Polgárda

Polgárda

Ismét megszűnt Magyarországon a sajtószabadság

2014. június 09. - Buday András

Most, hogy az Origónál ilyen botrányos dolgok történnek, teljesen egyértelművé vált, hogy Magyarországon megszűnt a sajtószabadság, immáron végérvényesen. Az ebben a legszomorúbb, hogy az a sajtószabadság szűnt meg, ami már 2011. januárjában is megszűnt, és minden, magára valamit adó médium rengeteg nyelven kihirdette (miután megszűnt). Nem beszélve a Kurírról meg a többiről még az I. Orbán-kormány rombolása idejéből (bár Mellár azóta igencsak szimpatikus lett, de Chikán is szakemberré vált, amióta nem fideszes), de azért a Kurucot azt tiltsák be, mert mindennek van határa.

További dilemma, hogy azok a németek, akik már nem nácik, hanem a legjobb, saját magukkal szembenéző európai polgárok (a nácik már csak magyarok lehetnek leginkább, sőt, azok is voltak, pl. Képíró meg Csatáry), most hirtelen lehet, hogy kiderül róluk, hogy mégis csak nácik, ha hirtelen lefekszenek Orbánnak. Pedig Merkel asszony, amíg Orbánt bírálta, addig korunk egyik legbefolyásosabb politikusa volt, de most csak egy orbáncsicska. Sajnos új kedvenc országot kell keresnünk az EU-ban... ://

Szóval nagyon aggasztó, hogy sajnos megszűnt az Origó, eddig ugyan nem olvastam, de ezek után mindenképpen fogom olvasni, miután megszűnt. És mindenképpen olvasom még a 444-et meg a Cinket és az Indexet is, mert már csak itt él a sajtószabadság, bár az már nincsen már.

A bejegyzés trackback címe:

https://polgarda.blog.hu/api/trackback/id/tr736290636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.06.09. 22:48:04

S diktatúra van, keményebb, mint Észak-Koreában.

bölcsészmérnök · http://pillanatkep.blog.hu/ 2014.06.10. 08:09:05

Borzasztó ez a durva állami beavatkozás a szabadpiac önszabályozó rendszerébe. Ez már a sajtószabadság vége! Nyilván az állam így akarja ellehetetleníteni a társadalom morális felemelkedéséért fáradhatatlanul tevékenykedő független tévécsatornákat!

Így szól a liberálisok érvelése.
Totális képtelenség, hogy ezt bárki is komolyan vegye! Az nyilván csak valami nagyon durva irónia lehet, hogy a liberálisok az RTL Klubot, vagy a TV2-t állítják be a sajtószabadság védelmezőjeként.
Egyszerűen érthetetlen, hogy miért fontos a liberálisoknak, hogy milliárdokat keressenek a szennytévék, miközben hihetetlen mértékben rombolják a társadalmi morált.
A liberális érvelés szerint a progresszív adó csak akkor jó, ha középosztályt szívatják vele, ha a multikat, akkor rossz!

lavór 2014.06.10. 08:25:40

"Ismét megszűnt"

Hogy szűnhet meg valami, ami nincs?
Amúgy meg vonuljon külföldre a retek klub, mint a Viasat tette anno.

hanta boy 2014.06.10. 08:46:13

Immáron 576. alkalommal szűnt meg a sajtószabadság Magyarországon!!!!!!!!!!!!!

Állatmesék....

"A pásztorfiú a réten őrizte a nyájat. A juhok csak legeltek és legeltek, a fiú pedig egyedül volt és unatkozott. Gondolt egyet, s torkaszakadtából kiabálni kezdett: – Farkas, farkas ! Itt a farkas a juhok között ! Segítsetek ! Meghallották a falubeliek a segélykiáltást, otthagytak csapot-papot, s lóhalálában futottak a fiú segítségére. Amikor odaértek, a juhok békességben legelésztek, a fiú pedig a hasát fogta a nevetéstől.
- Ha-ha-ha ! Becsaptalak benneteket, ti meg milyen rémült képet vágtok!
Az emberek fejüket csóválva visszatértek munkájukhoz. Néhány nap elteltével a pásztorfiú megint sikoltozni kezdett:
- Farkas, farkas! Itt a farkas! Segítsetek!
Meghallották a falubeliek a segélykiáltást, s lóhalálában futottak a mezőre. Amikor odaértek, a fiú megint csak a hasát fogta nevettében. Így ment ez még néhány alkalommal. Egy napon a farkas valóban megjelent, s rögvest el is kapta első áldozatát. – Farkas, farkas! Itt a farkas a juhok között! Jó emberek! Segítsetek!
A farkas tépte-szaggatta a juhokat, egyiket a másik után. A fiú pedig hiába kiabált torkaszakadtából, nem érkezett segítség. A farkas mind egy szálig végzett szegény állatokkal.
- Nem hallottátok, hogy segítségért kiáltozok? – kérdezte a fiú sírva a vetésről éppen hazafelé tartó falusiakat.
- Sokszor becsaptál minket, honnan tudhattuk volna, hogy most valóban veszély fenyeget?

Tanulság: “Akit egyszer hazugságon kaptak, annak nem hisznek többé, ha igazat is mond.”

van_itt_valaki? 2014.06.10. 08:54:13

Hogy te mennyire primitív vagy (tán csak a kommentelők primitívebbek)... Persze az rendben van, ha valaki Lázár elvtárs stiklijeiről ír, akkor rögtön eltávolítják... Undorító, szervilis kádár népe, hányok tőletek....

Prophetic 2014.06.10. 08:59:38

@kovi1970: "a liberálisok az RTL Klubot, vagy a TV2-t állítják be a sajtószabadság védelmezőjeként."

Fordítva, a sajtószabadság védelmezői az RTL Klubot vagy a TV2-t állítják például a szabad sajtó és szabad média védelmében.

Az államnak semmi köze a szabad sajtó és szabad média bevételeihez. Még csak nem is a profitot kívánják adóztatni! Ezt sarcnak (lopásnak) és nem adónak hívják. Ugyanezt bankoknál már uzsorakamat néven betiltott az állam, erre most ők akarnak uzsorát kérni a médiától.

A TV működéséhez lehet köze az államnak, erre van pl. az ORTT, ott hozzanak szabályokat, ha annyira szúrja a szemüket a Való Világ, a sok mosóporreklám vagy a megvágott filmek (amiket pont az állam által meghatározott korhatár-besorolások miatt vágnak meg). De morális érvekkel alátámasztani a mértéktelen sarcot álszentség.

nu pagagyí 2014.06.10. 09:06:33

Ahol az állam lépten-nyomon beavatkozik a piaci folyamatokba, ott sajnos zsarnokság épül. Ettől még működni fog a rendszer persze, hiszen Észak-Korea is működik és Belorussziában is demokráciáról hazudoznak a rendszer nyáladzó kitartottjai.

bahahaha 2014.06.10. 09:06:34

Mondjuk ki: ősi polgári érték az, hogy a párttitkárok főszerketsztőket rugathassanak ki! Valamint most már mindenki számára világosnak kell lennie, hogy a Magyar Nemzet és a HírTV a liberálbolsevik ellenzék szekértolói.

nnnnnnnn 2014.06.10. 09:08:06

még szerencse hogy leszarom

Publius Decius Mus 2014.06.10. 09:10:23

2010 óta minden nap megszűnik a sajtószabadság.

Szomorú dolog ez eftársak, szomorú.

nu pagagyí 2014.06.10. 09:14:48

@kovi1970: A hazudozás, uszítás, elhallgatás, retusálás sajnos jobban rombolja a morált, mint azok a médiák, amelyek nem akarnak résztvenni ebben a kormányzat által favorizált tevékenységben.

hanta boy 2014.06.10. 09:15:00

"A reklámadóból származó bevételt juttassák vissza társadalmi célú reklámok megjelentetése céljára azoknak, akik az adót befizették. Ezt javasolja a Levegő Munkacsoport arra reagálva, hogy az országgyűlés elé került a reklámadó bevezetéséről szóló törvényjavaslat.

A Levegő Munkacsoport már régóta javasolja adó kivetését a gazdasági reklámokra. A gazdasági reklámok ugyanis természetükből adódóan a hirdetett terméknek vagy szolgáltatásnak kizárólag az előnyös oldalát mutatják be. Egy autóreklám például sohasem hívja fel a figyelmet a gépjármű-közlekedés súlyos környezeti és egészségügyi következményeire. A mosópor-reklámok soha nem említik azt a környezeti kárt, amelyet ezek a termékek okoznak az élővizek elszennyezésével. Az élelmiszer-reklámok általában nem adnak tájékoztatást arról, hogy az adott étel vagy ital fogyasztása esetleg mennyire káros az emberi szervezetre.

Egyébként a reklámadó nem magyar találmány, már hosszú évek óta létezik Ausztriában, Svédországban és más EU országokban is."

nu pagagyí 2014.06.10. 09:23:18

@hanta boy: "Egyébként a reklámadó nem magyar találmány, már hosszú évek óta létezik Ausztriában, Svédországban és más EU országokban is."

Magyarország adóparadicsom lett! Itt a világ összes adófajtája megtalálható. Nincs még egy ilyen szerencsés ország.

♔bаtyu♔ 2014.06.10. 09:28:42

2010 óta folyik az ajvékolás, hogy megszűnt a sajtószabadság.

Miközben az eltelt 4 év alatt a Millának sikerült betiltani az MTV-n, Pesty Miskolci cigányvajdával készült riportját.

Na most a Milla libsi szervezet (volt).

Ami viszont valóban be van tiltva, az elolvasható a kurucon.

Anselmo 2014.06.10. 09:30:12

A demokráci is megszűnt már az első Orbán kormány ideján, a másodikon a kétharmad miatt még jobban megszűnt, a következő kétharmaddal pedig már annyira megszűnt, hogy nagyon.
Nem is beszélve a magyarok nácizmusáról és rasszizmusáról, mely már évtizedekkel ezelőtt fokozhatatlan mértékű volt, és azóta csak fokozódik!

Anselmo 2014.06.10. 09:32:51

@♔bаtyu♔: 2Miközben az eltelt 4 év alatt a Millának sikerült betiltani az MTV-n, Pesty Miskolci cigányvajdával készült riportját."

Tényleg, akkor nem ajvékoltak a liberálisok, hogy sajtószabadság, szólásszabadság, diktatúra. A sajtószabadság valószínűleg azt jelenti,hogy minden médium balliberális kézben van :) Ha innen nézzük, akkor a Horn-kormány (szintén kétharmaddal!) teremtette meg a valódi sajtószabadságot.

♔bаtyu♔ 2014.06.10. 09:39:37

@Anselmo: Mindenki pontosan tudja, hogy bár Orbánék nyilván fényezik magukat ahol tudják, de a sajtószabadságot a legjobban a liberálisok korlátozzák.

Olyat én még nem hallottam, hogy azért szavazok az SZDSZ-re, mert náluk nagyobb lesz a szólásszabadság. Ők a radikális jobboldal összes rendezvényét betiltották azzal, hogy "rasszista". Pld. a Rockkarácsonyt.

