezt nyolccal, akkor kijön hogy átlagosan évi 1.686 milliárddal adósított el minket Gyurcsány & co.

Itt vannak az adósságadatok az ezt követő periódusból:

2010 április 30: 18.104 Mrd Ft
2014 február 28: 23.392 Mrd Ft (all-time record!)

Ez 5.228 millárdos (29,2%-os) növekedés négy év alatt, átlagosan évi 1.307 milliárd. Ennyivel növekedett az államadósság a Nemzet Miniszterelnökének kormányzása alatt. Megjegyzem, ehhez a fényes eredményhez (amiben, a félreértések elkerülése végett, a Putyin-zsozsó NINCS benne!) elköltöttek 180 milliárd forint nyugdíjárulékot, plusz még 480 milliárdot a MOL pakettre.

Tehát az eredmény tulajdonképpen az, hogy évi 1.686 milliárd helyett 1.307 milliárddal (plusz vengerszkaja-russzkaja druzsbá) nőtt az államadósság. (Ne gyere az atomerőművel, hogy az milyen hasznos, mert az nincs benne.) Bár ez valóban valamiféle eredménynek nevezhető, nem érzem akkora minőségbeli változásnak, ami miatt jogos lenne az elsőt az országot eladósító, a másikat az adósságdémont sikeresen legyőző kormánynak nevezni.

Mindemellett EUR árfolyam: 2010. április: 265 Ft, 2014. február: 310 Ft.

Neked meg odadobja Németh Szilárdot, és voilá: máris a két hátsó lábadra állva táncikálsz. Hát annyit tényleg el kell ismernem, nem hülyegyerek ez a Viktor. Még egyszer: brávó, gratulálok!

Számokkal szerintem ne rontsuk már el a Polgárdát. Bud Spenceres fotók, YouTube linkek, négergyerekes vicces photoshoppolt képek, ezek állnak jól nektek. Úgyis ti akartok lenni a jobboldali Saskabaré, eddig ez elég jól sikerült.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2014.03.06. 14:43:57

@Engem a keresztény hitem miatt támadnak:
"Na, ha hajnali negyed négykor csicsikálás helyett azzal foglalkozol, hogy nekem monstre leveleket írj, Lászlóné becsületét megvédendő, akkor már megérte :-D"

Jaja, tegnap kicsit tovább fennmaradtam, elnézést. :)
Szerencsére, hogy te negyed háromkor is fideszezel, az teljesen egészséges.

"Köszi a számokat, nem kérdőjelezem meg őket.

Akkor 2002. június 30. és 2010. március 31. között, ahogy írod, 13.491 milliárd forinttal nőtt az államadósság. Oké, osszuk el ezt nyolccal, akkor kijön hogy átlagosan évi 1.686 milliárddal adósított el minket Gyurcsány & co."

www.napi.hu/nemzetkozi_gazdasag/az_eurostat_szerint_is_csokkent_a_magyar_allamadossag.574441.html

Őket győzd meg, hogy a Fidesz is felelőtlenül adósítja el az országot, mert engem nem nagyon fogsz, kedves balliberális embertársam.

"Itt vannak az adósságadatok az ezt követő periódusból:

2010 április 30: 18.104 Mrd Ft
2014 február 28: 23.392 Mrd Ft (all-time record!)"

Erre nincs magyar kifejezésünk? Vagy le akarsz nyűgözni azzal, hogy beszélsz angolul? Pont angolul? Nahát. Ritka egzotikus nyelv.

"Ez 5.228 millárdos (29,2%-os) növekedés négy év alatt, átlagosan évi 1.307 milliárd. Ennyivel növekedett az államadósság a Nemzet Miniszterelnökének kormányzása alatt. Megjegyzem, ehhez a fényes eredményhez (amiben, a félreértések elkerülése végett, a Putyin-zsozsó NINCS benne!) elköltöttek 180 milliárd forint nyugdíjárulékot, plusz még 480 milliárdot a MOL pakettre."

www.vg.hu/gazdasag/makrogazdasag/alig-csokkent-az-allamadossag-421761

Hogy a fenébe lehet, hogy míg az általad lobogtatott nominális összeg magasabb, a GDP-hez viszonyított százalék nem változott? Mi odaadtuk nektek 55-tel, ti feltornásztátok 80-ra, miközben nem csináltatok semmit négy + négy évig. Majd most rekordnagyságúra nőtt, miközben nem változott?
Ez egy a százak közül, amit nekünk nem kell tudnunk?
Tulajdonképpen mindegy is. A lényeg, hogy elhiszik-e ezt nektek a választók, kedves balliberális embertársam. Félek, hogy nem.

"Tehát az eredmény tulajdonképpen az, hogy évi 1.686 milliárd helyett 1.307 milliárddal (plusz vengerszkaja-russzkaja druzsbá) nőtt az államadósság. (Ne gyere az atomerőművel, hogy az milyen hasznos, mert az nincs benne.) Bár ez valóban valamiféle eredménynek nevezhető, nem érzem akkora minőségbeli változásnak, ami miatt jogos lenne az elsőt az országot eladósító, a másikat az adósságdémont sikeresen legyőző kormánynak nevezni."

