Polgárda

Polgárda

Egy fideszes srác gondolatai a tapolcai választás kapcsán

2015. április 13. - Buday András

Mindenki tudja, hogy mi aztán tényleg sima, őszinte Fidesz-rajongók vagyunk, igazi civilek - ellentétben a mindig ugyanazt a párezres (ám annál hangosabb) rajongótábort felvonultató Millával és klónjaival - nem beszélve a számlaképes bloggerkollégák ezreiről.

Úgyhogy ha valaki tiszta szívvel tud most véleményt alkotni, azok csak mi lehetünk.

Mi történt tegnap Tapolcán? Semmi különös. 

Beérett a szocioliberálisok, a fejlett Nyugat és Török Gábor szorgalmas, kitartó Jobbik-futtatása. Hosszú, nehéz munka volt, de azért csak sikerült a végére. Ha az ország már nem lehet az MSZP-SZDSZ-é, legyen hát a Jobbiké! Engem még az is meglepett, hogy a Fidesz majdnem nyerni tudott most.

Érdemes olvasgatni a balliberális véleményeket: szinte mindegyik azzal van elfoglalva, hogy mekkorát bukott a Fidesz, és persze legfőképpen 0rbán Viktor, hiszen most már személyesen is az ő felelőssége. E logika mentén a tavalyi háromszoros, fényes győzelem Orbán Viktor személyes dicsősége? Bizonyára.

Hát, egy időközin, 200-300 szavazattal elvesztett választás szerintem nem akkora gáz. Volt itt 2014 előtt is Szigetszentmiklós - na és? 2014-et pedig a tőle szokás profizmussal, kíméletlenül behúzta a Fidesz. 

Néhányan a baloldalról próbáltak kárörvendeni rajtunk. Le kellett lomboznom őket: a fideszesek tekintélyes részének a Jobbik lenne a 2. választása (nincs ez a szerkesztőségben se másképp), már ha muszáj lenne mondjuk az egyesült baloldal és a Jobbik között választani. Gyanítom, hogy ez most is manifesztálódott szavazatok formájában. Aki itt igazán szarul érezheti magát, az az SZDSZ-es réteg - az ő kárörömük azért nem volt teljesen őszinte, sőt.

Hogy mi lesz a Jobbikkal?

Sürgősen konszolidálódniuk kell, amit Vona már hivatalosan be is jelentett. Nem kellenek a hájfejű, kopasz alkoholisták és kidobók, Ázsiát is lehet szépen elfelejteni - már ha keresztény, fehér embernek szeretnénk magunkat érezni. Szépen öltözött, tanult, képzett, kulturált emberek kellenek oda - akiket komolyan vesznek itthon és külföldön is. Ja, meg talán a még mindig kétmilliós fővárosban is.

Miért nem örülök mégsem felhőtlenül (mert azért örülök a tegnapi eredménynek)?

Vona és csapata sportszerűtlen viselkedése miatt.

Amivel pont azokat sértették meg a legjobban, akik pl. fideszesként is átszavaztak.

Nix Orbán, Nix Fidesz?

A győztes választás éjszakáján illik "sokan vagyunk és elegen"-ezni, narancsos buktát zabálni, kedves Gyurcsány Feri és Vona Gábor? Ti láttatok-hallottatok ilyet a Fidesztől?

Én nem nagyon.

Szégyelljétek magatokat ezért.

A győzelemhez - ennek ellenére - gratulálok, és még sok-sok MSZP-verést kívánok! A Fidesznek szüksége lesz rá.

A bejegyzés trackback címe:

https://polgarda.blog.hu/api/trackback/id/tr957365396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2015.04.15. 11:11:00

"Ti láttatok-hallottatok ilyet a Fidesztől?"

Ehhez annyit szeretnék hozzáfűzni, hogy a Fidesz kommunikációjánál és úgy általában a viselkedésénél arrogánsabbal még sosem találkoztam. Ez az oka annak, hogy soha sem fogok rájuk szavazni.

Az, hogy egy kormánypárt a legsúlyosabb ügyekben semmibe veszi az összes embert az országban megbocsáthatatlan.

Erre legjobb példa az Alkotmány, amelyet személy szerint nem tekintek elfogadottnak. Mert olyat nem lehet, hogy egy alaptörvényről nincs népszavazás.

A másik kiváló példa Paks. Hogy lehet az, hogy nem kérdezik meg az itt élő 10 millió embert arról, hogy szeretnének-e atomerőművet? Ott még nem tartok, hogy ki építi, de itt egy 30-40 évre szóló döntést hoznak!

De beszélhetnénk arról is, hogy a külpolitika irányát miért nem a mi döntésünk határozza meg. Őszintén, kit érdekel Orbán Viktor személyes véleménye? Miért több Orbán Viktor, mint állampolgár, abban a kérdésben, hogy a nyugatot vagy a keletet választjuk?

A Fidesz, a mai magyar politikusok legtöbbje párttól függetlenül, illetve az emberek nagy része fordítva ül a lovon.

Ne a kormánypárt mondja meg nekünk, hogy mi mit szeretnénk!

A fenti esetek pont azt mutatják, hogy Fidesz tesz mindenki másra, csak saját magával foglalkozik, és nem minket, hanem saját magát képviseli.

Ahogy fent is írtam, ez megbocsáthatatlan.