Miközben a saját zeneileg ótvar együttesük szabadon énekelhette. hogy akasszuk fel.

nu pagagyí 2014.06.10. 09:53:23

@♔bаtyu♔: Az uszítás, a fajgyűlölet, az emberi méltóság megsértése minden demokráciában retorziókkal jár.

deruyter 2014.06.10. 09:57:07

CINIKUS SZARALAK. Szomorú vagyok, hogy a blog-od neve polgárda. Ez mintha arra utalna, hogy egy polgárnak így kellene gondolkodni. Érdek nélkül nem gondolkodhat valaki így, ergo vagy fizetnek vagy magad is párttag vagy a fideszben. ÉS HOGY MIÉRT GONDOLOM. Cinikus módon összelapátolod az elmúlt napok eseményeit véleményeit és megborsozva egy nagy adag csúsztatással, a végén azt hozod ki, hogy a mostani tiltakozásoknak semmi értelme.
Néhány alapot lefektetnék, mert látom azokkal nem vagy tisztában.
1. Az Rtlklub és a TV2 sosem voltak igazi ellenzéki médiumok, alapvetően pénztermelők maguknak és a költségvetésnek. Az hogy igénytelenek, azért van mert a jónépnek erre van igénye. Ha megnézed akár a TV csatornákat, akár a nyomtatott sajtót, legalább a háromnegyede a forgalomnak bulvár. Ezek általában az elvárhatónál kevésbé voltak kritikusak a mindenkori kormánnyal, pont azért mert nem összeveszni, hanem pénzt keresni akartak. Kritikus hangra vágyóknak ott volt 2010 előtt a Hírtv most meg az Atv.
2. A sajtószabadság igenis erősen megrendült 2011.-ben azáltal, hogy a megkönnyített megregulázási szabályokkal + a csak fideszesekkel teletömött médiahatósággal gyakorlatilag önszabályozásra kényszerítette a média nagy részét.
3. A média elfoglalása folyamatosan zajlik, pl. amikor tucatszámra vesznek el frekvenciákat a klubrádiótól, szarrá silányítjáka köztévét. stb. Az egyes esetek önmagukban talán még elmennének, de az, hogy gyakorlatilag minden esetben olyan döntések születnek, ami a fidesz közvetlen érdekeit szolgálja, jól mutatja a tendenciát. Nyilván a sajtószabadságot fontosnak tartók nem fognak mindennap kimenni az utcára, pedig mindennap lehetne. De pont az mostanihoz hasonló esetek azok, amik még a szokásos mocsokból is kiugranak, és így túllépik az ingerküszöböt.
3. A sajtószabadság (értsd: szólásszabadság) nem egyik pillanatról a másikra szűnik meg. Hanem szisztematikus bontási munkával, jogok elvételével, külön adókkal, állami hirdetési pénzek csatornázásával. Nyilvánvaló, hogy nem szűnt meg teljesen a sajtószabadság, de azoknak a millióknak, akiknek nincsen se kábeltévéjük, se internetjük, se független írott sajtó vagy rádió adó hozzáférésük, azoknak bizony csak a kormány által kreált hazudott valóság létezik és nem értesülnek annak elcseszett intézkedéseiről. Nem akkro van sajtószabadság, ha a több száz médium között van 1 ami nyíltan kimondhatja a kormány fasságait, ha csak 100-an olvassák,látják stb. olvashatják/láthatják stb.
4. A különadó pl. különösen jelenleg tervezett progresszív formájában egyértelműen diszkriminál. Nem kell nagy lángésznek lenne, hogy az adó nem önmagában problémás, hanem amiatt, hogy a nem kormánypártiakat meg fogja fojtani, hiszen ők nem jutnak hozzá ahhoz a pénzhez, amit másik kezével a kormány a hozzá lojális médiumoknak ad.
5. Nem tartom kizártnak, hogy az origo ügyet és a különadó ügyet egyszerre időzítették. A klasszikus oszd meg és uralkodj technika jegyében engednek majd a különadó ügyében, és ezzel majd betömik a kormánypárti médiumok száját, az origo meg majd senkit nem fog érdekelni, mondván a kormány kompromisszum-kész volt.
Alapvető tétel, hogy felelős polgár (érted: polgár!) csak az tud lenni, aki a döntéseit tájékozottságra alapozva hozhatja meg. Például a választásokon. Ha több millió szavazó közül csak 1-2 százezer dönt félinformációk, dezinformáció alapján, az pont el tud dönteni egy választást. Hát erről van szó kedves cinikus polgártársam.

MACISAJT 2014.06.10. 09:58:02

Érdekes ez az RTL és a reklámadó tervezete.
Az RTL "nemzetközi" ügyeiért bizonyos Rudas a vezető.(Aki a 168 Óra szíves közlése szerint egy "magyarul is beszélő osztrák".Ebbe most ne menjünk bele.)

Érdekes módon, senki nem kérdezi meg tőle hogy az Ausztriában( és az EU 14 országában levő) reklámadó hogyan működik sok éve...
Ott nincs emiatt veszélyben a "sajtószabadság"?
Ausztriában ugyanis 2000 júniusa óta hatályos ez a teher, amely nyomtatott hirdetésekre, a rádióadásokra, televíziós reklámokra és kültéri hirdetésekre vonatkozik. Ebből 2010-ben 110 millió euró (32 milliárd forint) folyt be az államkasszába.( A magyar kormány tízmilliárd forintos bevétellel számol.)
Az osztrák reklámadóról a fontosabb tudnivalók:
de.wikipedia.org/wiki/Werbeabgabe

Lengyelországban is adóköteles a reklámtevékenység, mértéke egyes esetekben elérheti a húsz százalékot.

Svédországban már 1970-ben bevezették e terhet, amely kezdetben csak a nyomtatott hirdetésekre szólt. Mértéke háromszázalékos volt a napilapokra, és nyolc minden más médiatermékre. A televíziós és rádiós reklámokra 2006-ban terjesztették ki, az adó tavaly ötezer vállalkozást érintett, a bevétel 692 ezer euró, azaz 200 millió forint volt.

Észtországban e teher helyi adónak számít, így mértéke is eltérő. A fővárosban csak a kültéri hirdetésekre vonatkozik, és négyzetméter alapon vetik ki.

Franciaországban a magán televíziós csatornák hirdetési bevételeit terheli ez az elvonás. Mértéke fél százalék azoknál a kereskedelmi szolgáltatóknál, amelyek hosszú évek óta sugároznak, míg az újaknál 0,25 százalék.

Nagy-Britanniában 1946 óta a televíziókészülékeket is adóval sújtják. A terhet 1991 óta a BBC szedi be, ahonnan a kormányzati konszolidációs alapba folyik be a pénz.

nu pagagyí 2014.06.10. 09:58:26

@♔bаtyu♔: Tetszik, amikor a rasszisták két cigányozás és egy zsidózás közben azzal védik magukat, hogy ők nem is rasszisták.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.10. 10:03:54

1990-ben szűnt meg itt először a sajtószabadság, amikor a demokratikus baloldalt leváltotta a horthyfasiszta restauráció rezsimje.

Aztán a demokrata Horn Gyula visszaállította, de az Orbán megint megszüntette 1998-ban.

Utána a jóléti rendszerváltás állította vissza újra a sajtószabadságot a D-209-es vezetésével, hogy aztán Orbán 2010-ben megint megszüntesse, majd 2014-ben negyedszer is.

Egészen idáig már csak három világítótornya pislákolt a sajtószabadságnak. Az egyik az Újságíróklub volt, a másik a független, 20%-os német állami tulajdonban lévő üzemi lap, a harmadik pedig az utódpárt 25%-os tulajdonában lévő Népszabadság.

Sajnos mára már csak a Népszabadság maradt a demokratáknak.

Becsüljük meg, hiszen ott még a vélemények szabadsága, sokszínűsége, a függetlenség és a progresszív szellem az úr.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.10. 10:05:10

@kovi1970:

Bocsánat, igazad van, eddig az RTL Klubon is sajtószabadság volt! De most már ott is megszűnt az adó miatt!

Pan Modry 2014.06.10. 10:06:01

Je, vannak a nem fideszseggnyalok kozott is hulyek akikrol szorakoztato esetleg olvasni a fideszseggnyaloknak, je, nem is tudtam...

Komolyan mondom hogyha ez a post nem jon le, ugy halok meg hogy a fideszseggnyalokon kivul nincsenek is hulyek e foldon!

Andriskam, vegyel egy kis lecket Modor Tibi baratodtol aki tud szorakoztato lenni, vagy legalabb ha mar skizofren vagy akkor postolj amikor Gudea Enszi nevu szemelyiseged iranyit, mert o legalabb neha szorakoztato.

MACISAJT 2014.06.10. 10:09:55

@deruyter: ("Az Rtlklub és a TV2 sosem voltak igazi ellenzéki médiumok,")

Á dehogy..:)
A 2002-es dicsőséges MSZP-SZDSZ kormányváltás után is csak véletlenül tüntették ki a heti hetes "'sztárjait", fajkasházi és gálvölgyi eftársakat, a többi hasonszőrű hősiesen ellenálló, a győzelemben érdemeket szerző elftárssal:
index.hu/belfold/kitunt0820

És a TV2 vezérigazgatója is csak véletlenül volt évekig az MSZP-s pintér dezső elvtárs ( aki aztán belebukott mint kulcsár ügyfele...)

telkoe 2014.06.10. 10:12:12

Itten mosmar akkor fasizmus van, hogy akar ki lehet rugni egy evek ota veszteseges portal foszerkesztojet ahol 5 ertelmes mondatot nem kepesek hiba nelkul osszehozni? Eftarsak, itt a vilagvege, mostanmar mindenki lassa!

Pan Modry 2014.06.10. 10:16:37

@MACISAJT:

..es igen, szerintem ez is problema volt...

de az hogy a baloldal annak idejen gusztustalan volt ezugyben, az nem menti fel a fideszt attol hogy kirugatott egy oknyomozot, illetve vedi a sajat embereinek az ugyes bajos dolgait a nyilvanosagtol.

Es igen, a baloldal is bekaphatja, meg persze ti is!

Pan Modry 2014.06.10. 10:17:44

@telkoe:

ha 5 eve veszteseges volt miert nem az igazgatot rugtak ki?

Ja bocs, ti magyarok ott magyarorszagon meg a cegvezeteshez is hulyek vagytok, csak a mutyibol erteket, ja bocs...

Szevasztok 2014.06.10. 10:19:59

@kovi1970: "A liberális érvelés szerint a progresszív adó csak akkor jó, ha középosztályt szívatják vele, ha a multikat, akkor rossz!"

Ne csak azt nézd, hogy milyen az adókulcs, hanem azt is, hogy mire vetik ki.

A progresszív adót kizárólag nyereség/jövedelem alapon értelmes kivetni.

A bevételre kivetett progresszív adó csakis piacbefolyásolási szándékot takarhat.

Jack Torrance 2014.06.10. 10:20:18

Nagy a szád, de attól még tahó vagy és baromságokat írsz.

Szevasztok 2014.06.10. 10:24:12

@MACISAJT: "Érdekes módon, senki nem kérdezi meg tőle hogy az Ausztriában( és az EU 14 országában levő) reklámadó hogyan működik sok éve..."

És az általad idézett országok közül melyikben progresszív a kulcs a bevételtől függően?

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.10. 10:28:22

@Szevasztok:

Piacbefolyásolás? Az nagyon durva lehet!

Szabadságot a Radio Télévision Luxembourgnak!

van_itt_valaki? 2014.06.10. 10:30:32

@Szevasztok: Elvtársaktól ilyet kérdezni minek? A szavakat nem értik, nemhogy egy mondatba szerkesztve... Csak azt értik az elvtársak, hogy éljen viktor, éljen a párt!

MACISAJT 2014.06.10. 10:30:48

@Pan Modry:

Ismét több mint félmilliárdos buktával zárt az Origo
2013. június 10. hétfő 06:34:59

Bár az Origo előző évhez képest némileg javított a helyzetén, de még így is hatalmas veszteséget termelt. Pedig 2012-ben a korábbinál kicsivel több árbevétel is folyt be a kasszába: 4 milliárd után majdnem 4,1 milliárd forint. Ennek döntő részét továbbra is a reklámbevételek teszik ki, melyek enyhe növekedést mutattak: 2,5-ről 2,6 milliárdra emelkedett. Emellett jelentősebb változás nem volt a különböző tételeknél. 676 millió forint származott TV műsordíj bevételéből, közel 220-230 millió forint pedig sms-hez, mobil webhez kapcsolódó szolgáltatásokból, illetve tartalomszolgáltatásból.