Én viszont nyugodtan nevezem a te kormányaidat felelőtlenül gazdálkodóknak. Érdekes, de a Fidesz elég hamar meg tudta oldani a költségvetési hiányt is, amit ti 8 évig le se szartatok.

"Mindemellett EUR árfolyam: 2010. április: 265 Ft, 2014. február: 310 Ft."

Igen, ez hüllőbarátaitok utolsó játéktere. Menjetek csak neki a forintnak, aztán meglátjuk, visszaszavazzuk-e a kis spekulációitok miatt az MSZP-t. Félek, hogy nem. :)

"Neked meg odadobja Németh Szilárdot, és voilá: máris a két hátsó lábadra állva táncikálsz. Hát annyit tényleg el kell ismernem, nem hülyegyerek ez a Viktor. Még egyszer: brávó, gratulálok!"

Köszi, jól esik az elismerés, még tőled is. Biztosan okosabb, mint nálatok mondjuk, bárki?

"Számokkal szerintem ne rontsuk már el a Polgárdát. Bud Spenceres fotók, YouTube linkek, négergyerekes vicces photoshoppolt képek, ezek állnak jól nektek. Úgyis ti akartok lenni a jobboldali Saskabaré, eddig ez elég jól sikerült."

Igen, hiszen a számok, azok csakis a ti világotok. Ti értetek hozzá, ti bűvészkedhettek vele. Abszolút bugyutaság, hogy a 2002-10-es balliberális kormányzat alatt az egész régió legrosszabb GDP-növekedése mellé a legnagyobb eladósodás és költségvetési hiány járul, míg a 2010 óta kormányzó Fidesz vezetésével a legrosszabb esetben is a régió középmezőnye GDP növekedést tekintve, és EU-s viszonylatban a legjobb öt adósságcsökkentés és költségvetési hiány. Biztos jobbak lesztek ennél, ha megint rátok szavazunk, de nem fogunk, kedves balliberális, MSZP-DK-E14-Liberálisok embertársam!

Engem a keresztény hitem miatt támadnak 2014.03.06. 15:29:22

@Kuruc ezredes: "http://www.napi.hu/nemzetkozi_gazdasag/az_eurostat_szerint_is_csokkent_a_magyar_allamadossag.574441.html"

Jó ez a január 22-i cikk a napi.hu-ról! Ha már napi.hu: miért nem ezt a másik, frissebb cikket idézed? Ez éppen mai (március 6.):

www.napi.hu/magyar_gazdasag/soha_nem_volt_ilyen_magas_a_magyar_adossag.577932.html

Van ott egy jó oszlopdiagram, narancssárga oszlopokkal, ott mutasd már meg légyszi, hol csökkent az államadósság, mert hiába nézem, nem találom!

Írnak ott arról is, amit te linkeltél be, mégpedig ezt:

"A növekedés nem volt monoton, ugyanis az év utolsó hónapjaiban az ÁKK a rendelkezésre álló eszközeivel igyekezett csökkenti az adósságot annak érdekében, hogy legalább papíron csökkenjen a mutató. Különösen decemberben mérsékelte sokkal az állományt az ÁKK államkötvények visszafizetésével, akkor egyetlen hónap alatt 454 milliárddal lett kisebb a központi költségvetés adóssága. Ezt követte a 2014. januári 845, majd a februári 548 milliárd forintos növekedés."

Na: például ez egy úgynevezett "trükk".

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2014.03.06. 16:50:08

@Engem a keresztény hitem miatt támadnak:
Király, akkor csak annyi a dolgod, hogy ezt elhiteted a többi magyar választóval is.
Valamint azt is, hogy ti az MSZP-vel most már tényleg sokkal jobban fogjátok csinálni.
Csak tényleg húzzatok bele (ismerős jelszó?) mert összesen egyetlen hónapotok maradt rá.

Buday András · http://polgarda.blog.hu 2014.03.06. 17:01:33

@Kuruc ezredes: igen, csak még nem biztos, hogy hogy fogják őket hívni. Most legutóbb Kormányváltásnak hívták őket, miután az Összefogás mégse tetszett nekik.

Úgyhogy most a 30-as számot sulykolják nagyon, nehogy eltévessze a sok szürkeállomány - csak aztán nehogy változzon a sorrend, nagy szemétség lenne :(((((((((

trédoff · http://polgarda.blog.hu 2014.03.06. 18:45:13

@Engem a keresztény hitem miatt támadnak: Nincs ebben semmi "trükk". Az AKK kezelő az állam adósságát, amely gyakorlatilag napi szintű adósságmenedzsmentet jelent. Hogy úgy menedzselték az adósságot, hogy év végére lehetőleg a legjobb adatok jöjjenek ki? Valószínűleg így van, ugyanakkor nincs ezzel semmi gond, s jelen pillanatban nem vagyunk abban a helyzetben, hogy részleteire bontsuk a havi változások tényezőit. Hangsúlyoznám ismét - mint ahogy az általam írt posztokban, bejegyzésekben szoktam - hogy makroadatok tekintetében nem a havi ingadozások, hanem a trendek érdekesek számunkra. S ebben a tekintetben egyszerűen nincs kivetnivaló a kormány teljesítményében. Az olyan szenzációhajhász címek, mint amiket a balliberális sajtó szokott lehozni s amelyek az államadósság nominális értékére vonatkoznak ("soha nem volt még ilyen magas az államadósság"), érdemes a megfelelő kétkedéssel fogadni. Nem az államadósság nominális értéke, hanem a GDP-hez viszonyított aránya az érdekes. Hogy is állunk... 2.7%-al nőtt a GDP az utolsó negyedévben ha jól emlékszem a hírekre? Szomorú hír ez az örök fanyalgóknak :(

2014.03.07. 10:53:18

@Kuruc ezredes: Épp most mondta a Miniszterelnök Úr az EU-s (antant) csúcstalálkozón, hogy amit Oroszország tett, az AGRESSZIÓ. Ez pont ugyanaz a szóhasználat, mint amit John Kerry amcsi külügyminiszter mondott. Meg amit Bajnai.