_mоst_ 2015.04.15. 11:11:23

@batyuné Helyesi Imola: Nézd már, megint női neved van???? Nem azt mondtam, hogy női nevet, hanem azt, hogy női ruhát vegyél fel!!!!

♔bаtyu♔ 2015.04.15. 11:13:24

@tiz2: Na mert téged folyton kérdezgettek. Növeljük 30%-al az államadósságot, felvegyünk paksnyi méretű IMF hitelt? Sőt, ha elfogy egy másikat is felvegyünk.

Te emlékszel ilyen kérdésekre, mert én nem.

dunántúli gyerek 2015.04.15. 11:14:41

@tiz2: 'Mert olyat nem lehet, hogy egy alaptörvényről nincs népszavazás.'

Miért, mikor, melyik alkotmányról volt népszavazás?

♔bаtyu♔ 2015.04.15. 11:16:17

@dunántúli gyerek: Ja, ezt Gyurcsányék állandóan kérdezgetták:)))

batyut seggbebasszák a gumibottal (törölt) 2015.04.15. 11:18:19

@_mоst_: jajj batyesz, ez olyan gyenge volt...

(Különben meg nincs is nevem, ez csak egy nick, ne feledd!)

csúti szotyiárus 2015.04.15. 11:18:41

Nem hallottunk soha semmi gúnyosat, cinikusat a fidesztől. Ugyan! Ők mindig tisztelték az ellenfelet, Gyurcsányt különösen.

bela 2015.04.15. 11:20:49

"ha valaki tiszta szívvel tud most véleményt alkotni, azok csak mi lehetünk."

A picsogásod aligha azt igazolja, hogy a te szíved tiszta. Egyáltalán: hogy lehet tiszta a szíve annak, aki ez elmúltötévhez tapsikolni tud? Max. ha bedrogozták, és/vagy a mutyizás haszonélvezője.

De ott is nagyon tévedsz, amikor a jobbik(sic!) előretörését bárki másnak tulajdonítod, mintsem Viktor elfuserált taktikázásának. Elszámította magát a felcsúti ramszesz, hát ez van. Indította ezt a nímand Fenyvesit, aki nem tudta hozni az elvárt eredményt. A jobbik mostani győzelmének annyiban örülök csak, hogy egy újabb szög a fidesz koporsójába. De annak nagyon örülök, noha a jobbikot(sic!) nem szívlelem.

PR_fact 2015.04.15. 11:26:54

Nem kellene elfelejteni, hogy a jelenlegi kormány több intézkedése a Jobbiktól indult, ilyen a közmunka, a három csapás, az iskolakötelezettségi és a büntethetőségi korhatár leszállítása..stb Igazán megérdemelnek egy képviselői helyet ezeknek a propagálásáért azok után, hogy most ezek képezik a kormány bel és szociálpolitikának a gerincét :)

2015.04.15. 11:27:56

@♔bаtyu♔: Ne csúsztass kérlek! Egy szóval sem említettem előző időszakokat és nem alkottam róluk sem pozitív sem negatív véleményt.

Pontosan ez az, ami a legnagyobb baj a magyar politikai párbeszédben. Ha nem értek egyet valakivel, az szerinted rögtön besorol a másik táborba.

Nem, nem sorol be. Nekem nincs igazi pártpreferenciám, sokkal inkább az aktuális kérdések izgatnak.

mikerbiker 2015.04.15. 11:28:02

Kissé csodálkoztam hogy ilyen cikk az Index címoldalára kerülhet....
Aztán a kommenteket látva, megértettem!
Valaki rájött, hogy ha nem mocskolja a Kormányt, hanem isteníti,akkor az összes ellenzéki troll,az összes idióta szarföcskölő billentyűbetyár,és még a többiek is a szerkesztőségből (meglepetésükben hogy van ilyen) ide kattintanak, végül a sokszorosát produkálva,a rég bevált kamucímeknek és egyéb guglifillérbányász módszereknek.
Tulajdonképpen egy új trendet indítottál el, gratulálok.
Lefogadom hogy holnaptol napi rendszerességgel találhatunk majd hasonló cikkeket a címoldalon,ez neked pech,a trolloknak meló,a gyökerek meg úgyis mindenhova beírkálnak,nekik mindegy csak ordibálhassák bele a semmibe a hülyeségeiket.
Az értelmesebbjének csak annyit mondanék: Menjetek szavazni.

jo.e 2015.04.15. 11:28:08

@tiz2: Paksról népszavazást? Minek? Most komolyan, miről döntenénk? 'Az' atomerőműről? Pontosan milyenről is? Grafit, víz, ... Úgyis az a vélemény nyerne aminek hangosabb a sajtója v. jobb a kampányarca.

2015.04.15. 11:29:02

@jo.e: Arról, hogy szeretnénk-e Magyarországon az atomenergiát továbbra is használni, vagy sem.

dunántúli gyerek 2015.04.15. 11:32:07

@tiz2: Miyen országban volt erről népszavazás?

jo.e 2015.04.15. 11:32:29

@tiz2: Azt értem, de mi alapján döntenénk? Ilyen alapon arról is megkérdezhetnénk a népet, h. pl. szeretne e tengervízzel hajtott autóval közlekedni.

♔bаtyu♔ 2015.04.15. 11:33:04

@PR_fact: Igen, a Jobbikkal mint ellenzékkel egyértelműen jobban járunk, mint a balliberálisokkal, ezt mindenki érzi.