Mindezek eredményeként a 2011-es 1,3 milliárdos veszteség után tavaly 580 milliós keletkezett, amit aztán egy 100 milliós pénzügyi veszteség tovább növelt, és végül 685 milliós mínusszal zárta az Origo 2012-t. "

Nyilvánvaló a számok alapján hogy a német tulajdonosnak csak az elmúlt 4 évben cca. 5 milliárd forintos veszteséget okozott az a kétes dicsőség hogy györgy péter 16 évvel ezelőtt az ö pénzükön gründolt és az ő irányítása alatt levő "liberális" médiamaffiát támogathatta...

És ebből egy kicsit(?)most már elege lett.
A tulajdonos most már futna a pénze után.
Nem véletlen hogy a weyer balázs korszak után( a "weyerbélázás" feltalálójának és névadójának a fiacskája) négy főszerkesztőt vágtak ki, legutóbb éppen fél éve az utolsót.
Igaz, mindegyiket cirkusz nélkül.

Ami pedig a 444.-et és cikkeit illeti, az egy volt sáling beosztott írta.
Egyszerűen eljátszották az "ajvé,münket politikailag üldöznek" c. forgatókönyvet, ez már surányitól alföldi robcsikáig bejáratott balliba panel...

Sexual Harassment Panda 2014.06.10. 10:31:02

@Pan Modry: Ha kűfődön vagy, ès ennyure gàz neked MO, akkor esetleg làrogathatnàl kūlföldi oldalakat.
Hiànyodat majd valahogy megszokjuk..

van_itt_valaki? 2014.06.10. 10:32:55

@telkoe: Vicces, amikor egy tetteiben és működésében igazán kommunista párt, kommunista, szervilis seggnyalója gúnyként próbálja használni az elvtárs szót. Pont önmagadat gúnyolod ki, te besúgó, kommunista féreg.

Pan Modry 2014.06.10. 10:36:08

@Sexual Harassment Panda:

egyszeruen kozod nincs hozza milyen oldalakat nezek, ugy dontottem hogy kulfoldon elek, es ugy dontottem hogy emelett ha valami nem tetszik abban majd szepen belepofazok a te legnagyobb oromodre :)

nu pagagyí 2014.06.10. 10:36:19

@Szevasztok: A valódi versenyeztetés nélkül elnyert közbeszerzésekből származó bevételre én is 100%-tól induló progresszív különadót vetnék ki és mellé még külön cellát is biztosítanék a "nyertesnek" és a közreműködőknek, pedig liberálisnak gondolom magam.

Sexual Harassment Panda 2014.06.10. 10:38:53

@Pan Modry: tòlem aztàn ott èlsz ahol akarsz ès akkora barmot csinàlsz magadbòl amilyet akarsz barom.
Max röhögök rajtad..

Pan Modry 2014.06.10. 10:41:34

@Sexual Harassment Panda:

felolem rohoghetsz, mas oromod amugy sincs, es habar egy oriasi nagy kretennek tartalak, azert ezt nem sajnalom toled :)

maxval a nem gondolkodó birca 2014.06.10. 10:42:07

@maxval a gondolkodó birca: Szeretek Bulgáriából beleugatni az itthoni dolgokba.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.10. 10:43:18

@Pan Modry:

Szarul érzed magad az új helyen, sorstalan?

Angol, spanyol nyelv nem menni?

Mondanám, hogy gyere haza, de itthon sajnos megszűnt a demokrácia, a sajtószabadság, és minden baloldali érték. :,(

nu pagagyí 2014.06.10. 10:46:46

@Istóczy úr: Piacbefolyásoláshoz piac is kéne, de azt már szétvertétek. Jelenleg már csak mutyibefolyásolásról beszélhetünk. Ki nyúljon le többet, ki van közelebb Orbán seggéhez?

Sexual Harassment Panda 2014.06.10. 10:51:15

@Pan Modry: ès te honnan tudod mennyi örömöm van?!
Mi alapjàn tartasz kretènnek?(nem mintha szàmìtana)
Nem is ismersz.
Akkira baromsàgokat fröcsögsz hogy öröm olvasni.

Sexual Harassment Panda 2014.06.10. 10:53:23

@maxval a gondolkodó birca: Max, kezd ùgy tűnni hogy valaki (k) nek nagyon a tyùkszemère léptèl!
Előbb "maxell az okoskodò birka" ; most meg ez.
nyugtass + , hogy nem te hoztad lètre a klònjaidat!

nu pagagyí 2014.06.10. 10:54:37

@Istóczy úr: Te igazán jó reklámja vagy az országnak. Az a fajta, aki messziről röhejes, de nem érdemes megközelíteni, mert minden aljasságra képes. Amolyan Lukasenkó-szerű figura.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.06.10. 10:56:46

@Publius Decius Mus:

"2010 óta minden nap megszűnik a sajtószabadság."

Hogyhogy mindennap?

Naponta háromszor, étkezés után. Mielőtt elgurul.

Pan Modry 2014.06.10. 11:00:40

@Istóczy úr:

en jol erzem magam ahol vagyok, nyelvvel sincs problemam, ne magadbol indulj ki!

Es azert pofazok bele a magyarorszagi dolgokba mert ahhoz van kedvem :)

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.06.10. 11:01:26

@Sexual Harassment Panda:

Nem, ő egy régi hódolom. Néha még humoros is, időnként nevetek is a szövegein, mert párszor tényleg jól parodizált. Ez nem most volt.

Pan Modry 2014.06.10. 11:01:42

@Sexual Harassment Panda:

a kommentjeid alapjan...

bar ha fizetett kommenter vagy az is szar ugy, nem hiszem hogy ilyen aljamunkaert komoly penzt adnak...

Sexual Harassment Panda 2014.06.10. 11:03:28

@maxval a gondolkodó birca: a kèt "klòn" ugyanaz az ber?
Ismered szemèlyesen is?

Sexual Harassment Panda 2014.06.10. 11:05:41

@Pan Modry: szòval te egy virtuàlis vilàgban, nyìltan hūlyesèghalmazok alapjàn alakìtasz ki vélemènyt emberekről, ès te el is hiszed.
Nincs több kèrdèsem, most màr minden vilàgos .

Pan Modry 2014.06.10. 11:10:01

@Sexual Harassment Panda:

mi van kreten? kezdesz megsertodni?

Sexual Harassment Panda 2014.06.10. 11:12:06

@Pan Modry: igazàn bàtor vagy ìgy neten keresztūl!:)

Ppix 2014.06.10. 11:12:17

@deruyter:
Valóban.
Ha csak azt nézzük, hogy az MTI-királyi TV-magyar rádió-Hírtv-helyithéma-echotv-magyarnemzet vonalon milyen kormánypárti hazugságmocsok ömlik kb. évi 100 milliárd forintos költségen az elhülyített fogyasztóra ÉS
a független/kormánykritikus sajtó helyzete egyre nehezebb, akkor elég szánalmas azzal védekezni, hogy van sajtószabadság, mert mindent le lehet írni.
Igen le lehet, csak a lakosság csökkenő 30-40%-hoz ha eljut egyáltalán kritikus politikai álláspont IS, míg van növekbő kb. 10-20% akihez CSAK a kormánypropaganda jut el.
Ha ez így egy demokratikus országban normális, ha ezek az igaz magyar nemzeti értékek, ha a korlátlan hatalmú kormánypártnak erre van szüksége, akkor nincs miről beszélni, gyáva SZARALAK egytőt-egyik aki ezt polgárilag értéknek gondolja, nevezi, képviseli. Orbánnal az élen, aki semmilyen interjút nem ad, csak a bekészített mikrofonállványainak nyilatkoztat ki előre megírt PR fordulatokat.

Tekor 2014.06.10. 11:12:26

Tipikus, cinikus, hatalmi gőg.

Annakidején az elvtársak írtak hasonló stílusú cikkeket a "demokratikus" népköztársaság védelmében és egy bizonyos Orbán Viktor vezette csoport lázadt ellenük (sponsored by Soros "alap"). Gyanítom, az akkori Orbán szembeköpné a mai önmagát és mindazokat is akik, a mai, bomlott elméjű Orbánt birkacsordaként követik.

Lehet persze röhögcsélni, lehet a 98 óta nem látott mértékű, rekord kevés Fidesz szavazattal megnyert választásról azt hinni, hogy az a Fidesz győzelme és nem a töketlen ellenzék bukása volt és az így megszerzett hatalomtól megrészegülve azt hinni, hogy bármit meg lehet tenni, de tudjátok, széllel szemben nem lehet akármeddig bűntetlenül hugyozni.

2010-hez képest majd 600 ezerrel kevesebben támogatták a Fideszt idén, ezen azért érdemes elgondolkozni. Egész biztos voltak köztük jónéhányan, akik még 2012, 2013 táján is hasonló cinizmussal reagálták le a Fideszt ért kritikákat, aztán egyszercsak valamitől felébredtek.

Ejött az a pont amit már az ő gyomruk se vett be.

Kíváncsi vagyok a posztolónak és az őt támogató kommentelőknek mikor jön el ez a pont? Hogy el fog jönni az, biztos, csak az idő kérdéses.

Bár akik még akkor sem inognak meg, amikor már egy volt kőkemény kommunista, egykori MSZMP tag és a kommunista pártrendezvények egykori főszervezője (nevesül Kerényi Imre) és az egykori költségtérítés rekorder, közpénzből lézerblokkolós S8-ast "igénylő" fácánvadász mondja meg nekik a tutit "nemzettudatról", becsületről, demokráciáról, nos, azoknak igen-igen alacsonyan lehet az a bizonyos léc...

Sexual Harassment Panda 2014.06.10. 11:23:10

@Tekor: sajnis ha naponta 10x ismèteljūk el, hogy "2010-hez kèpest 600000szavazattal kevesebben tàmogattàk a fideszt" dunàkat, de inkàbb a sajàt portànk előtt kelkene söpörni egy kicsit ..
A dem.ellenzèket meg a lòfax se tàmogatja.
Ez itten a problèma.

sanyix 2014.06.10. 11:32:39

a "demokjatikus" elvtársak szervilis elvtársazzák az elvtársakat? Höhöhö. "Komcsik harca"

Tekor 2014.06.10. 11:37:26

@Sexual Harassment Panda: Leginkább azért, mert tuljadonképpen nincs is ellenzék, ami van azt nem nevezném ellenzéknek.

Viszont ez csak idő kérdése. Amire van kereslet, arra előbb-utóbb lesz kínálat is, ez így van mióta világ a világ.

A zuhanó népszerűségű Fidesz leveréséhez nem kell hegyeket megmozgatni, csak egy "picit" hitelesebb csapatot kell összerakni, mint amit az "összefosás" prezentált.

kiir 2014.06.10. 11:38:20

@Sexual Harassment Panda:
Ha ennyire gáz neked a magyar billentyűzet, akkor esetleg látogathatnál külföldi oldalakat.
Hiányodat majd valahogy megszokjuk..

2014.06.10. 11:42:14

Lehet viccelődni, uraim. Nyilván egy újság hatalmi befolyásolása az állati vicces. Nyilván annak úgy kell lennie, hogy amikor egy minisztert felelősségre vonnak a közpénz elpocsékolásáért, akkor ő szomorú lesz, megpróbálja az információt eltitkolni, majd a közzétevő újságíróra név szerint hivatkozva nyeglén visszafizeti, mert mi neki a rongyos kétmilla!