Továbbá, a Miniszterelnök Úr szerint az ukránoknak pedig vízummentes beutazás kell az EU-ba. Hogy ez mire jó, ha a magyar állampolgároknak EU-s állampolgárok, nem tudom. Azoknak az ukránoknak kell vízummentes beutazás, akiknek a nem hivatalos vezetője, egy volt ökölvívó máris leszögezte, hogy "Kárpátaljának nem lesz autonómiája". Köszönjük!

Na, szóval, ebből se lesz visszacsatolás, meg fehér lovon bevonulás Ungvárra, azt érzem. ;)
Te figyelj, az nem lehet, hogy a Miniszterelnök Úrnak csak a határon túli magyarok szavazatai kellenek, és semmi más?
Arra is kíváncsi lennék, hogy miért csak a számunkra amúgy nem előnyös Budapest-memorandumot emlegetjük (amire jól láthatóan az oroszok szarnak), és miért említjük meg a 1991-es sikeres és eredményes népszavazást Kárpátalja és magyar lakta területek (Tisza-menti járás) autonómiájáról?

2014.03.07. 15:27:53

Orbán, az Européer.

Vízummentes utazás az EU-ba az ukránoknak, Ukrajnát az EU-ba, minél előbb! Az oroszok krimi akciója = agresszió (pont ugyanezt mondta John Kerry, amerikai külügyminiszter is)
Martonyi többször elmondta, kiállunk Ukrajna területi épsége mellett.

mandiner.hu/cikk/20140307_orban_most_kell_igazan_elkezdeni_az_ukran_eu_integraciot

mandiner.hu/cikk/20140306_orban_vizummentes_beutazast_az_ukranoknak_az_eu_ba

Sajnos ezzel a pávatánccal Orbánék végül az elmebeteg, szélsőséges Jobbik malmára hajtják a vizet.
A ballibnek ugyanis Orbán akármit mond, úgyis Putyin csicskája lesz.
De azzal, hogy felmondták az EU/USA mantrát, sajnos a radikális B-középnek ez épp elég lesz. :(

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2014.03.07. 15:30:21

@SontPent:
"Épp most mondta a Miniszterelnök Úr az EU-s (antant) csúcstalálkozón, hogy amit Oroszország tett, az AGRESSZIÓ. Ez pont ugyanaz a szóhasználat, mint amit John Kerry amcsi külügyminiszter mondott. Meg amit Bajnai."

Csak talán nem véletlen, hogy mikor és miért mondja. Nyilván egyértelmű, miért ajvékoltak a ballibek a csendben maradása miatt. Ez világos üzenet volt Putyinnak, hogy mi nem vagyunk ellene a kis krími kalandjának.

"Továbbá, a Miniszterelnök Úr szerint az ukránoknak pedig vízummentes beutazás kell az EU-ba. Hogy ez mire jó, ha a magyar állampolgároknak EU-s állampolgárok, nem tudom."

Semminek, ez csak rizsa, mert nem ő fogja megadni. :)

"Azoknak az ukránoknak kell vízummentes beutazás, akiknek a nem hivatalos vezetője, egy volt ökölvívó máris leszögezte, hogy "Kárpátaljának nem lesz autonómiája". Köszönjük!"

Mit vársz tőlük mégis? Euroantant.

"Na, szóval, ebből se lesz visszacsatolás, meg fehér lovon bevonulás Ungvárra, azt érzem. ;)"

Amíg ez a világrend fennáll, ilyesmi nem lesz. Persze álmodozhattok még róla.

"Te figyelj, az nem lehet, hogy a Miniszterelnök Úrnak csak a határon túli magyarok szavazatai kellenek, és semmi más?"

Jelen pillanatban meglenne ezek nélkül is, úgyhogy talán ennél kicsit többről van szó.

"Arra is kíváncsi lennék, hogy miért csak a számunkra amúgy nem előnyös Budapest-memorandumot emlegetjük (amire jól láthatóan az oroszok szarnak), és miért említjük meg a 1991-es sikeres és eredményes népszavazást Kárpátalja és magyar lakta területek (Tisza-menti járás) autonómiájáról?"

Mert jelen pillanatban felesleges ilyenekkel magunk ellen fordítani öttucat befolyásos országot.

2014.03.07. 15:32:14

Vajon a hívek, akik az Echo tv-n azt hallják Szaniszló Úrtól, hogy az EU=Antant, aki minket Trianonban feldarabolt, azok most hogyan élik meg, hogy a Miniszterelnök Úr ebbe az Antantba akarja bevinni az ukránokat, kiáll Ukrajna területi egysége mellett, maga is agressziónak nevezi az orosz beavatkozást, és nem ítéli el az ukrán ellenzéket, mint puccsistákat a törvényes hatalom ellen, ahogyan Bencsik úr és a többiek sugallták eddig?