2015.04.15. 11:37:54

@dunántúli gyerek: Az, hogy a korábbi alkotmányról nem volt népszavazás korántsem jelenti, hogy ez egy jó gyakorlat és a mostaniról sem kell.

Cél kellene legyen a tudatos állampolgári magatartás kialakítása.

Ide tartozik a népszavazáson való részvétel, a tájékozódás az aktuális kérdésekről, a véleménynyilvánítás.

Az utolsó öt hozzászólás arról szólt, hogy nem kell itt semmit sem megkérdezni az emberektől.

Szerintem ez alapjaiban rossz hozzáállás, minél több dolgot me kellene kérdezni.

♔bаtyu♔ 2015.04.15. 11:41:00

@tiz2: Mintha nem tudnád, hogy miért értelmetlen amit írsz?

Paks alapból stratégiai ágazat, nem is csak miattad, a választónak még ki lehet magyarázni, ha 2 napig nincs áram, hanem az iparnak, mezőgazdaságnak. Egyetlen kormány sem rendezett ebben az ügyben népszavazást, nem is fog. Ugyanis előnye nincs, még csak nem is demokratikus, hátránya viszont ezer.

Alkotmány: Mindent kifejez egy USA lapnak az a mondata, hogy az USA kormánya nem engedi a Jobbikot a hatalomba.

Slussz. miről beszélünk, miről szeretnél népszavazni? Hogy Mo. demokratikus államforma?

Egyre kevésbé lesz az és nem Orbánéknak köszönhetően. Az alkotmánnyal pedig kitörölheted a segged, ha egy Goodfriend féle alak úgy gondolja, hogy haverjai mér régen a taccsvonalon kívül vannak és ez nagyon nem demokratikus.

dunántúli gyerek 2015.04.15. 11:41:20

@tiz2: Na így már kicsit más, mint a 'Mert olyat nem lehet, hogy egy alaptörvényről nincs népszavazás'

- ehhez képest, de lehet, sőt eddig ez volt a norma.

Buday András · http://polgarda.blog.hu 2015.04.15. 11:47:27

@Könnyen elkaptuk, uram!: Hát akkor ti se legyetek különbek, ha ez tényleg sértegetés.

A győztestől igazán elvárható lenne, hogy némi nagyvonalúságot és kegyelmet gyakoroljon a legyőzöttek felett.

De hát most már úgyis mindegy, jövőre az IMF megbuktatja 0rbánt - de ha mégsem, akkor jöhet végre a Jobbik. Én igazából mindig is jobbikos voltam, csak nem mertem bevallani - egy polgári körben voltunk Zazával is. Szóval én nagyon reménykedem ezekben a fiatal, lelkes, tisztaszívű srácokban, hogy végre gatyába rázzák az országot, és végre rend lesz, és már a rasszistákat is kiközösíthetik maguk közül végre.

2015.04.15. 11:49:34

@dunántúli gyerek: Igazad van abban, hogy ez volt a norma, csak ez úgy 200 évvel ezelőttre nyúlik vissza.

A politikai berendezkedés sajnos nem követi a lehetőségek fejlődését. Semmilyen technológiai akadálya nem lenne annak, hogy akár naponta lehessen "irányadó" népszavazást tartani. (Azért használtam "irányadót", mert egy "döntő" népszavazásnak nyilván vannak biztonsági követelményei.)

Annak sem lenne azért akadálya, hogy rendszeresen lehessen valódi népszavazást tartani: be kell tenni egy képet az okmányirodába, beteszed a személyidet, kiválaszod a neked tetsző választ, hazamész.

Továbbra is fentartom, hogy _ma_ ilyen súlyú döntéseknél nem elfogadható az állampolgárok kihagyása a döntési folyamatból.

2015.04.15. 11:50:03

@tiz2: képet = gépet :D

♔bаtyu♔ 2015.04.15. 11:52:21

@Buday András: "A győztestől igazán elvárható lenne, hogy némi nagyvonalúságot és kegyelmet gyakoroljon a legyőzöttek felett."

Na igen, az előző rezsim direkt kereste a jobbikos és fideszes bloggereket, egyéb "kárvallottakat" győzelmük után, hogy nagyvonalúságot gyakorolhassanak.

Ilyen az élet, ma hopp, holnap kopp.

2015.04.15. 11:53:52

@♔bаtyu♔: Ne csúsztass kérlek!

Hogy szeretnénk-e vagy sem atomenergiát nem egyenlő azzal, hogy biztosítani kell az energiaellátást.

A többi pedig olyan "tudod mit sünike, b+ a fűnyíródat" hozzáállás.

Ha nem építő jelleggel kommunikálsz, hanem - már bocsánat - ész nélkül acsarkodsz, akkor inkább ne. Köszönöm.

♔bаtyu♔ 2015.04.15. 11:54:45

@tiz2: Amúgy félre ne értsd, én támogatom a népszavazást, de attól tartok, sokukat esetleg te elleneznél, épp a lényegeseket.

Pld. Szeretné e, ha az EU-n kívüli bevándorlók szabályozása sokkal szigorúbb lenne?