Nyilván ezt így kell csinálni ebben a szép új fideszes világban. Akinek meg ez nem tetszik, azt hasonló mellébeszélős, tréfás cikkekkel kell elhallgattatni.

A sajtószabadság nem van vagy nincs, ez nem kétállapotú. Vannak fokozatai, Magyarország a putyini "demokráciához" közelít egyre erőteljesebben. A közmédia már nézhetetlen talpnyaló, a sajtó és a "független" média is egyre szemérmetlenebbül ki van szolgáltatva a hatalomnak.

De csak tapsikoljatok. Volt már ilyen.

PomberMaci 2014.06.10. 11:42:31

@deruyter: "Alapvető tétel, hogy felelős polgár (érted: polgár!) csak az tud lenni, aki a döntéseit tájékozottságra alapozva hozhatja meg. Például a választásokon. Ha több millió szavazó közül csak 1-2 százezer dönt félinformációk, dezinformáció alapján, az pont el tud dönteni egy választást. Hát erről van szó kedves cinikus polgártársam. "

Ugye amikor 2006-ban gyurcsibohócék meghamisították és eltagadták a választások idején az ország valódi állapotát mutató pénzügyi számokat, ugyanígy reklamáltál?

Köszönjük, leülhet, egyes.

Sexual Harassment Panda 2014.06.10. 11:42:54

@Tekor: igen, egyetèrtūnk abban, hogy nem a zsömke kicsi, hanem a pofànk nagy, vagyis nem a fidesz ekkora àsz hanem az ellenzèk hiteltelen xar.
De sajnos az sem segìt hogy minden helyzetben a "rettenetes diktatùràra" hivatkozunk, mert jòèrzèsű ember pontisan tudja hogy nincs diktatùra, nem korlàtizzàk sem a szòlàs, sem a sajtòszabadsàgot, ès ez a hisztèrua kontraproduktìv.(bàrmit is jelent)
Ès az is igaz, hogy majd ha jön egy hiteles, ùj pàrt akàr balròl, akàr jobbròl, az ùgy veri el a fideszt mint buzi a faszàt.
Csak èppen 4ève vàrunk erre ès sehol semmi.

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.06.10. 11:43:39

Nagyon szellemes mint mindig....:)

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.10. 11:47:03

@Pan Modry:

Érdekes. És hogy-hogy nem például a haiti blogokba írsz, sorstalan?

Sexual Harassment Panda 2014.06.10. 11:47:21

@kiir: "egyszeruen kozod nincs hozza milyen oldalakat nezek, ugy dontottem hogy kulfoldon elek, es ugy dontottem hogy emelett ha valami nem tetszik abban majd szepen belepofazok a te legnagyobb oromodre "

Sexual Harassment Panda 2014.06.10. 11:48:38

@Istóczy úr: Talàn azèrt mert ott hamar levàgnàk a fejèt ès kilògatnàk az udvaron.csak itt olyan kemény..

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.10. 11:49:18

@Ppix:

De hiszen attól még van 5 millió éhező, hogy megszűnt a sajtószabadság.

Azt meg csak tudják, ki kormányoz most, fideszes agymosás ide vagy oda - még 2002 és 2010 között is tudták, hogy a Fidesz kormányoz, Orbán kézivezérel.

De akkor hogy-hogy megint a Fidesz győzött a választáson, mindkét idein, nemkicsitnagyon?

Sexual Harassment Panda 2014.06.10. 11:49:44

@iii: igen.amit leìrtàl, arra nincs semmi bizonyìtèk, egy fikciò.

nu pagagyí 2014.06.10. 11:51:01

@polyvinyl: Addig van szabadság, amíg az emberek úgy is érzik. Nem lehet sem arroganciával sem erőszakkal beleverni az emberekbe, hogy szabadnak érezzék magukat.

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.06.10. 11:51:43

@MACISAJT: Hüha, volt az Origo szerkesztőségében keresztény vallású is?

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.10. 11:52:22

@Sexual Harassment Panda:

Én azt is el tudom képzelni róla, hogy csak lélekben sorstalan, hazátlan, de valójában itthonról álmodozik arról, hátha egyszer felveszik feketemosogatónak Londonba.

Sexual Harassment Panda 2014.06.10. 11:52:49

@Istóczy úr: azèrt győzött a fidesz, mert
mindenki agyhalott fideszbirka.Sőt, fideSSbirka.
Ez a taktika milyen jòl bejött az ellenzèknek.

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.06.10. 11:53:09

@nu pagagyí: 'Addig van szabadság, amíg az emberek úgy is érzik.'- Hát, ez az.

nu pagagyí 2014.06.10. 11:54:32

@Istóczy úr: Egy kisebbség jutott hatalomra (a szavazók 44%-ának támogatásával), amit hála a torz mandátumelosztásnak, bolsevista módon próbál kihasználni.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.10. 11:54:49

@Sexual Harassment Panda:

Felmosssssta a padlót az Orbánnal a gyurcsányi.

Sexual Harassment Panda 2014.06.10. 11:55:49

@Istóczy úr: biztos vok benne hogy kūlföldön van.A legtöbb magyar, ahogy kūlföldre kerūl àtmegy egy metamorfòzison .
Ami kūlföld az mindìg jobb, aki otthon maradt az egy lùzer.
virtuàlisan ledugjàk az ujjukat a torkukon ès hànynak vissza.
A net ezt felerősìti, hiszen következmènyek nélkūl lehet.
A szemedbe nem biztos hogy ilyen erős lenne.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.10. 11:56:33

@nu pagagyí:

Szerinted ha a polgármester-választáson 44%-ot kap a győztes, 25%-ot a második és 20%-ot a harmadik, akkor ki lesz a teljhatalmú polgármester 4 évig, ballibmatematikus "barátom"?

Sexual Harassment Panda 2014.06.10. 11:57:25

@nu pagagyí: ez is kamu, a zellenzèk akàrmilyen rendszerben vesztett volna.
amikor horngyuszi nyert 2/3-al akkor mèg kevesebb volt az aràny, gondolom az nem volt problèma.

Sexual Harassment Panda 2014.06.10. 11:58:00

@Istóczy úr: szerintem Gyurcsàny lesz mèg miniszterelnök.

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.06.10. 11:58:34

@nu pagagyí: hazudsz, de sose legyen nagyobb sikered..:)

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.10. 11:59:32

@Sexual Harassment Panda:

Azt hiszik, hogy ha a 100 méteres síkfutáson 10 másodperces időt fut a győztes, akkor ér valamit, ha ők fél perc alatt csattognak be a lúdtalpukkal.

Pedig az sport, nem ilyen mocskospolitika stb.

Dr.Bio74 2014.06.10. 11:59:36

Szerintem van ma sajtószabadság Magyarországon, csak hát már kissé unom a szabad sajtó ömlengését a sikereinkről. Talán túl gyanakvó a természetem, de mintha valami hiányozna egy kicsit, valamiből pedig kissé több jut. De lehet, hogy csak én vagyok ilyen kákán is csomót kereső. Passz, viszont egyre több helyről mondják már a tutit, úgyhogy nem is kell sokat törnöm a fejem, csak el kell fogadni az igazságot.

Amúgy mi a tököm az a szabad sajtó?
Az az érzésem, hogy ez igen relatív dolog. Inkább azt kellene mondani, hogy jelenleg igen kevés hely jut a kormányzati oldalt kritizáló ( helyesen, helytelenül) hangoknak, de jelenlegi technikai fejlettség mellett azok az emberek akik az eltérő véleményüket hallatni akarják, megtehetik. Akik eltérő véleményt akarnak látni azok pedig megkereshetik ezeket. Az, hogy a pénzigényes tömegbutítás éppen a regnáló hatalom kezében összpontosul, nos ezen meglepődni kissé infantilisnak tűnik.
Ha az fáj, hogy a kétbites delikvensek szájába éppen más adja a napi "szellemi" iránymutatást, nos akkor megértem. De akkor tessék ezt mondani..

esefe 2014.06.10. 11:59:51

Ezeket az átlagember leszarja. Kér ezt a vonalat erőltetni, mert ezzel egy plusz szavazatot nem szerez a baloldal.

esefe 2014.06.10. 12:01:44

@Sexual Harassment Panda: Ne álmodozz! Évek óta a legelutasítottabb politikus. A fogahullott fanjai bejuttatják a parlamentbe vagy sem, amíg ki nem halnak, de ép ember nem szava rá.

kiir 2014.06.10. 12:05:59

@Sexual Harassment Panda:
"A legtöbb magyar, ahogy kūlföldre kerūl àtmegy egy metamorfòzison .
virtuàlisan ledugjàk az ujjukat a torkukon ès hànynak vissza."

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.06.10. 12:08:51

@Dr.Bio74: 'Inkább azt kellene mondani, hogy jelenleg igen kevés hely jut a kormányzati oldalt kritizáló ( helyesen, helytelenül) hangoknak'

csak RTL ATV
csak HVG 168 tóra Hócipő Népszabi Népszava MNarancs
csak Origo Index Hir24 Cink 444 stop.hu NOL

Ja igen ezek egyike sincs magyar tulajdonban így annyi biztos hogy a magyaroktól függetlenek...:)

esefe 2014.06.10. 12:10:39

@kiir: Az én lányom hazajött pár év után Németországból. Most itt él jól.

Tekor 2014.06.10. 12:17:46

@Sexual Harassment Panda: Nem arról van szó, hogy diktatúra van-e - klasszikus értelemben nyilván nincs - a lényeg, hogy abba az irányba haladunk.

Nem lehet hátradőlni és a vállunkat vonogatni abban a tudatban, hogy MÉG elmondhatjuk a véleményünket.

Pont azért kell elmondani most, azért kell tiltakozni most, mert most MÉG lehet. Ha neadjisten már ott leszünk, ha eljutunk a tényleges diktatúrába, akkor viszont már késő lesz, akkor már hiába ébrednek fel azok is, akikből most még csak cinikus röhögést vált ki a sajtó- és szólásszabadságért valamint a civilekért való aggódás.

A bajt sokkal könnyebb megelőzni, mint utólag helyrehozni.

Azzal egyetértek, hogy továbbra se látszik, ki lesz a váltóerő, de emiatt én nem nagyon aggódom, ez csak idő kérdése. A történelemben nem sokat számít 4 év és eközben Orbán minél messzebb merészkedik, minél tovább feszíti a húrt, annál nagyobbat fog bukni. És nem csak ő, hanem a teljes "eszmeisége". Ha az MSZP-t 2006-ban simán leváltották volna, akkor most ők se a haláltusájukat vívnák. Ez a természetes öntisztulás folyamata. Az MSZP 2018-ban már valószínűleg nem jut be a parlementbe se, 2022-re, de legkésőbb 26-ra, a Fidesz se fog bejutni.

Egy olyan rendszerbe ahol Lázárok, Kerényik kapnak vezető szerepet és Széles Gábor meg Pataki Attila vezeti a rajongótábort, abba bele van kódolva az orbitális bukás.

Pan Modry 2014.06.10. 12:17:53

@Istóczy úr:
mert ahhoz nincs kedvem, magyar blogokba van kedvem irni es kulfoldrol belepofazni a dolgaitokba!