Mindig is Eurázsia ellen háborúztunk?

2014.03.07. 15:36:52

@Kuruc ezredes:

"Ez világos üzenet volt Putyinnak, hogy mi nem vagyunk ellene a kis krími kalandjának."

Azt nem is tudtam, hogy ha agressziónak nevezzünk egy akciót, akkor azzal azt mondjuk minden oké, csináljátok.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2014.03.07. 17:40:11

@SontPent:
Nem kell megpuccsolni a törvényes ukrán kormányt, és akkor ő se fog bevonulni sehova. Az antant viszont jobb, ha meg se szólal ilyen ügyben. Jelenleg nincs olyan esemény a világban, amint pont ők nevezhetnek agressziónak.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2014.03.07. 17:41:00

@SontPent:
Nem háborúzunk senki ellen. Egyensúlyi kül- és gazdaságpolitikát folytatunk a két fél között, mert ez szolgálja legjobban a magyar nemzet érdekét.

Tyreo 2014.03.07. 21:08:53

@Kuruc ezredes: Miért vannak ott jobb lehetőségeink?
"Bizonyára jelen voltak akkor is. Nyilván jóval kevésbé, mint a jelenlegi eseményeknél."
Nyilván..
"Az egyik egy demokratikusan megválasztott kormány, többpárti választásokon, a másik meg kommunista diktatúra, többszörösen elcsalt választásokkal, majd minden egyéb párt betiltása utáni egyeduralommal és idegen katonai támogatással."
Ja meg Putyin is demokratikusan választott vezető..

"Ezt a kérdést nem igazán értem. Kinek? A nyugatiaknak nyilván mindig nagyobb anyagi jólét jutott nyugaton. Mire akarsz kilyukadni ezzel?"

Nem lehet, hogy nyugaton tudnak valamit, hogy hogyan kell jobb életet építeni és ezért éltek mindig jobban a történelem folyamán mint a kelet. ha pedig így van, nem lehet, hogy ahelyett, hogy a végüket várnánk inkább csatlakozni kéne hozzájuk?

"Legyél, hajrá. Akkor egyszerűsítsük le így a dolgot. Áprilisban lehet majd szavazni arról, hogy európai vagy magyar polgárok szeretnénk-e lenni. Megtekintheted, hogy hányan osztják még a véleményedet."
Ti lennétek a legnagyobb bajban, ha így lenne feltéve a kérdés, ezt te is tudod. Senki nem akar oroszország lenni ha lehet európa is.

"Ezt most megint nem értem. Ez jelenleg az EU két legnagyobb tagállama, és történelmileg az EU harmadik legnagyobb tagállama, Nagy Britannia háttértevékenysége a legfőbb oka annak, hogy rendszeresen egymásnak estek.
Az én EU-val kapcsolatos ellenérzéseim leginkább a törvényesen választott magyar kormány elleni tevékenységeik, és úgy általában a magyar függetlenséggel és Magyarország mindenkori kezelésén alapulnak. Nem fogom azért szeretni őket, mert a harmadik így legalább nem uszítja egymás ellen a két elsőt."
Pedig kéne. Ugyanis rájöttek, hogy ha csendben kiegyeznek és nem ölik egymást, akkor messzebbre jutnak. És láthatóan igazuk is van. Megint a hosszú békeidőket éljük, és ezt nagyon nagy részben az EU-nak köszönhetjük.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2014.03.08. 01:10:03

@Tyreo:
"Miért vannak ott jobb lehetőségeink?"

Volt egy időszak, amikor kényszerből ugyan, de erősen jelen voltunk az orosz piacon. Ebből most is lehetne még profitálni. Az EU és orosz piac azonban nem zárja ki egymást. Sőt. Vszeg most is azok vannak leginkább jelen az orosz piacon, akik az EU-son is.

"Nyilván..."

Öröm, hogy egyetértünk. Én nem állítom, hogy a jelenlegi ukrajnai eseményeket kizárólag nyugati titkosszolgálatok szervezték, de hogy ilyen-olyan-amolyan dolgokkal benne voltak, az biztos.

"Ja meg Putyin is demokratikusan választott vezető..."

Megértem, ha Putyin mint vezető nem szimpatikus, de a hatalmát törvényes választásokon szerzett többséggel szerezte. Oroszország többsége őt akarja kormányon látni, bármennyire nem tetszik ez nektek.

"Nem lehet, hogy nyugaton tudnak valamit, hogy hogyan kell jobb életet építeni és ezért éltek mindig jobban a történelem folyamán mint a kelet. ha pedig így van, nem lehet, hogy ahelyett, hogy a végüket várnánk inkább csatlakozni kéne hozzájuk?"

Nem. Ők ugyanis az olyan helyek szisztematikus kirablásából élnek jól, mint amilyen hely mi is vagyunk.

"Ti lennétek a legnagyobb bajban, ha így lenne feltéve a kérdés, ezt te is tudod. Senki nem akar Oroszország lenni ha lehet Európa is."