Na meg még egy kettő hasonló.

jo.e 2015.04.15. 11:54:48

@tiz2: A tudatos állampolgári magatartás sztem nem 1 ilyen bonyolult üzemnél kezdődik, mint az atomerőmű. Szted pl. 100 emberből hány tudná a különbséget a fúzió és a fisszió között?
De úgy általában 1et lehet érteni azzal amiről írsz. Csak nagyon nehéz ám eldönteni, h. mikor mit miért. Nemrég olvastam pl. 1 cikket az egyre aktívabb orosz kémkedésről K-Eu-ban. Annak 1 nagyon gyenge mellékfuvallata volt a nálunk olyan fajin civil összefogással elkaszált NATO lokátor a Mecsekben. Meg azt is megemlítette a cikk, h. az ilyen (kémkedés) kérdésekben 1 politikustól a legkisebb naivitás is végzetes lehet.
Szóval óvatosan azzal a népszavazással...

♔bаtyu♔ 2015.04.15. 11:56:15

@tiz2: Ez mitől acsarkodás? Realista vagyok.

Lacy27 2015.04.15. 11:56:27

Uh idézzek Viki Viki Viktortól?
Nem kösz, az a te asztalod. Na menjé kutyu zabáld a kolbászkerítést!

wega 2015.04.15. 11:56:56

Kedves Fidesz-Rajongó!
Kis testi hibáid segítségével (vakság, egybites agy), történjen akármi, rajongj tovább.
Jó Rajongást!

2015.04.15. 12:00:09

@♔bаtyu♔: "EU-n kívüli bevándorlók szabályozása sokkal szigorúbb lenne".

Speciel ezt szeretném. Valószínűleg nem azért mint a többiek, de az másik kérdés.

"Ez mitől acsarkodás? Realista vagyok."

Azt hiszem ez a kérés inkább a kommentek összességének szólt, de például (tudom, tudom, szövegkörnyezetből kiragadva): "Az alkotmánnyal pedig kitörölheted a segged".

2015.04.15. 12:09:57

@Buday András: "A győztestől igazán elvárható lenne, hogy némi nagyvonalúságot és kegyelmet gyakoroljon a legyőzöttek felett."

Egyrészt: "Jaj a legyőzötteknek!"

Másrészt, ami miatt szintén rettenetesen haragszom a Fideszre az, hogy elmulasztották a történelmi lehetőséget az ország békébe irányítására.

Ahelyett, hogy a 2/3-ot arra használták volna, hogy egy élhető, egymás megbecsülésére épülő társadalmat építettek volna, folyton ellenségképeket keresnek, forradalmi harcot vívnak stb.

Én, kérem szépen, nem szertek forradalmakat vívni. Én békében szeretek élni, dolgozni, és mondjuk forradalmi újításokat bevezetni azon a területen, ahol tevékenykedem (nem politika :D).

Te most azt kéred, hogy a többiek, akiket a Fidesz évtizedeken keresztül erre a viselkedésre nevelt, változzanak meg, és legyenek kedvesek. Ez azért minden képmutatások egyik legnagyobbika.

Mindamellett, mivel én is csak egy gyenge ember vagyok, nekem kifejezetten jól esik, amikor a Fideszt pofozzák. Nem kerül egyensúlyba a mérleg, de legalább nem üres a másik oldal.

Lehetne azt mondani, hogy miért nem mutatunk mi példát, de azt te is érzed, hogy itt mindenki sáros.

♔bаtyu♔ 2015.04.15. 12:15:55

@tiz2: Szerintem így van. Sajnos.

♔bаtyu♔ 2015.04.15. 12:18:39

@tiz2: Mi a gondod a békével, ilyen béke soha nem volt.

Az ország 2/3-a Fidesz, Jobbik. A maradék valamelyik balliberális párt.

Nem azt mondom, hogy tökéletes, hiszen 905-5%-os arány még jobb lenne, de a múltban nagyobb ellentétek voltak, pld. 50-50% Na az valóban megosztott társadalom volt.

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.04.15. 12:23:27

A baloldal számára legalább akkora vereség április 12-e mint a kormánypártnak, sőt. Kiderült, hogyha saját cégér alatt(Mszp-Dk) indítják a jelöltet, akkor bizony csak ilyen szánalmas eredményre képesek. A Jobbik saját pártnevén indított jelöltjével nyert tegnap, ráadásul hozzá kötődik az utolsó impulzus kormányverés ügyben. Április 12-e a nyitánya volt annak a korszaknak, amelyben a Jobbik első számú ellenzéki erővé lép elő, az Mszp, Dk, Együtt hármas pedig innentől csak mellékszereplő és sokkal rosszabb helyzetből indul a protestszavazatok összegyűjtéséért majd.
A Fidesz számára a legrosszabb opció, hogy 3 év múlva talán koalícióra kényszerül a Jobbikkal.
A baloldal számára a legrosszabb, és legvalószínűbb viszont az, hogy újabb 4 évet lesz kénytelen eltölteni ellenzékben '18 után..

tiz2 (törölt) 2015.04.15. 12:42:22

@♔bаtyu♔: "ilyen béke soha nem volt"

Nem tudom eldönteni, hogy ez most trollkodás-e vagy sem. :P

Tegyük fel, hogy nem az. :P

A béke nem csak abban nyilvánul meg, hogy nem lőjük egymást. Abban is megnyilvánul, hogy amikor egymásról, egymással beszélünk, akkor nem egy harc történik, hanem egy közös irányba történő gondolkozás.

Csak hogy egy példát mondjak.

Azon ritka esetekben, amikor látok egy parlamenti közvetítést, nem az jön át, hogy az egyik képviselő felhívja a másik figyelmét egy problémára.

Az jön át, hogy az egyik párt anyázza a másikat. És ez a közélet majd minden szintjén így történik, az itteni hozzászólások - tisztelet a kivételnek - elég pontosan tükrözik ezt.