Dr.Bio74 2014.06.10. 12:19:36

@Tiszteltetem Brüsszelet:

Akkor mondom így:
Kevesebb hely jut a kormányzati oldalt kritizáló hangoknak.
1. A mérleg átbillent. ( de nem sírok rajta)
2. Egyik sincs magyar tulajdonban, a tököm tudja ki a tulajdonos, de a mérleg átbillentését a kormányzat az adófizetők pénzéből szponzorálja, természetesen csak a saját érdekét figyelembe véve. Sem a bán, sem jani, sem a többi holdudvarbeli jóságos magyari nagyúr nem a saját lóvéjával nyomja a nemzeti(-fidesz?) média dominánssá tételét. (Nos persze ebben sincs semmi meglepő.)

esefe 2014.06.10. 12:26:14

@Pan Modry: De nem sok vizet zavarsz.

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.06.10. 12:28:32

@Dr.Bio74: Az elmút8évben világos jobbratolódás volt a társadalomban, a 80%-nyi baller sajtó (amikor csak HirTV + MNO volt 8évig a jobb félen) most már 70%.

A szarjaikat senki nem veszi, csődben a Népszabi, nem tudja fenntartani az MSZP. Vagy a Népszabi vagy a Népszava még idén becsődöl, úgyhogy egyensúlyozódik ki lassacskán a média.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.10. 12:29:54

@Tiszteltetem Brüsszelet:

Azt mondják a hazaáruló oldalon, hogy attól még független egy sajtótermék, hogy egy német multi tulajdonában van. Az a lényeg, hogy ne legyen állami tulajdonban.

Mert az állam nemcsak rossz gazda, hanem egyszerűen az állam rossz.

Bármi más, csak ne az állam!

Aztán tudatosodik, hogy a Deutsche Telekom német állami tulajdonban van, vagyis az Origo is német állami tulajdonú (részben). Nem baj. Német állam jó, magyar állam rossz - mondja a hazaáruló oldal.

A német állami tulajdon ellenére az Origo nemcsak jó, hanem független is - szerintük.

Még tüntettek is érte.

A hazaáruló oldal minden egyes alkalommal a másik oldalra áll. És legtöbbször kiderül, hogy az a másik oldal megegyezik az ő saját oldalukkal. Lásd weyerbélázás, lásd Tavaris-jelentés.

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.06.10. 12:32:27

@Dr.Bio74: Gondolj bele hogy a 'baloldalnak' annyi a társadalmi bázisa mint a Jobbiknak.

A Jobbiknak milyen sajtója van? kuruc?

Mégse a Jobbik rinyál a 'sajtószabadság' miatt hanem a 30 csatornán sikítozó liberálballerek...:D

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.06.10. 12:35:43

@Istóczy úr: 'Mert az állam nemcsak rossz gazda, hanem egyszerűen az állam rossz.

Bármi más, csak ne az állam!'

- hát igen kérem, ezek ugyanazok akik Kádár idején frankón elhitték hogy az állam jó gazda, a magánember rossz gazda.

De mivel nekik akkor se volt semmijük, meg most se, bárkinek bármit elhisznek. Ezért rettenetesen veszélyesek a demokráciára.

hanta boy 2014.06.10. 12:40:19

Sajnos Magyarországon sajtó-SZABADOSSÁG van...bárki, mindenfajta végzettség nélkül, újságírónak hívhatja magát, ezzel feljogosítva érzi, hogy minden KÖVETKEZMÉNY NÉLKÜL, bárkiről bármit írhasson!

Neki ez jár!!!!!!!!!

Aki meg kritizálni merészeli a ballibsi újságírókat, azt azonnal a sajtószabadság ellenségének kiáltják ki.
(magukat természetesen a sajtószabadság védelmezőinek....)

...és ezt sajna addig fogják csinálni, míg mi, normálisan gondolkodó emberek ezt hagyjuk....

A Bíróságok a liberális sajtószabadság törvényekre hivatkozva, meg mindent jóváhagynak amiket ezek a barmok írogatnak....

Úgyhogy a Bíróságok gyakorlatán kéne változtatni, aminek az alapja az lenne, ha a teljesen liberális sajtótörvény helyett egy konzervatív sajtótörvényt fogadna el az Országgyűlés!

Sexual Harassment Panda 2014.06.10. 12:40:36

@kiir: sosem mondtam rosszar Magyarorszàgra.
A hazàm, ahova vissza fogok tèrni.
@Tekor: igazad van, de most màr jöhetne valami/valaki.
Az LMP gyenge teljesìtménye szàmomra èrthetetlen.

eßemfaßom meg áll 2014.06.10. 12:41:50

@Pan Modry: mindenki ott csinál magából hülyét ahol neki jólesik. Legalábbis itt nálunk a diktatúra és szólás/sajtónemszabadság földjén.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.10. 12:45:58

@Tiszteltetem Brüsszelet:

Mert a Jobbik felfogja, hogy ha "tévét" akar magának, akkor vennie kell.

A hazaáruló oldal ahhoz szokott hozzá, hogy először is elrekvirálta magának a sajtót (és minden mást), majd a háromharmados hatalmuk megszűntével bele kellett törődniük, hogy szépen lassan elkopik a vagyonka (nem függetlenül "szakértelmüktől").

Elveszíteni mindig rosszabb valamit, mint nem eleget, de egyre többet birtokolni.

eßemfaßom meg áll 2014.06.10. 12:46:22

@nu pagagyí: "Egy kisebbség jutott hatalomra (a szavazók 44%-ának támogatásával), amit hála a torz mandátumelosztásnak, bolsevista módon próbál kihasználni. "

2006 Budapest

Demszky Gábor SZDSZ-MSZP 46,86%
Tarlós István független 45,20%
Katona Kálmán MDF 6,00%

Találós kérdés, hogy hívták 2006-ban Budapest főpolgármesterét, és tiltakoztál-e ellene, hogy a szavazók kisebbségének támogatásával hogy lehet valakiből főpolgármester?

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.10. 12:53:53

@eßemfaßom meg áll:

Igen, ezt már én is kérdeztem.

Pedig ez nem orbáni rendszer, mégis 100% hatalmat ad 46%-ra, vagy akár 10%-ra.

Ilyenkor vajon úgy kellene, hogy a Demszky is 2 évig főpolgármesterkedik, meg Tarlós is?

Lófaszt.

Felesleges ballibmatematikusokkal matematikázni. Hagyni kell őket dolgozni, hiszen már 10%-on áll a zászlóshajójuk.

deruyter 2014.06.10. 12:56:24

@hanta boy: Nagyon szorítok neked, hogy egyszer megtaláld a kapcsolatot a valósággal. Gondolom nagyokat duzzoghattál, amikor a mocskos ballibber újságírók leírták, hogy a Scmitt lopta a doktori dolgozatát. A végén meg kiderült, hogy igaz. A fene a rágalmazó mindenüket.

Hajdú Peter 2014.06.10. 13:01:44

"Ismét megszűnt Magyarországon a sajtószabadság"

Hat igen a regi szep idok, amikor meg demokracia volt, meg sajtoszabadsag. Es kek ruhas orultek buntetlenul verhettek, lohettek le embereket a nemzeti unnepeinken.
Sajnos amiota diktatura van, azota nem lehet az emberek koze lovetni.

leonito77 2014.06.10. 13:01:50

@Istóczy úr: Akkor most tessék megmondani, hogy van hazaáruló oldal és vannak a hazafiak?

És vannak akik eldöntik, hogy én a véleményem alapján hazaáruló vagyok (vagy sem), én, ki itt Magyarországon élek és magyar állampolgár vagyok.

Jól értem én ezt?

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.10. 13:04:06

@Hajdú Peter:

Szerintük akkor szűnt meg a sajtószabadság először, amikor 1990 után Antallék megpróbálták kibaszni a médiából az MSZMP-s, III/III-as, SZDSZ-es pofákat. El is nevezték médiaháborúnak ezt a szörnyűséget, amit az ún. holokauszt után a második legnagyobb csapásként éltek meg.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.10. 13:04:52

@leonito77:

Gondolom, az összefosásra szavaztál. Ugye? (LMP-t, távolmaradást bekamuzni nem ér!)

Dr.Bio74 2014.06.10. 13:05:00

@Tiszteltetem Brüsszelet:
A baloldalt 2010 -ig képviselte a mszp (mondjuk akár tetszett, akár nem). A maszop szétesett és a szavazáson is megmutatkozott milyen bázisa van, meg a többi koncmaradéknak a baloldalon. Remélem hamarosan eltűnnek a süllyesztőben. De jelentős erő van a "baloldalon" akinek egyenlőre nincs képviselete, mert nincs olyan politikai erő, mely mögé beállna.
A Jobbik a választások előtt kb. 2 évvel kezdte konszolidálni magát, amivel matematikailag felhozta magát az mszp mellé. Nem egy pozícióból indultak és nem egy irányba tartanak. Ha minden igaz valahol most metszették egymás pályaívét. Szerintem így érthető, hogy a baloldalon sírnak a fenntarthatatlan sajtódominancia elvesztéséért, a Jobbik viszont egyre több helyen mutatja meg magát, és láthatóan javítja a helyzetét.

De továbbra is azt mondom, hogy az agymosás lehetőségének elvesztését a sajtószabadság sérülésének mondjuk az túlzás.

Az állam részemről lehet tulajdonos a médiában persze, csak hát ne tegye a médiában dolgozókat pártfüggővé. Aki a TV elé ül le, vagy egy rádióműsort hallgat, az akár jobbos akár balos, hírt és információt kapjon, de ne politikailag megrágott, átcsócsált szart.Az értelmes fideszes nem attól fog padlót, hogy a hírekben azt olvassa, ezt és ezt elb@sztuk, hanem attól, hogy a hírekben minden ami jó az a fityisz kormány érdeme, ami meg rossz a Brüsszel, maszop, libsi aknamunka. Aztán a való életben egyre többször látja, hogy nem, tényleg nem jól működik valami, tele vagyunk párthű képzetlen debilekkel, és valójában egy ismerős rendszerben csücsül, csak nem a "baloldal" kormányával a nyakán.

A fenti ügyet pedig tekinthetem igenis úgy, hogy a sajtószabadság már x -szer szűnt meg Magyarországon. Egy rövid időre a média egy részében hatalmi nyomásra felülíródott az újságírás egyik legfontosabb célja: kortól, nemtől, hatalomtól függetlenül fontos személyekről, ügyekről információk kerüljenek ki a nagyérdemű elé.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.10. 13:07:49

@Dr.Bio74:

A sajtóvállalkozások egyetlen célja a profit kitermelése.

Ha ehhez az kell, hogy névleg veszteségesen magyarozzanak éveken, évtizedeken át az Origóban, evvel segítve a Deutsche Telekom és Németország érdekeit, akkor így tesznek.

Hol élsz?

Még a blogok egy jelentős részét is a Török Töcsi szerkeszti a Pártközpontból, a címlaposaknak talán a felét is.

♔bаtyu♔ 2014.06.10. 13:08:40

Igazi sajtószabadság akkor lesz, ha nem lesz szükség a kurucra.

Naíváknak írom, nem a zsidózás miatt próbálják betiltani.

esefe 2014.06.10. 13:09:21

@Istóczy úr: Messze nem az egyetlen cél a profit. A befolyás sokkal kézenfekvőbb cél.

leonito77 2014.06.10. 13:09:51

@Istóczy úr: Tessék visszaolvasni. Ellenben kérdésemre nem kaptam választ.

♔bаtyu♔ 2014.06.10. 13:11:00

@Sexual Harassment Panda:
"Az LMP gyenge teljesìtménye szàmomra èrthetetlen. "

A lakosságot az SZDSZ már immunizálta a libsik ellen.

Dr.Bio74 2014.06.10. 13:12:20

@leonito77:
"És vannak akik eldöntik, hogy én a véleményem alapján hazaáruló vagyok (vagy sem), én, ki itt Magyarországon élek és magyar állampolgár vagyok."