Valóban, én is kicsit leegyszerűsítőnek érzem a kérdést. Pontosabb lenne úgy, hogy válasszunk a nyugat-európai és oroszországi társadalmi modellek közül. Hozzánk jelenleg az orosz áll közelebb, ha tetszik ez neked, ha nem. Ha esetleg mégis úgy véled, hogy itthon népszerűbb az európai, akkor esetleg kampányolj a buziházassággal, megnézzük, mennyit érsz el majd a választásokon. :)

"Pedig kéne. Ugyanis rájöttek, hogy ha csendben kiegyeznek és nem ölik egymást, akkor messzebbre jutnak. És láthatóan igazuk is van."

Maximum Magyarország sorsa miatt érdekel, hogy ezek mészárolják-e egymást, vagy nem. Azért nem fogom őket szeretni, mert most rájöttek, hogy inkább mégse kéne birodalmi pecsenyesütögetésből háborúkat indukálni.

"Megint a hosszú békeidőket éljük, és ezt nagyon nagy részben az EU-nak köszönhetjük."

A hosszú háborús időket is neki köszönhettük, csak akkor még nem EU-nak hívták.

Engem a keresztény hitem miatt támadnak 2014.03.08. 11:14:11

@Kuruc ezredes: Mit fárasztod magad a rohadt hosszú válaszok bebillentyűzésével éjfél után? Nyugodtan mondd meg az őszintét, megspórolsz egy kis időt és fáradságot magadnak és nekünk is:

"A Miniszterelnök Úr leszarja azt a százötvenezer kárpátaljai magyart, mert egyfelől nincs szüksége a tőlük remélhető szavazatokra, másfelől az ő témájuk nem olyan ami bárhogy befolyásolná a magyarországi Fidesz-szimpatizánsokat. Emiatt gerincre dobja magát az atlantistáknak és mellét verve Ukrajna sérthetetlenségéről gazsulál. A nemzet kétharmada pontosan ezt várja el tőle, ezt 2010-ben szavazatával is kinyilvánította, ha nem tetszik, el lehet küldeni őket áprilisban. Legyen az áprilisi választás egyszersmind szavazás Kárpátalja autonómiájáról, majd meglátjuk, hányan fogják támogatni a Miniszterelnök Urat, és hányan a Miniszterelnök Úréval ellentétes álláspontot, kedves balliberális embertársam. Nyugi van, Kárpátalja marad az ukránoké."

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2014.03.08. 15:46:55

@Engem a keresztény hitem miatt támadnak:
Amíg ez a világrend fennáll, mindenképp az ukránoké marad. Esetleg kérdezzük meg a többi választót, valamint a kárpátaljai és más határontúli magyarokat, hogy miképp vélekednek. ME Úrék, vagy ti, européer-ballibek árultátok-e el őket. Te milyen végeredményre tippelsz, kedves balliberális barátom?
Ui: Már csak alig egy hónap, és közeleg a minden eddiginél nagyobb kiszopásotok. Én nagyon-nagyon várom már, jössz te is ünnepelni a Polgárdára árpilis hatodikán?
Még 4 előtt is tudok ilyen szép hosszút, mit szólsz?

2014.03.09. 22:01:11

@Kuruc ezredes: Mi most jól elhülyéskedünk, de akkor lesz nagy szopás, ha NATO/USA (Háttérhatalom) kitalálja, hogy háborút indít, és mehetnek a magyar katonák meghalni a szaros Krim félszigetre, amihez semmi, de semmi közünk sincs.

Duplán nagy szopás lesz, ha a harcok után Kárpátalja végül marad az ukránoké. Vagyis, ha ne adj isten magyar katonák halnak meg a Krim félszigetért és azért, hogy Ukrajna egyben maradjon.
Szóval, ha a Háttérhatalom háborút akar oroszokkal, akkor mi hová állunk?
Majd mennek a drága magyar honvédek a Don kany, izé, Kelet Ukrajnába?

Nem kellett volna ennyire melldöngetve kiállni a USA/EU álláspont mellett a ME Úréknak. Meg a határok sérthetetlenségéről beszélni! Hiba volt!

Sőt, eleve a NATO-ba se kellett volna belépni szerintem. Ha a 150 ezres egykori hadsereget nem építik le, akkor meg tudnánk védeni magunkat, nem lennénk ennyire kiszolgáltatva az USA/NATO-nak!

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2014.03.09. 22:25:28

@SontPent:
Népszavazáson léptünk be a NATO-ba. Félek kissé meseszerű nézeteket vallasz a hadsereggel kapcsolatban. Meg úgy általában minden mással is. Nem rossz ez persze, csak inkább ME Úrék vezessenek. :)

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2014.03.09. 22:53:56

@SontPent:

"Azt tudom jól, hogy népszavazás volt, de kinek az ötlete volt egyáltalán a NATO? Antall, Horn, stb. A teljes magyar politikai elit döntése volt az euro-atlanti integráció."

Így van, de ez már szerencsére elmúlt. Az akkori külpolitikai helyzet megváltozott, illetve a belpolitikai kritikátlan nyugatimádat mára egy szűk kör játéka csupán.

"Aminek eddig nettó eredménye az volt, hogy Magyarországtól több ezer km-re zajló háborúkban haltak magyar katonák. Olyan háborúkban, amihez semmi érdekünk nem fűződik."