@♔bаtyu♔: "Takarodj te a retkes picsába beteg farok:))"

Értem én, hogy ":))", de ez sajnos egy egészen pontos metszet a mai "békéről".

Ha megnézed a Fidesz kommunikációját, állandóan harcban állunk. Címek a fidesz.hu-ról másolva (egyszerűen rákerestem Google-lel).

"A harc részesei vagyunk"
"A harc értelme"
"Balog: A nagy harc majd csak most következik"
"Végső harc az Operabálon"

♔bаtyu♔ 2015.04.15. 12:52:54

@tiz2: OK, de azt is megnézted, mire írtam?

Különben is szerintem a srác meg is sértődne, ha udvarias lennék vele. Egyszerűen gyanús lenne neki, ugyanis nem szokott hozzá:))

2015.04.15. 12:53:03

@Alick:
Nem. Az a párt még nem jutott be a parlamentbe. Polgári Konzervatív Párt.

tiz2 (törölt) 2015.04.15. 12:57:52

@♔bаtyu♔: Őszintén megvallva, csak utólag láttam a nevet, és esett le, hogy valami belső-körös dologról van szó.

A lényegen ez sajnos nem változtat.

Arról nem is beszélve, hogy ismerős vagy sem, publikusan kultúrember ilyet nem mond, még az ismerősének sem.

2015.04.15. 12:58:26

Ha bárkit érdekel, mert a jelenlegi parlamenti szereplők között nem talál hiteles alakokat, akkor látogasson el ide: konzervativok.hu/

♔bаtyu♔ 2015.04.15. 13:06:31

@tiz2: Szép is lenne, ha az ismerőseimmel így beszélnék.

Itt az az álláspontom, hogy mindenkivel úgy beszélek ahogy ő velem. Ha elszalad vele a ló, akkor velem is.

Valójában a problémát az oldaná meg, ha minden egyes blogon lenne egy tahótlanítok gomb.

♔bаtyu♔ 2015.04.15. 13:10:04

@tiz2: A pártok nyilván harcban állnak, így kell őket elfogadni. Inkább örülj annak, hogy már nem az antiszemitizmus, hanem pld. a szegénység elleni harc a legfontosabb.

Inkább kapjon napi 3 ingyen ebédet tizenötezer gyerek, mint havi egymilliót húsz hellerféle.

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2015.04.15. 13:26:35

@♔bаtyu♔: "Na igen, az előző rezsim direkt kereste a jobbikos és fideszes bloggereket, egyéb "kárvallottakat" győzelmük után, hogy nagyvonalúságot gyakorolhassanak."
- Erre valami bizonyíték? Vagy csak hazudtál 1et szopás *int?

MAC-Ka 2015.04.15. 13:32:39

Ez de szánalmas poszt volt... Te őszinte fideszrajongó :)))))))
Egyébként aki egy politikai párt rajongójának vallja magát az önmagában veszélyes, egy rajongót SOHA nem az esze vezérli. Tiszta szív...na peeersze :)
Már az elején nyomod a mantrát, hogy a szociliberálisok futtatják a jobbikot, aztán bevallod, hogy nektek éppen ők a második választás :))))
Miért kell akkor másokra tolni a saját pártod jobbikfuttatását? Mégse mered felvállalni a jobbikot, vagy csak nem tudod eldönteni, most hova állj? "nem történt semmi" mondod, de süt a keseredettség a mondataidból.

parrre 2015.04.15. 13:35:28

Jó a cikk. (csak tartalmilag hülyeség egy az egyben)

high up! 2015.04.15. 13:38:58

Na igen, most rinyálnak ám a fidióta Átlaghülyemagyarok! Hogy a 10%-os ballibsik miatt olvad le Orbaneszku "apjuk-helyett-apjuk" gazdijának a támogatottsága 28%-ról 20-ra és megy ebből 2% a Fosabbikhoz. Hányilván a ballibsik miatt, nemde??

De lesz még ez lentébb fidesz birkucik!

Tapolcáig "csak" verték a kretén fideszeseket már fél éve mindenhol, Tapolcától kezdve az ellenzék már "KÉTHARMADDAL" VERI A FIDESZES BÜNSZÖVETKEZETI TAGOKAT.

Mire eljön a következő választás, Orbaneszku már csak arról tud dönteni, hogy egy cellába akar-e menni Tarsollyal.
Vagy pedig Szargyártóval meg Blikk Tónival osztja-e meg az 5 négyzetméteres lakosztályát.

FOLYTASSUK!

high up! 2015.04.15. 13:41:13

@MAC-Ka: "Egyébként aki egy politikai párt rajongójának vallja magát az önmagában veszélyes"

Ez a fidióta bohóc nem rajongója Orbaneszkunak, hanem a rögöhz kötött jobbágya.

Csak azért nem lehet sajnálni ezeket a szánalmas sorsúakat, mert önmaguknak keresték ki az agyhalállal leélt életüket. És a végsökig ragaszkodnak hozzá!

FOLYTASSUK!

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.04.15. 13:44:27

@tiz2: Más országok parlamentjeit szotad nézni? Nem a béke és a konszenzus világa finoman fogalmazva.
Ez az igény egy Kádár rendszerből örökölt rossz reflex sokaknál, amikor megszokták hogy minden képviselő bambán bólogat csupán, és nincsenek viták..