Abszolút jól érted, csak ne vedd magadra, ha egy kis vörös arcú tüntető üvölti neked vagy a békemenetről, vagy az ellenbékemenetről.
A baj ott lesz, ha jogilag is hazaárulóvá válsz, mert esetleg kritizálod aktuális országvezetést. Ott még nem tartunk.

esefe 2014.06.10. 13:12:37

@♔bаtyu♔: A nemzeti liberálisok és az internacionalista liberálisok közt én látok némi különbséget.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.10. 13:13:17

@esefe:

Annak is a profit a célja.

De ez már csak fűrészelés.

De hogy az lenne az Origo vagy az RTL Klub célja, hogy segítsen nekünk bármiben is, az röhejes.

Zerwikaptur - Hármat egy csapásra! 2014.06.10. 13:14:40

Egyesek szerint a sajtószabadság megszűnt. Mármint Magyarországon. Mármint újra. Mert ugye, eddig is megszűnt már egy pár alkalommal. Most már csak azt kéne eldönteni, hogy a fenti alkalmak közül pontosan mikor szűnt meg.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.10. 13:15:11

@leonito77:

Álnaiv kérdéseidből az tűnik ki, hogy összefosás-szavazó vagy, és nem magyar.

Aki magyar, az nem magyarázza, hogy itt él, és magyar útlevele van.

Aki nem a szocionistákra szavazott, az nem kérdezi meg, kik alkotják a hazaáruló oldalt.

♔bаtyu♔ 2014.06.10. 13:15:15

@esefe: "nemzeti liberálisok" Ezen jót röhögtem. Ez kb. olyasmi mint a náci zsidó. Előfordulhat, de még senki nem látott ilyet.

♔bаtyu♔ 2014.06.10. 13:17:42

@Dr.Bio74: Elmondanám, hogy nálunk egyenlőre nem az Orbán kritikát fenyegetik börtönnel.

húzzad neki shakespeare 2014.06.10. 13:25:01

@kovi1970:
Ha az országosan elérhet rádió és TV-csatornák 90%-a a Fidesz-rezsim uralma alatt áll, és abból az öntömjénező, parasztvakító Fidesz-trutymó folyik, akkor az már nem sajtószabadság!!
Vagy te, a választások előtt láttál a Simon G. elleni hadjárat mellett Rogán, Papcsák, vagy a többi fasszopó elleni kirohanást?
Menj bégetni, meglátod jó lesz!

Sexual Harassment Panda 2014.06.10. 13:27:35

@♔bаtyu♔: te +őrültèl??
A kurucra szüksèg van!
Minden nap olvasom!
Ott lehet a legjobbakat röhögni, hasonlò gyöngyszemeken:
"Zseràr biciklit szerzett magànak, de a rasszista autòbusz elrontotta a trèfàt.."
Ezen kb 2 òràn keresztül röhögtem..

eßemfaßom meg áll 2014.06.10. 13:33:44

@huzzadneki shakespeare: Baromság. Aki ellenzéki médiát akar nézni-olvasni-hallgatni az megteheti. Hogy a kormánypártinak jelenleg több pénze így megjelenése is van az nem meglepő, de a sajtszabaccság akkor nem lenne, ha beszántanák az atvklubradioindexorigaonolnepszava186oragepnarancskuruzinfo... -t, és csak m1hirtvmno lenne elérhető.

sajtószabadság != mindenkinek ugyanannyi médiafelület jár.

Akinek TV kell az vegyen magának, mondta volt a nagyondemokrata miniszterelnök aki nemfideszes volt.

leonito77 2014.06.10. 13:34:19

@Istóczy úr: Én eddig azt hittem magyar vagyok, érdekes...

De, ha már megmondtad, hogy mégsem, akkor azt is mondd már meg légyszíves, hogy mi vagyok?

♔bаtyu♔ 2014.06.10. 13:35:22

@Sexual Harassment Panda: Igen, a stílusuk nagyon jó, én is nagyon csípem. Nálam is előfordul, hogy percekig röhögök valami szófordulatukon.

esefe 2014.06.10. 13:39:46

@♔bаtyu♔: Egyáltalán nem olyan, de azért csak röhögj, ahelyett, hogy olvasnál, vagy legalább járkálnál a világban.

Egyáltalán nem az a világ miden pontján a liberalizmus, amit itt annak hívnak.

Keress rá a jobboldali liberális címszóra, hátha tanulsz valamit!

esefe 2014.06.10. 13:41:53

@Istóczy úr: Nem, nem az a céljuk, ez világos. De a profit messze nem közvetlenül elvárás a sajtóval szemben, a többihez meg a sajtónak nulla a köze. Az még a független sajtó alatt volt, de az nagyon régen nincsen, bármit is ír magáról.

♔bаtyu♔ 2014.06.10. 13:54:12

@esefe: Én ezt magasról szarom le. Pontosan tudom, hogy mi a valódi liberalizmus, nem vagyok hülye és nem keverem vele ezeket.

Inkább neked kellene "tanulni", hogy te se keverd, mert nagyon könnyen meglehet, újabb tíz éven belül már nem csak a holokauszt-tagadást fogják büntetni.

esefe 2014.06.10. 13:55:05

@♔bаtyu♔: Nem is fontos a tudás, igazad van!

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.06.10. 14:02:07

olyan heti-kétheti szinten szűnik meg a jogállamisággal, meg a demokráciával felváltva. :S

És nem érzik a farkast kiáltók, hogy mennyire káros amit csinálnak még most se.

esefe 2014.06.10. 14:06:30

@doggfather: Maguknak káros, ami a legnagyobb marhaság.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2014.06.10. 14:14:51

@Tekor:

Valaki elmagyarázhatná végre, hogy miért lesz a kevesebb reklám-adó több sajtószabadság, és miképpen válik a több adó, a szólás szabadságának a végévé.

Ha van ilyen reláció, akkor mi a pont megflelő arány és miért ?
Ami most van, vagy a szocik alatt volt, az tutira optimális-e, avagy a picivel több vagy kevesebb a megfelelő, és éppen attól a mennyiségtől leszek szabadabb szólás ügyileg ?

Miért nem töröljük el az ilyen jellegű adókat, hogy semmi ne akadályozza a szólásunk szabadságát végre ?

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.10. 14:36:30

@leonito77:

Fogalmam nincs, mi vagy, de látom, vonakodsz leírni, hogy magyar vagy.

Te tudod, miért.

Meg én is.

Maradjunk ennyiben.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.10. 14:38:11

@Trompf:

Az tetszene nekik, ha a médiának nem kéne adót fizetni. És a bankoknak, multiknak, általában a külföldieknek. Akkor nagy lenne a szabadság, és kicsi az izmus.

40% SZJA jó, 40% reklámadó rossz.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.10. 14:41:50

Amikor a gyurcsányi mindent elkúrt, a tömegbe lövetett, és államcsődbe vitte az országot, miért nem szólalt fel a "szabad sajtó" értünk?

Miért nem mondta az RTL Klub és az Origo, hogy a kormány illegitim, a kormánypárt nem szalonképes, hogy a hatalom megsérti az emberi jogokat, megsérti Magyarországot, megsérti a magyar embereket?

Amikor a magyarok szemét lövették ki, nem szóltak, mert nem magyarok.

Most amikor adót vet ki rájuk a kormány, miért várják tőlünk, hogy - párszáz bértüntetőt és hasznos hülyét leszámítva - kiálljunk értük?

nu pagagyí 2014.06.10. 14:51:58

@Istóczy úr: Az csak neked természetes, hogy teljhatalmat követel a győztes. A probléma az, hogy a Fidesznek nem volt elég a törvényalkotási hatalom, az egész államot elfoglalta. Mindent centralizált, központi személyzeti osztályokat hozott létre a Kubatov-listák bázisán, megbénította a gazdaságot, hogy jogalapot teremtsen a beavatkozáshoz, ami leginkább pofátlan lenyúlásokban testesül meg.

Apropó, Te most éppen milyen poszton lopod az adófizetők pénzét?

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.10. 15:08:45

@nu pagagyí:

A gazdaságot az elvtársaid bénították meg. Ennek a bénultságnak a cölöpet 1945 és 1990 között vertétek le, amikor fél Európa lehagyott minket gazdaságilag.

Aztán amikor úgy tűnt, sikerül kimászni a gödörből, akkor előbb Horn Pufi eladta a stratégiai ágazatokat, majd jött a D-209-es jóléti rendszerváltó, az elkúró és a libatolvaj, akik közös szakértelemmel államcsődbe taszították Magyarországot (ld. még: "nem értettünk hozzá", "elkúrtuk").

De úgy néz ki, nem tudjátok úgy elkúrni a gazdaságot, hogy Orbánék vissza ne tudják hozni onnan, és ez nagyon jó hír.

ZSírfeka 2014.06.10. 15:11:37

'napot.
Mindig meg tudok döbbenni, mikor be-benézek hozzászólásokat olvasni. Pozitív értelemben, mert ha nincs időm Showder klubot nézni az RTL-en, vagy a holdudvarához tartozó más csatornán, itt is garantált a mulattatás.
Azért egy-két dolog szöget üt a fejembe.
Lázár János kijelenti, hogy a gyerekeknek fogják juttatni a pénzt, ami a reklámadóból befolyik majd.
Ez igazán aranyos. Nekem már az is elég lett volna, ha mondjuk két falusi csapatnak nem az én pénzemből építenek stadiont, hanem tényleg a gyermekétkeztetésre fordították volna. Aki szerint ez demagógia, annak Jánosunk kijelentését ajánlanám a figyelmébe, ő "kezdte" a demagógiát.
A másik, mindig élvezettel olvasom, hogy a fidesz a nemzet. Kétmillió ember a közel 10 millióból.
Ez kb olyan, mintha egy öttagú család hülyegyereke a sorozatosan elkövetett baromságai miatt a családjára mutogatna, hogy a család akarja így. Akarja a fene. Egy marha az ötből még nem család, kétmillió hívő nem nemzet. Azért, mert a többi négy értetlenkedve figyeli azt az egy hülyét, nem azt jelenti, hogy egyet is ért vele.
A köztévé nagyságrendekkel több pénzzel, a mi pénzünkből van kitömve, mégsem nézi a kutya sem. Lehessen azt mondani, hogy a Gyurcsány hülye, s lehessen azt is mondani, az Orbán hülye. Ez egyelőre nem valósult meg a köztévén. Ha megvalósult volna, valószínűleg nem lenne felháborodás a többi közel nyolcmillió magyar ember között. Meg a rengeteg jobboldali orgánum között sem, mert azért a Hír TV is elsötétült, a Magyar Nemzet is megemlékezett.
Köszönöm.

ZSírfeka 2014.06.10. 15:58:35

@Istóczy úr:
Bizony...

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.10. 16:11:10

@ZSírfeka:

Akkor tudnod kellene, hacsak nem ballibmatematikus vagy, hogy a Fidesz nyerte a választást meggyőző, közel milliós előnnyel.

Ha családi hasonlatot akarsz, akkor a Fidesz a családfő.

Ráadásul az ellenzéki szavazóknak a nagyobbik, szalonképes fele is csak versenytársának tekinti a Fideszt, és nem ellenségének, mint a hazaáruló oldal.

Ha annyira elégedetlen lenne a nemzet a Fidesszel, akkor nem nyert volna, nemhogy kétszer egymás után, mindkétszer 50% körüli eredménnyel, 4 és 5 év után újra.

Felesleges ballibmatematikázni.

Majd ősszel vissza lehet vágni.

És ha a szavazatok 40%-ával, a budapesti polgárok 15%-ának a szavazatával a Horváth Csabesz nyer, akkor ő lesz 4 évig a polgármester. Ha más nyer, akkor az a másik lesz a polgármester.