Különösebben nem tudok vitatkozni az erkölcsi vonzatával. Gyakorlati annyi van, hogy hasznos harci tapasztalatokat szerzünk. A haltak meg az hány fő? 3-4? Hát ennyit talán még megér.

"Még egyszer kérdezem, ha a NATO háborúzni akar az oroszokkal, akkor mit csinálunk? Majd mennek a magyar honvédek meghalni a Krim félszigetre, a semmiért? Azok ellen a ukrán szélsőségesek ellen fognak harcolni, akik magyarellenességükről híresek (Vereckei emlékmű megrongálása, stb)"

Semmit nem csinálunk, de nem is akar háborúzni velük. Ez az izmozás lesz, semmi más. Nekünk egyébként inkább érdekünk az ukrajnai kisebbségbarát orosz orientációjú vezetés, mint az európai. Tehát kétszeresen sem fogunk az oldalukon harcolni egy nemlétező háborúban.

"A magyar hadsereg pedig igen, kb. 100-150 ezres volt a rendszerváltás idején (a régi szoci Néphadsereg).
Az lehet, hogy nem volt fenntartható ilyen méretű hadsereg, de ami most van a másik véglet, mára már gyakorlatilag semmi nem maradt."

100-150 ezres, elavult hadsereg békeidőben, meg sorkatonaság pedig nem kell. ME Úrék majd építgetik meg modernizálgatják, amit a ballib időkben szándékosan leépítettek.

Engem a keresztény hitem miatt támadnak 2014.08.29. 03:03:16

@Kuruc ezredes: Huh, pajtás, bocs, elnézésed kérem, nem láttam hogy kérdezel. Évek óta minden augusztust valahol délen töltöm, idén Dél-Afrika volt soron, ne haragudj, három vagy négy hétig nem néztem a Polgárda Blogot, de megtisztelő hogy észrevetted hogy nem kommentelek. Az is megható, hogy ilyen felkészült vagy belőlem, bár kicsit beteges is. Most épp Szingapúrban vagyok, de lásd milyen fontos vagy nekem, innen is igyekszem neked válaszolni.

Igen, nagyon szar érzés most nekem, hogy Magyarország lett Európa növekedési motorja(?), kifejezetten szenvedek. De azért az államadóssággal kapcsolatos hírek kicsit megvígasztalnak, örülök hogy egy kicsit most rosszabb a magyaroknak. Gyűlölöm őket ugyanis, Európát viszont imádom.

Figyelj, pajtás, neked idén se jött össze egy hét Zalakaros? Mert azt látom hogy gyakorlatilag minden nap itt voltál és írogattál (oké, most azt fogod mondani hogy nem minden nap, igazad van, vannak kivételes napok is amikor nem írogatsz). Csak mert tavaly vagy tavalyelőtt olyan lazán írtad, hogy "itt hűsölünk a medence mellett, iszogatjuk a sört, a barátnőnket simogatjuk, néha csobbanunk egyet" (bocs, nem tudom szó szerint idézni, lusta vagyok megkeresni, azt se tudom hogy melyik blogod volt). Szerintem tényleg túlzásba viszed egy kicsit. Biztosan szuper ember Mészáros Lőrinc, egy valóságos hungarofil, a magyarság jótevője, de hogy az egész augusztust azzal töltsd hogy őt védd storkertől, az szerintem egy kicsit túlzás. Ha most azt válaszolod, hogy de te nem is Mészáros Lőrincet védted, hanem Zsiga Marcellt / Habony Árpádot / Simicska Lajost / Rogán Antalt / Vlagyimír Putyint vagy más kedvencedet, akkor elnézésed kérem, kérlek helyettesítsd be a megfelelő nevet. Nincs most időm visszaolvasni az elmúlt hónap termését. A lényegen nem változtat.

Na mindegy, mondtam én már ezt neked. Nem baszogatásból írom, őszintén remélem hogy összejön jövőre valami, legalább egy hét Hajdúszoboszló. Anyósék hol laknak? Nem lehet lemenni hozzájuk egy hétre? Ja, ők is panelben? Szar ügy.

Engem a keresztény hitem miatt támadnak 2014.08.29. 03:21:29

@Kuruc ezredes: Még csak annyit kérdeznék, aztán tényleg abbahagyom mert indulnom kell a reptérre, hogy téged mi hajt, mi vezet? Az, hogy Orbán Viktor meg Vlagyimír Putyin akkora jót tett személy szerint veled, annyira jobb lett az életed a nevezett urak alatt, hogy úgy érzed, ezt azzal kell meghálálnod, hogy azzal töltöd az életedet, hogy ülsz a gép előtt, dicsőíted azokat a drága embereket, és ha valaki csúnyát ír róluk, akkor te keményen rászólsz? Ezt egyszerűen nem tudom elképzelni (mármint azt nem tudom elképzelni hogy én ezért létrehozzak egy honlapot), de elfogadom, biztos van ilyen ember. Sok sikert!

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2014.08.31. 17:36:51

@Engem a keresztény hitem miatt támadnak:

"Huh, pajtás, bocs, elnézésed kérem, nem láttam hogy kérdezel. Évek óta minden augusztust valahol délen töltöm, idén Dél-Afrika volt soron, ne haragudj, három vagy négy hétig nem néztem a Polgárda Blogot, de megtisztelő hogy észrevetted hogy nem kommentelek. Az is megható, hogy ilyen felkészült vagy belőlem, bár kicsit beteges is. Most épp Szingapúrban vagyok, de lásd milyen fontos vagy nekem, innen is igyekszem neked válaszolni."