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.04.15. 13:46:34

@Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény]: Miért is baj ha bemásolom több a témához kapcsolódó blogba is? Ez a véleményem a vasárnapi tapolcai választásról ugyanis..

♔bаtyu♔ 2015.04.15. 13:47:10

Én sem olvastam el csak nagyon felületesen, de ballibsik, a blogger NEM FIDESZES, kár fikáznotok.

Nem értitek, ennyi.

redmiller 2015.04.15. 13:53:26

"Beérett a szocioliberálisok, a fejlett Nyugat és Török Gábor szorgalmas, kitartó Jobbik-futtatása."

Frászt!
Ez az bal oldal szar politikája, majd a mostani FIDESZ balhéinak, megtísztulni képtelenségének az eredménye.

geci puttony (törölt) 2015.04.15. 14:16:47

@♔bаtyu♔: batyszi, batyszi, más nevem van, meg se ismersz?

Blogger Géza 2015.04.15. 14:59:19

@wolves84lb: Felhívom figyelmed arra, te szenilis ökör, hogy a dízel már 2008-ban is drágább volt, mint a benzin. :)

"2008 elején arra is volt példa rövid ideig, hogy többe került a gázolaj."

www.origo.hu/auto/20110126-a-benzin-es-gazolaj-egymashoz-viszonyitott-ara.html

Ezek egymáshoz viszonyított ára állandóan változik, most szinte egy árban vannak épp.

gusthy1 · http://kolyokjoga.blogspot.com 2015.04.15. 15:25:59

Azért a bloggertől megkérdrzném, hogy szerinte az az ideális társadalom, amikor mindenki ugyanazon a politikai oldalon áll? Akkor minek volt rendszerváltás? Akkor mivel magyarázza, hogy a Fidesz is meg a Jobbik is kb 10 000 szavazatot kapott, a baloldal cca 7 600-as, míg a fennmaradó kb 48 000 ember nem ment el szavazni? Amiből nekem az a matek jön ki, hogy jobb oldalon áll 25%.

Buday András · http://polgarda.blog.hu 2015.04.15. 16:06:41

@gusthy1: Nem.

Az az ideális társadalom, ahol az MSZP-SZDSZ és szellemi örökösei nem juthatnak a kormányrúdhoz. Éppen ezért én meglehetősen jól érzem magam 2010 óta :)

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2015.04.15. 16:21:13

@Buday András:
Egészen pontosan nem a szellemi örökösei, hanem az MSZP-SZDSZ, és az újracsomagolt MSZP-SZDSZ. Ha már szellemi örökösöket emlegetsz, azt tudnánk nekik vonni, egy hatalmas íven. Vissza egészen a Patkánylázadásig.
A lényeg, hogy magyargyűlölő legyen.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2015.04.15. 16:22:46

@Könnyen elkaptuk, uram!:
A valódi kérdés ezzel szemben az, hogy akarjuk-e ismét az MSZP-SZDSZ-t kormányon látni, és nem, mi nagyon nem akarjuk.
Aki szintén nem akarja, attól mehet az iksz a Fidesz neve mellé!

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2015.04.15. 16:25:24

@tiz2:
Megértem minden fájdalmadat. Kurva szar érzés lehet az MSZMP alkotmánya nélkül létezni, de hát sajnos hozzá kell szoknia a fajtádnak. Lehet majd törvényes parlamenti választásokon kétharmadot szerezni (ez eddig egyszer sikerült a fajtádnak 40+20 év alatt) vagy visszahozni valami jól beváltat (Patkánylázadás, Vöröshadsereg) és akkor majd lehet megint szocialista alkotmányotok. Addig sajnos kénytelen leszel elviselni a Nemzeti Alaptörvényt.

tiz2 (törölt) 2015.04.15. 18:05:33

@Kuruc ezredes: Őszintén megvallva elég nehéz egy ilyen hozzászólásra normális hangnemben válaszolni, de azért megpróbálom.

Kérlek értsd meg, az, hogy valami nem tetszik a mostani rendszerben nem jelenti automatikusan az előző rendszer szeretetét.

Ezt feltételezni pusztán annyit jelent, hogy nem veszed a fáradtságot átgondolni a dolgot, hanem egy begyakorolt módon válaszolsz, egy kalap alá véve mindenkit, aki nem a te véleményeden van.

Nem vagyok elég öreg ahhoz, hogy emlékezzek az MSZMP-re, én még általánosba jártam a rendszerváltáskor.

Ahhoz viszont már elég öreg vagyok, hogy ne álljak be gondolkodás nélkül az egyik vagy a másik táborba. Neked is el kellene gondolkodnod azon, hogy talán a másik is ember.