Ugyanis az nyer, aki az első helyen végez. Ez így van a politikában is, a sportban is, és mindenhol máshol is.

És ha két vereség és öt döntetlen után tizenegyesekkel lesz világbajnok Olaszország, akkor is ő emelheti a magasba a trófeát, hiába minden okoskodás, lúzermatematikázás.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.10. 16:17:59

A balliberális választási matematikusok valamiért mindig csak a Fidesz aktuális eredményét számolják ki sajátos képleteikkel.

Az Összefosás ezen képlet szerinti eredményét nem teszik mellé.

Nem teszik mellé az MSZP-SZDSZ korábbi eredményeit sem a választási matematikájukkal számítva.

Sosem ballibmatematikázzák ki a Nyugati Bezzegországok választási eredményeit sem.

Ide jutottunk: kékcédulás választási matematikusok kérdőjelezik meg demokratikus választások eredményét, akik a saját választásaikon is csalnak, és erről papírjuk is van(ld. SZDSZ elnökválasztása).

ZSírfeka 2014.06.10. 16:29:46

A szokásos terelés...
Nos, egy percig nem vitatom a fidesz győzelmét.
De.
Az hogy valaki családfő? Egy személy az is, a másik négy ellenében.
A fideszre '98, az mszp-re 2006 óta nem szavazok. Egyébként meg utálom a besorolásokat: csak ostoba ember állítja, hogy valami vagy fekete, vagy fehér.
Láttam, miként működik pl. a BKV-ből való pénzkivétel.
Mindkét párt egy nagy kalapból vette ki a pénzt, amit az összes!!! alvállalkozónak le kellett tennie. Ergo nekem nincs bal, és jobboldal. Politikusok vannak. Aki olyan ostoba, elnézést, ha magadra veszed, s örülni tud annak, hogy Rumcájsz helyett most épp a whiskey-s rabló fosztogat, azzal nem nagyon tudok mit kezdeni.
Nekem a ballib tanár ismerősöm ugyanúgy a honfitársam, mint a jobbikos hentes barátom.
Ennélfogva amit látok, átélek, tapasztalok, annak hiszek, nem a győzelmi pártcsőnek.
Emiatt bosszant felettébb,hogy látni, miként válnak egyes disznók egyenlőbbekké.
OV. hatalmas lehetőséget kapott a sorstól, hogy megmutassa, államférfi. Nem sikerült, még a frusztráltságán sem sikerült felülemelkedni.
Ne várd, hogy hajlongjak, csak mert a kommunisták helyett az ő szűk köre jut lehetőséghez, csak gátlástalanabbul, mint az elmútnyóc évben...
Köszönöm.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.10. 16:55:10

@ZSírfeka:

Magyarország jobban teljesít.

A 2010-ben hozzánk hasonló helyzetű országokban most 25% a munkanélküliség (a fiataloké 50%), az utcákon vér folyik, sorolhatnám.

Nálunk rend van, és minden mutató jól alakul, egymást erősítve. Nő a gazdaság, kicsi az infláció, nő a foglalkoztatottság, nő az ipar, nő az export, nő a fogyasztás. Többet keresnek a tanárok, orvosok, általában is nőnek a reálbérek. A 23 millió romántól eljutottunk a nemzetegyesítésig, a devianciakultusznak vége lett, iskolába járni ténylegesen kötelező lett. Európai szinten is tényezővé váltunk.

És leszarom, hogy a söjtöri H. Kovácsékkel ellentétben a Fidesz nem éri be virslivel és mustárral, hanem megkéri az árát a jó munkának. Hülye, aki a jó munkán spórol. A Fidesz ha lop is, a haszonból teszi (ld. nyerőgépek, trafikok), nem a tőkéből.

Majd ha tudsz mondani hasonló színvonalú csapatot, amelyik olcsóbban dolgozik, elgondolkodom rajtuk. De azért fúrni a Fideszt, hogy visszajöhessenek a böszmék, idiotizmus.

Jobbikra, LMP-re szavazni rendben van, ezek szalonképes pártok, alternatívát jelentenek. Én magam is adtam rájuk szavazatot - mint ahogy a Fideszre is.

Az egykutyázás, a fintorgás nem visz sehova.

A legjobbat kell kiválasztani annak minden erényével és bajával együtt.

Aki nem ezt teszi, az pedig ne ballibmatematikázzon!

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.10. 17:08:02

A fentieken kívül az is nagyon fontos lépés, hogy az SZDSZ-t és annak ordas eszméit sikerült megsemmisíteni.

A felemelkedés akkor lesz fenntartható, ha létre tudunk hozni SZDSZ-eket azokban az országokban, ahol érdekünk van. Elsősorban Romániában, Szlotákiában, Svédországban, Norvégiában, majd megerősödvén Németországban is.

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.06.10. 18:39:58

@Sexual Harassment Panda: Kár hogy bizniszt nem lehet csinálni az igazságból.

A Kuruc óriási ismertsége ellenére nem rendelkezik hirdetőkkel, így a munkatársait sem fizeti. Senki nem mer ott hirdetni, mert akkor ántiszemitarasszistakirekesztő céggé bélyegezné a toleráns sajtó, és gondolom hitelt se igen kapna a zsidónál=bankban.

ZSírfeka 2014.06.10. 21:51:31

@Istóczy úr:
Nos, ahogy olvasom, a statisztikai adatok terén felnőttél a Gézához.
Én inkább a valós életből merítenék példát.
Az utcánk, kis utca, 29-ig van számozva csupán.
Pesti kertváros, külső kerület, alsó középosztály.
Nos, az elmútnégyév hozadéka, hogy két ház eladó, egyet árvereznek, három házban ki van kapcsolva a gáz, egyben a villany. A könyvelőm 5 éve 8 magyar kisvállalkozásnak dolgozott, most 3-nak. Az ügyvédem neje szintén könyvelő, a 23 öt évvel ezelőtti cégével ellentétben most 7 vagy 8 cégnek könyvel, a többiek tönkrementek. A tanár ballib ismerősöm kb. annyival kap többet, ami az elmúlt évek inflációjával sem ér fel.
Ezek után csókolgatni azt, aki pár százezer emberen kívül nem foglalkozik a többi sokmillióval... lelked rajta. '93 óta vállalkozó vagyok, ám ennyire kilátástalan helyzetem soha nem volt. 2010-ben azt mondtam, bárki, csak ne az MSZP. Most azt mondom, ezért kár volt. S nem, nem válasz az, hogy erősek. Erősek, de hülyék. Hogy is mondta Churchill? Az államfő a következő generációra gondol, a politikus a következő választásra.
A fidesz ezzel kb. belőtte magát a palettán.
Mindez kisstílűséggel párosul.
Szintén Churchill: Minden ember akkora, amekkora dolgok feldühítik.
Ez is találat, az úriemberség nem ott kezdődik, hogy csináltatott öltönnyel politizálni kezdünk.
S nem, nem vagyok ballib. A legszívesebben a jelenlegi politikai elitet száműzve látnám Szibériában, ez mondjuk az orosz nyitás miatt realitás. :)
S ne vedd véresen komolyan a politikát: mondom, jókat lehet röhögni mind a politikusokon, mind az itt bérkommentelő trollokon is. Szórakoztató, mikor az egyik fekáliát védik a másik ellenében.
A söjtöri dőzsölés pedig... tudod, neked az egyik pénzszórása vérlázító, a másiké érthető.
Én az a kategória vagyok, akinek mindkettőé el nem fogadható.
A végére Krassó György: Az nem rendszerváltozás, hogy a fiatal kommunisták bemennek az öreg kommunistákhoz, s megbeszélik, mostantól másképp lesz.
Köszönöm.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2014.06.10. 23:05:23

@ZSírfeka:
"Nekem már az is elég lett volna, ha mondjuk két falusi csapatnak nem az én pénzemből építenek stadiont, hanem tényleg a gyermekétkeztetésre fordították volna."

Nem a te pénzedből építették, a te pénzed 100%-ban cigánygyermekek étkeztetésére megy, mert arra meg mi nem szeretnénk költeni. A miénk megy a stadionokra. Ezt már elmondtuk párszor, felesleges miatta ajvékolnotok újra és újra és újra és újra és újra és újra és újra.

ZSírfeka 2014.06.10. 23:19:19

@Kuruc ezredes:
:)))))))
Szórakoztatóak vagytok.
Felcsút nem az én pénzemből. Bár ha már cigányozunk... ;)
S a többi?

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.10. 23:24:41

@ZSírfeka:

Te is sejted gondolom, hogy nem reprezentatív, hogy fele meg harmada pénzből élnek az emberek az országban, hasonlóan a könyvelődhöz és az ügyvédedhez. A valóság éppen az ellenkezője, a reálkeresetek növekedése.

Egészen ostoba számokkal dobálóznak egyesek. Nemrég olvastam például, hogy Londonba nem százezrek költöztek Magyarországról, ahogy a bolsik mondják (és kenik egyből az Orbánra), hanem 47 ezren.

De mondhatnám a trafikhazugságot is, miszerint 35 ezer embernek és családjának lett oda mindene egy éves szinten 12 milliárd forint körül haszonkulcsot termelő ágazatban.

Vagy mondhatnám a szerencsejáték-iparosokat, akik már kétszázezer tönkre ment embert sirattak el, na nem a játékfüggőket, hanem akik elveszítik a munkájukat a "nyerőgépek" ellehetetlenítésével.

Eközben a foglalkoztatottság nőtt. Ez a tény. Mielőtt mondanád: ha az addigi semmittevőkből lett közmunkásokat kivonjuk, mert csak, akkor is több lett a foglalkoztatott.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2014.06.10. 23:27:15

@ZSírfeka:
Az se. Annyira kevesen vagytok, hogy simán megoldható az adótok nélkül minden stadionépítés. Csak a kis barna lurkók fognak jókat enni belőletek. (remélem nemsokára szó szerint)

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.10. 23:27:42

@ZSírfeka:

Söjtört félreértetted.

Engem nem zavar a dőzsölés, szerintem teljesen emberi dolog, ha valaki abból dőzsöl, amit megkeresett.

A bolsik dőzsölése két dolog miatt zavart. Az egyik, hogy a kötvények jutalékaiból, az elkúrásból a júdáspénzből dőzsöltek. A másik, hogy ők magukat a "kisemberek" pártjának hazudják, vagyis önmagukat köpik szembe a nyilvános dőzsöléssel.

Ha egy kormány a csődből visszahoz egy országot, és 4 év alatt fejlődő pályára állítja, miközben a hasonló helyzetű országokban vér folyik az utcákon, és teljes a reménytelenség, akkor hadd dőzsöljön! Én nem sajnálom, ugyanis nem vagyok kommunista.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.10. 23:30:53

@ZSírfeka:

Harmadik.

Ha neked egyik oldal sem fogadható el, akkor neked a haza, a nemzet nem fogadható el. Akkor miről beszélünk?

Én sem értek egyet mindenben a Fidesszel, de nagy vonalakban igen. Az egyéni képviselő-jelöltjével nagyon is elégedett voltam, ezért rá is szavaztam, habozás nélkül. Az LMP sem tetszik mindenben, de tetszett, hogy elhatárolódtak a bolsiktól, és ezt listás szavazattal jutalmaztam. Az EU-nak pedig a Jobbikon keresztül üzentem. Így végül mindhárom szalonképes párt kapott tőlem egy voksot.

Aki nem szavaz, az ne is méltatlankodjék! Annak el is lehet menni!