Micsoda egy világpolgár vagy. Hidd el, én ennek jobban örülök, mint te. :)

"Igen, nagyon szar érzés most nekem, hogy Magyarország lett Európa növekedési motorja(?), kifejezetten szenvedek. De azért az államadóssággal kapcsolatos hírek kicsit megvígasztalnak, örülök hogy egy kicsit most rosszabb a magyaroknak. Gyűlölöm őket ugyanis, Európát viszont imádom."

Évek óta a növekedés az egyetlen mentsváratok, és erre most itt van. :)
Megértem, hogy nagyon szar nektek most.

"Figyelj, pajtás, neked idén se jött össze egy hét Zalakaros? Mert azt látom hogy gyakorlatilag minden nap itt voltál és írogattál (oké, most azt fogod mondani hogy nem minden nap, igazad van, vannak kivételes napok is amikor nem írogatsz)."

Akkor ez most ismét zseniális logika részedről. Minden nap itt vagyok, kivéve, amelyik napokon nem vagyok, valamint ha Zalakaroson lennék, akkor ott tényleg nem lenne net, hogy ide írhassak. Csakis otthonról tudok ide írni, máshonnan nem.
A végén még téged fognak indítani Falus Fletó helyett, ha ilyen zseniális következtetésre vagy képes.

"Csak mert tavaly vagy tavalyelőtt olyan lazán írtad, hogy "itt hűsölünk a medence mellett, iszogatjuk a sört, a barátnőnket simogatjuk, néha csobbanunk egyet" (bocs, nem tudom szó szerint idézni, lusta vagyok megkeresni, azt se tudom hogy melyik blogod volt)."

Sztem ezt pont Budai(y) kollega írta, de legyen.

"Szerintem tényleg túlzásba viszed egy kicsit. Biztosan szuper ember Mészáros Lőrinc, egy valóságos hungarofil, a magyarság jótevője, de hogy az egész augusztust azzal töltsd hogy őt védd storkertől, az szerintem egy kicsit túlzás. Ha most azt válaszolod, hogy de te nem is Mészáros Lőrincet védted, hanem Zsiga Marcellt / Habony Árpádot / Simicska Lajost / Rogán Antalt / Vlagyimír Putyint vagy más kedvencedet, akkor elnézésed kérem, kérlek helyettesítsd be a megfelelő nevet. Nincs most időm visszaolvasni az elmúlt hónap termését. A lényegen nem változtat."

Bizony, hogy hungarofil, hiszen fideszes. Isten Pártjának földi helytartója.

"Na mindegy, mondtam én már ezt neked. Nem baszogatásból írom, őszintén remélem hogy összejön jövőre valami, legalább egy hét Hajdúszoboszló. Anyósék hol laknak? Nem lehet lemenni hozzájuk egy hétre? Ja, ők is panelben? Szar ügy."

Egyébként ez is zseniális húzás. Tutira megnyeritek vele a csóró lúzer magyarokat, ha a pofájuk előtt csörögtök a sok sékeletekkel. Elismerésem, ezzel végre megbuktatjátok majd a Fideszt!

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2014.08.31. 17:39:29

@Engem a keresztény hitem miatt támadnak:

"Még csak annyit kérdeznék, aztán tényleg abbahagyom mert indulnom kell a reptérre, hogy téged mi hajt, mi vezet?"

Leginkább az, hogy veletek kibasszunk. Nemrég még a tiétek volt minden ebben az országban, és ez most oda. :(

"Az, hogy Orbán Viktor meg Vlagyimír Putyin akkora jót tett személy szerint veled, annyira jobb lett az életed a nevezett urak alatt, hogy úgy érzed, ezt azzal kell meghálálnod, hogy azzal töltöd az életedet, hogy ülsz a gép előtt, dicsőíted azokat a drága embereket, és ha valaki csúnyát ír róluk, akkor te keményen rászólsz?"

Pontosan. Hergelünk titeket, idegesítünk, trollkodunk, és amíg ide kommenteltek, addig se szennyezitek máshol a magyarokat a kommentjeitekkel.

"Ezt egyszerűen nem tudom elképzelni (mármint azt nem tudom elképzelni hogy én ezért létrehozzak egy honlapot), de elfogadom, biztos van ilyen ember. Sok sikert!"

Persze, neked nincs sok ilyen blogod, csak olyan 75 címlapos, amikhez persze semmi közöd, mert te máshogy vagy nemballib, mint ahogy ők nemballibek. Most hova utazol amúgy? Utalt a norvég alap?

Engem a keresztény hitem miatt támadnak 2014.09.09. 05:43:05

@Kuruc ezredes: Huh, pajtás, már megint magas labdákat adogatsz. Próbálok válaszolni, bár nem könnyű.