Ahogy fent is írtam, nincs pártpreferenciám. Kérlek ne próbáld rámerőltetni, hogy van.

gusthy1 · http://kolyokjoga.blogspot.com 2015.04.15. 18:17:18

@Buday András: hát ha neked ennyi kell egy ideális társadalomhoz, akkor boldog ember lehetsz, de azért az emberek többségének ennél azért több kell, hogy egy társadalmat ideálisnak tekintsen. Egyetlen, méghozzá negatív kritérium csak arra elég, hogy frusztrált faszok boldogan gyűlölködhesenek.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2015.04.15. 18:33:50

@tiz2:
Idegesít téged a Fidesz nemzeti Alaptörvényének létrehozása (amit egyébként nem úgy hoztak létre, mint a tiéteket, hanem alkotmányos többség felhatalmazásával), de á dehogyis vagy te ballib. Ha figyelmesen megfigyeled az indexes blogoszférát, a fideszgyűlölők pontosan 0%-a MSZP-SZDSZ szavazó. Mármint a saját bevallásuk szerint, mert szerintünk meg ti mind azok vagytok.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2015.04.15. 18:35:30

@gusthy1:
Pedig ez elég jól hangzik. Magyarországot végre a magyar nemzeti érdekek mentén kormányozzák magyarok, nem pedig mindenféle magyargyűlölő atlantista-cionisták. Nem is nagyon tetszik ez az atlantista-cionistáknak, úgyhogy mi ettől máris boldogok vagyunk.

gusthy1 · http://kolyokjoga.blogspot.com 2015.04.15. 18:49:56

@Kuruc ezredes: egyrészt Magyarországot nem az ország érdekei szerint kormányozzák most se, de ez most mellékszál. Az egyetlen kritérium, amit korábban írtál, egy nettó gyűlölködés volt, tehát számodra nem is releváns, hogy magyar vagy milyen érdekek mentén történik a kormányzás. Olvasd vissza, amit írtál.

Buday András · http://polgarda.blog.hu 2015.04.15. 18:50:16

@gusthy1: Mint pl. azok, akik mostanában hobbiból köztévéseket vagy HírTV-seket inzultálnak, vernek.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2015.04.15. 18:52:24

@gusthy1:
Persze-persze, á dehogyis úgy.
Köcsög vagyok, amiért ilyen nettón gyűlölöm a liberálbolsevik antimagyar fajtát, és helyette a magyarokat szeretem. :(

gusthy1 · http://kolyokjoga.blogspot.com 2015.04.15. 18:58:01

@Kuruc ezredes: saját bevallásod szerint minden elfogadható számodra, ami nem liberális vagy baloldali. Tehát számodra kielégítő lenne, ha megjelenne az iszlám állam és bevezetné a sariát.

Természetesen aki újságírót vér, az se nem demokrata, se nem liberális. (utóbbit bárki mondhatja, attól még nem lesz az.) Mélységesen megvetem azt, aki ilyet tesz, egyébként egyáltalán nem csak a baloldal utálja a Fideszt.
Egyébként a legszebb a liberális - gyűlölőkben, hogy maguk számára elvárják mindazokat a szempontokat, amiket gyűlölnek.

gusthy1 · http://kolyokjoga.blogspot.com 2015.04.15. 19:01:07

És tudod, az, hogy én kit szeretek, nem azon múlik, hogy az illető magyar vagy se. Persze, van komoly jelentősége annak, hogy magyar vagyok, de senkit nem fogok megvetni azért, mert magyar, vagy gyűlölni azért, amiért nem az. Ennél sokkal fontosabb szempontok is vannak, például az, hogy képes - e szeretni, hogy jóakaratú - e, hogy parazita vagy se, stb. Ezek viszont nem nemzetspecifikus dolgok.

gusthy1 · http://kolyokjoga.blogspot.com 2015.04.15. 19:06:59

Na akkor ezt még egyszer, sajtóhuba nélkül :
És tudod, az, hogy én kit szeretek, nem azon múlik, hogy az illető magyar vagy se. Persze, van komoly jelentősége annak, hogy magyar vagyok, de senkit nem fogok megvetni vagy nem megvetni azért, mert magyar, vagy gyűlölni vagy nem gyűlölni azért, amiért nem az. Ennél sokkal fontosabb szempontok is vannak, például az, hogy képes - e szeretni, hogy jóakaratú - e, hogy parazita vagy se, stb. Ezek viszont nem nemzetspecifikus dolgok.

turista a saját országában 2015.04.15. 19:38:55

@Kuruc ezredes: "Kurva szar érzés lehet az MSZMP alkotmánya nélkül létezni,"

Anélkül meglennénk (amúgy MDP, nem MSZMP), de a fideszed által pár éve lecserélt az korábbi '89-es konszenzusos, demokratikus alkotmány volt, te fideszbolsevista dög. Aminek a több évtizedes előélete az volt, ami, de az átírásokkal, a rendszerváltó ellenzék együttes beleegyezésével (a fideszedével is!), a jogállami igényekre átszabott valódi konszenzusos demoktatikus alkotmány született akkor. Ahelyett erőltettétek rá az országra ezt a mostani egypárti, amúgy az 1949-es pártállami alkotmányra hajazó szart.

Úgyhogy valami iszonyatos kontraproduktív a kommunistázásod.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2015.04.15. 19:42:08

@gusthy1:
Viszont nem magyar, itt bukott meg a kis okfejtésed. Nektek tényleg mindegy, csak külföldi legyen?