ZSírfeka 2014.06.10. 23:46:20

@Istóczy úr:
Nos, gondban lenne az ország, ha mindenki elmenne aki nem szavazott. A többi 600.000 után... Egyébként ez érv akart lenni? :))) Szavaztam, megnyugtatlak. Sőt, elárulom, az önkormányzati választáson a fideszes polgármesterre szavazok majd, az embert nézem, nem a csapatot, ahová tartozik, mert tökös srác.
De sehol máshol. Akik törvényi szintre emelik a lopást... nos, a saría pár hétre itt is elkélne.
A többire nem írok litániát, ha nem orrolsz meg érte, felesleges vitázni azon, hogy felolvasod a statisztikákat, én meg nap mint nap látom, mivel a vállalkozásomból adódóan sok emberrel találkozom, hogy mennyire van ez az ország emelkedő pályán. A saját szememnek, tapasztalataimnak hiszek, bocsánat érte. :)
Jó éjt.

ZSírfeka 2014.06.10. 23:48:01

@Kuruc ezredes:
Nagy barna lurkónak építed a stadionokat is... Nem tűnt fel?
;) :)))

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2014.06.10. 23:58:04

@ZSírfeka:
Mármint ME Úrra célzol? Hiányzott már egy jó kis MSZP-s cigányozás. :)
Ja, de persze te semmilyen körülmények között sem vagy MSZP-s.

ZSírfeka 2014.06.11. 00:05:35

@Kuruc ezredes:
Hogy te miket nem látsz a betűim mögé...
;) :)))
Mondd már, ez egy kérdést megér: mennyiben más egy jobbos rasszista egy balos rasszistánál, vagy egy liberális rasszistánál?
:DDD
Nem, nem vagyok MSZP-s. Ugyanolyanok, mint a fidesz.
Holnapra keress még pár népcsoportot, hogy ne légy egysíkú. ;)
Jó éjt neked!

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.11. 00:30:23

@ZSírfeka:

A balos rasszista olyan, mint a konzervatív Conchita Wurst. Nem hiteles.

A jobbos rasszista meg olyan, mint a hokedlin ülve meleg sört ivó, hideg virslit zabáló, teli szájjal orbánozó proli. Mintha egy karikatúrából lépett volna ki.

kiir 2014.06.11. 13:29:47

@Sexual Harassment Panda:
Jaja, tudom, nem kell magyarázkodni. Az a sok rossz, amit a külföldön élő magyarokról írtál, az rád nem vonatkozik. Te olyan más vagy.

Pedig a helyesírásodon kívül a nickneved is mutatja, hogy elszakadtál a rögmagyar valóságtól. Például a South Park éppen az a szennymédia, amitől most tervezzük megvédeni magunkat. És a szexuális zaklatás panda helyett itthon vakkomondor a jellemző kabalaállat.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2014.06.12. 01:35:24

@ZSírfeka:
Ja persze. Te is tök független fideszgyűlölő internetes polgár vagy. :)
Hát hogyne. Közületek összesen 0 fő támogatta az MSZP-SZDSZ-t idén.

Ppix 2014.06.12. 15:49:22

@Istóczy úr:

"De akkor hogy-hogy megint a Fidesz győzött a választáson, mindkét idein, nemkicsitnagyon? "

Nem az a kérdés, hogy győzött-e a fidesz.
Ugyanis a választási győzelem nem értékitélet. Rákosi elvtárs is győzött és Hitler is győzött. Nem mindegy milyen helyzetben és hogyan győztek.
De a lényegi kérdés az hogy mit csinálnak és mi lesz az országgal. Most éppen egy kádárizmusra hajazó populista államkapitalizmust építenek, amire rá fog baszni az ország. Már rövid távon is.

Lehet itt promitív módon kárörömködni, hogy rábasztak a köcsög balliberálisok, de a 30-80 intervallumban mozgó IQ-val rendelkező jobber kárörömködők nagy része 25 év múlva is ebben a posványban fog szopni, míg sokan nem leszünk már itt amikor jönnek a következmények.
Pedig nagy szükség lenne majd az általunk termelt GDP-re, de abból nektek nem lesz nyugdíj...

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2014.06.12. 19:48:40

@Ppix:
Se Rákosi, se Hitler nem győzött demokratikus választáson. Próbálj meg jobb érvet keresni a Fidesz választási győzelme ellen.

Ppix 2014.06.16. 10:18:02

@Kuruc ezredes:
Nem lep meg, hogy nem fogtad fel amit írtam és belekötsz egy olyanba, amit nem is írtam.
Nem írtam, hogy demokratikus választáson győztek.
És az sem lep meg, hogy a kommentem lényegi részére nem válaszoltál.
A fajtád nem szokott.

Engem a keresztény hitem miatt támadnak 2014.06.16. 11:17:56

@Kuruc ezredes: "Se Rákosi, se Hitler nem győzött demokratikus választáson."

Kedves keresztény hazafi barátom, te teljes tévedésben élsz. 1947-ben a Magyar Kommunista Párt (ha úgy tetszik, Rákosi) egy teljesen demokratikus választáson győzött.

Természetesen kreatív (fogalmazzunk úgy: "unortodox") eszközöket is használt, de ezeket csak azért, hogy az egyébként is teljesen biztosra vehető győzelmét még inkább kétségtelenné tegye. Ilyenek voltak például:

1. A választások előtt valamivel több mint egy hónappal módosították a választójogi törvény néhány jelentéktelen technikai részletét (1947. évi XXII. tv.). Ehhez megvolt a joguk, mindenben a törvény betűjét követték, még Alaptörvényt sem kellett hozzá módosítaniuk.

2. A Független Kisgazdapártot szétzúzták ("felszalámizták"), így a kisgazda szavazatok 3-4 párt között oszlottak meg (összesen 11 párt indult a választáson).

3. A belügyminisztérium a választók egy jelentős részének nem kézbesítette az összeíró íveket, ezzel mintegy félmillió szavazót kizárt a választásból, természetesen olyanokat, akikről azt vélelmezték, hogy nem rájuk szavaznak majd. Hasonlíthatjuk ezt pl. a külföldön dolgozók levélben való szavazásának kizárásához a legutóbbi választáson, de hát istenem, azzal se volt semmi gond, jobb is ha az ilyen alakok inkább nem szavaznak.

4. Megszervezték a kommunista szavazók tömeges szállítását a szavazóhelyekre teherautókkal (volt ahol "akár ötvenszer is fordultak", mint Baján), vonaton, sokan egyszerre több szavazóhelyen is leszavaztak (ún. "kékcédulás" választás). Ennek megint csak nem volt különösebb jelentősége, hisz a szavazók szállítását értelmetlenség tiltani, a Fidesz nagyon helyesen meg is szüntette a tilalmát.

A választás maga tökéletesen demokratikus volt, kár vitatni. Apró stikliket, pajkosságokat természetesen megengedtek maguknak, hisz a nemes versenyben az ország érdekében minden megengedett, de az eredmény az MKP-t igazolta, hisz nyertek, az emberek többsége őket választotta. Azt, hogy az apró taktikázások számottevően befolyásolták volna a választás kimenetelét, nem tudod bizonyítani, hisz senki nem tudja, milyen eredmények születtek volna egy teljesen szabályos választáson, úgyhogy nyugodtan vehetjük úgy is, hogy anélkül is nyertek volna. Szóval Rákosi demokratikus választáson nyert unortodox módszerekkel.

Azt meg, hogy utána mit csinált Rákosi, tényleg nem értem, minek ekézed, hisz megvolt a felhatalmazása. Nyert és kész. Utána kicsit módosított egypár törvényt, istenem, el lehetett volna kerülni, hát tetszettek volna nem rá szavazni 49-ben. Szóval tényleg nem tudom, mit ajvékolsz.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2014.06.16. 21:53:47

@Engem a keresztény hitem miatt támadnak:
Aha, hogyne. Teljesen jó analógia, jelenleg éppen a világ legnagyobb szárazföldi hadereje tartja megszállva az országot, és ők egyengetik Orbán Viktor útját, aki saját beépített ügynökeivel rombolja szét az összes többi pártot. Teljesen beletaláltatok ismét.
Csak így tovább, kedves atlantista-cionista barátaink!

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2014.06.16. 21:56:07

@Ppix:
A dolog lényege az, hogy Orbán Viktor jelenleg egy teljesen demokratikus, többpárti választáson szerzi felhatalmazását a választók többségétől, míg az általad említettek ezt sosem tették meg.
Orbán Viktor tehát legitim vezető, míg az előbbiek ilyen értelemben aligha voltak azok.
Lehet tovább ajvékolni, mi pedig ezt szeretjük nagyon a fajtátokban!
Hajrá, MAZSIHISZ, hajrá, MSZP!

kerkócsávó 2014.06.17. 06:42:25

@Kuruc ezredes: Igazad van, természetesen vannak jelentős különbségek az 1947-es és a 2010-es választás között. De vitathatatlan, hogy vannak jelentős hasonlóságok is :-D Fent felsoroltam négyet.

kerkócsávó 2014.06.17. 06:43:29

@kerkócsávó: Bocsánat, 1947-es és 2014-es.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2014.06.17. 14:17:18

@kerkócsávó:
Aha, vitathatatlan.
A különbségek pedig, hogy az 1947-es választás az akkori törvények szerint és törvénytelen volt egy brutális idegen elnyomóhatalom árnyékában, a 2014-es meg törvényes volt, hasonló elnyomóhatalom nélkül.
Ez fáj nektek, de kurvára. A magyar nép egyszerűen elküldött titeket a jó büdös kurva anyátokba, és azóta is ott vagytok.

Engem a keresztény hitem miatt támadnak 2014.06.18. 08:59:56

@Kuruc ezredes: Nyugi van, csihadjál, ne izgasd föl magad túlságosan. Nem kell túl nagy jelentőséget tulajdonítani a dolgoknak. Az a baj veletek, hogy mindent kozmikus perspektívában igyekeztek szemlélni. Titeket is elküldtek már a választók a jó büdös kurva anyátokba többször is, mégis itt vagytok, összeszedtétek magatokat. 2002-ben és 2006-ban a pofára esésetek milyen fájdalmas volt már, aztán mi történt? Semmi, összeszedtétek magatokat, újraszerveztétek a mozgalmat az összeomlás után is. Hiába hiszed azt, hogy a korrupcióra alapuló társadalmatokat könnyű lesz fenntartani és most már beköszöntött az örök jólét és kánaán, attól még messze vagytok, kedves keresztény hazafi embertársam. Mi is itt leszünk még veletek egy jó darabig, ha máshogy nem, hát majd az interneten keresztül követjük vergődésetek, és röhögünk a fényes sikereiteken: a felcsúti meg nagyerdei stadionokon és a dicsőséges emlékműveken. Ja, a sámándob is jó.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2014.06.18. 15:01:03

@Engem a keresztény hitem miatt támadnak:
Nem, nem küldtek el. A Fidesz szavazóbázisa nagyjából stabil 1998 óta (hozzászámoltam az akkori kisgazdákat is). Volt, hogy nektek sikerült ezzel szemben kicsit többet is összehozni, de a lényeg ma az, hogy 2006 óta a saját egykori szavazóitok küldtek titeket a picsába, a mi saját egykori szavazóink pedig azóta is kitartanak a Fidesz mellett.
Ti azóta szerencsére darabokra hullottatok, viszont a hangerőtök ettől még nem csökkent, ami nem is baj. Mi is szívesen elhallgatjuk a Művelt Nyugathoz intézett szerelmi vallomásaitokat, az IMF és egyéb atlantista-cionista szervezetek hozsannázását. A buziházasságaitokat, stadionbetiltásaitokat, stb, stb. Ezek ugyanis mind biztosítják majd tartósan is a nemzeti erők kétharmadát ebben a csodálatos kis országban.
süti beállítások módosítása