"Micsoda egy világpolgár vagy. Hidd el, én ennek jobban örülök, mint te. :)"

Fogalmam nincs, mit értesz "világpolgár" alatt, valószínűleg valami hasonlóan tisztán kikristályosodott, pontosan definiált fogalmat, mint az általad gyakran használt "atlantista" alatt (de mondhatnék "SZDSZ-es"-t is). Nos, ha szerinted attól már világpolgár lesz valaki, hogy évente elmegy külföldre nyaralni, akkor igen, világpolgár vagyok, meg még sokan mások is. ME Úr tavaly a horvát tengerparton nyaralt, ő is világpolgár?

"Minden nap itt vagyok, kivéve, amelyik napokon nem vagyok, valamint ha Zalakaroson lennék, akkor ott tényleg nem lenne net, hogy ide írhassak. Csakis otthonról tudok ide írni, máshonnan nem."

Itt nem pont arra gondoltam, hogy ha levonulsz Zalakarosra, akkor fizikailag nem férsz hozzá az internethez, hanem arra, hogy ha le is vonulsz, akkor sem vagy képes egy hetet leszakadni a rendkívül fontos csatározásaidról Simicska Lajos védelmében. Tehát nem technikai-informatikai, hanem lelki-pszichés problémára próbáltam rávilágítani.

"Tutira megnyeritek vele a csóró lúzer magyarokat, ha a pofájuk előtt csörögtök a sok sékeletekkel."

Fasz akarja megnyerni a magatok fajta tirpákokat, akiknek az álma egy hét Kehidakustány. A tömegek mindig is prolik voltak, azok is maradnak. Persze hogy a magukfajta/magatokfajta szotyizós tahók után vonulnak bégetve. Engem ez a legkevésbé sem zavar, jól elvagyok ebben az állapotban, sőt remélem hogy még sokáig fennáll, hiába harsogod ugyanis tele pofával, hogy ez nektek milyen jó, az igazság ugyanis az, hogy ez épp nektek szar, az orbánimádó mélyhívőknek, nem pedig a storker- meg magamfajtáknak, akik kívülről röhögnek rajtatok. Szóval rajta, folytasd, hadd szórakozzunk!

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2014.09.12. 00:47:25

@Engem a keresztény hitem miatt támadnak:
"Fogalmam nincs, mit értesz "világpolgár" alatt, valószínűleg valami hasonlóan tisztán kikristályosodott, pontosan definiált fogalmat, mint az általad gyakran használt "atlantista" alatt (de mondhatnék "SZDSZ-es"-t is). Nos, ha szerinted attól már világpolgár lesz valaki, hogy évente elmegy külföldre nyaralni, akkor igen, világpolgár vagyok, meg még sokan mások is."

Állandóan külföldön lófrálsz, onnan kommentelsz, és sosem mulasztod el megemlíteni ezt a kis tényt. Mindannyian posztoltunk már ide úgy, hogy külföldön voltunk, de mi sose írtuk be, hogy juhú, végre nem vagyunk Magyarországon. Valld be, hogy te egyszerűen szeretsz nem itt lenni!
Állandósíthatnád ezt esetleg, és választhatnál valami sokkal menőbb új hazát. Izrael esetleg? Egy magadfajta már bevallotta, hogy érintés nélkül elélvez, ha hallja, hogy az izraeli véderő éppen támad.

"ME Úr tavaly a horvát tengerparton nyaralt, ő is világpolgár?"

Dehogyis, az ugye Magyarország.

"Itt nem pont arra gondoltam, hogy ha levonulsz Zalakarosra, akkor fizikailag nem férsz hozzá az internethez, hanem arra, hogy ha le is vonulsz, akkor sem vagy képes egy hetet leszakadni a rendkívül fontos csatározásaidról Simicska Lajos védelmében. Tehát nem technikai-informatikai, hanem lelki-pszichés problémára próbáltam rávilágítani."

Hanem, hogy néhány naponta rá szoktam nézni a saját blogomra? Zseniális meglátás, köszönöm.

"Fasz akarja megnyerni a magatok fajta tirpákokat, akiknek az álma egy hét Kehidakustány."

Most már nem akarjátok leváltani a Fideszt? Vagy megint puccsolni szeretnétek? Nehéz lesz az, hidd el!

"A tömegek mindig is prolik voltak, azok is maradnak. Persze hogy a magukfajta/magatokfajta szotyizós tahók után vonulnak bégetve."

Imádom ezt az emelkedett stílusodat, valóságos kis Lukács György vagy. Képzelem, hogy dúlsz-fúlsz majd az újabb választási vereségetekre. :)

"Engem ez a legkevésbé sem zavar, jól elvagyok ebben az állapotban, sőt remélem hogy még sokáig fennáll, hiába harsogod ugyanis tele pofával, hogy ez nektek milyen jó, az igazság ugyanis az, hogy ez épp nektek szar, az orbánimádó mélyhívőknek, nem pedig a storker- meg magamfajtáknak, akik kívülről röhögnek rajtatok. Szóval rajta, folytasd, hadd szórakozzunk!"

Teljesen életszerű a kép, hogy nyugodtan és emelkedetten szórakoztok rajtunk, amikor még külföldön se tudtok mást, csak ide kommentelgettek és próbáljátok szítani a fideszellenes közhangulatot, ami persze sajnos nem sikerül nektek. Képzelem mennyire ilyen lehettél, amikor még képet is kerestél a Nagyságos Tekintetes Semjén Zsolt Miniszterelnök-Helyettes Urunkról.
süti beállítások módosítása