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2015.04.15. 19:47:33

@turista a saját országában:
Igen, bocs. MKP-KMP-MSZMP-MKP-MSZDP-MDP-MSZMP-MSZP-SZDSZ-DK-E-PM. Elnézést ha föladtam, és kiválasztottam az összesre a leghírhedtebbet. Konszenzusos alkotmány volt, ahol konszenzusosan megállapodtatok magatokkal. A bolsevik gyerekek lepacsiztak bolsevik apucijukkal, sajnos ebbe köpött bele az Isteni Fidesz az undorító magyarkodós alkotmánnyal, ami nektek, atlantista-cionista magyargyűlőknek nem tetszik, ezért a konszenzus nevében akarjátok vissza a sajátotokat.
Én ezt amúgy megértem, csak továbbra is azt tudom javasolni, hogy szerezzetek hozzá alkotmányozó többséget, vagy külföldi haderőt, mert máshogy sajnos nem tudjátok megoldani, ez történelmi tapasztalat.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2015.04.15. 19:48:56

@gusthy1: Leginkább azon múlik, hogy csak nehogy magyar legyen. Ezért tapsolsz 2015-ben is a liberálbolsevikoknak a nemzetiek ellenében.

gusthy1 · http://kolyokjoga.blogspot.com 2015.04.15. 19:58:12

@Kuruc ezredes: azt hiszem, hogy tényleg nem megy neked a szövegértés. Teljesen mindegy nekem, ha valakinek az értékeiről véleményt formálok, hogy milyen nemzet fia, mert egy adott nemzethez tartozni nem erény és nem is gyarlóság.

Ezzel szemben az általad egyedüliként meghatározott "mindegy, csak nem az MSZP és nem a (rég nem létező) SZDSZ" kitétel az, ami lehet iszlám vagy orosz katonai diktatúra éppen úgy, mint egy magyar tolvaj banda.

gusthy1 · http://kolyokjoga.blogspot.com 2015.04.15. 20:05:00

Megpróbálom máshogy megfogalmazni.
Addig még egyet is tudok érteni veled, hogy nem lenne jó, ha visszajönne az az MSZP - SZDSZ koalíció, amely 202-2010 között kormányzott. Ebből viszont nem következik, illetve ettől teljesen független az, hogy a jelenlegi Fidesz - kormányt alapvetően kártékony férgek gyülekezetének tartom, akiknek a kormányzása nem szolgál semmilyen érdeket a saját meggazdagodásukon, illetve ideológiai torzszüleményeiken kívül.

gusthy1 · http://kolyokjoga.blogspot.com 2015.04.15. 20:07:04

@Kuruc ezredes: kihagytad a Fideszt a KDNP-tés az MDF-et, feltűnt? Pedig ők is részei voltak a konszenzusnak.

gusthy1 · http://kolyokjoga.blogspot.com 2015.04.15. 20:16:35

Szijjarto Péter gyerekének "családi segítséggel" vett lakása nem nemzeti érdek.
Egy 5000 fős stadion és egy csónakázótó egy 1800 fős faluban nem nemzeti érdek.
Paks II harminc évre való titkosítása nem nemzeti érdek.
Az Alkotmánybíróság jogkörének korlatozása nem nemzeti érdek.
A baltás gyilkos kiadatása nem nemzeti érdek.
A Külügyminisztérium pénzének brókercégnél való tárolása nem nemzeti érdek.
Hoffmann Rózsa ámokfutása nem nemzeti érdek.
Lázár János lézerblokkolója nem nemzeti érdek.
Orbán Ráhel férjének kitömése közpénzböl nem nemzeti érdek.
Simicska Lajos kitömése közpénzböl nem nemzeti érdek.
A koztévére költött évi 80mrd forint nem nemzeti érdek.
A trafikmutyi nem nemzeti érdek.
Az ORÖ által havi 500000-ért bérelt Opel Corsák nem nemzeti érdek.
Vida Ildikó tevékenysége nem nemzeti érdek.
Rogán Antal ingatlanmutyija nem nemzeti érdek.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2015.04.15. 20:19:40

@gusthy1:
Értem én ezt a szöveget tökéletesen. Remek internacionalista gondolatok, megváltoztatok ti már teljesen ("és a nemzetköziség").

Az SZDSZ már nincs, hiszen feloszlattátok és újracsomagoltátok a korábban már feloszlatásból újracsomagolt SZDSZ-t, tehát ez már tők más SZDSZ, mint amilyen az SZDSZ volt. Szavazzuk meg újra, hiszen biztosan jó lesz majd!

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2015.04.15. 20:22:23

@gusthy1:
Dehogynem lenne jó, mármint neked. Ha a Fidesz megbukik, akkor automatikusan jön vissza majd az MSZP-SZDSZ. Láthatóan utálod a Fidesz ideológiáját, akkor vajon milyen ideológiát szerethetsz? Hm?
Stadiongyűlölet, Paksbasztatás, baltásgyilkosozás. Á dehogy vagy te ballib, tök független vagy tőlük.
Sajnos az a gond, hogy elkúrtátok, nem értettetek hozzá, a Fidesz pedig lényegesen jobban kormányoz nálatok, ami érthetően nagyon fáj, de ettől még újra és újra és újra meg lesznek választva, mert hozzátok képest klasszisokkal hasznosabbak a magyar nemzet számára.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2015.04.15. 20:24:16

@gusthy1:
Odaengedtétek az asztalhoz őket, picit beléjük is szivárogtatok, aztán a fejük fölött összepacsiztatok a bal (MSZMP) és jobb (SZDSZ) kezetekkel, hogy létrejöjjön ez a csodálatos, konszenzusos magyarellenes csoda, de a Fidesz sajnos túljárt a ti állítólag mindennél okosabb eszeteken. :(
Lehet majd alkotmányos többséget szerezni, vagy idegen hadsereget találni, hogy ismét ti alkotmányozhassatok, mert addig sajnos marad ez.

gusthy1 · http://kolyokjoga.blogspot.com 2015.04.15. 20:31:32

@Kuruc ezredes: nem ez a valódi kérdés.
A valódi kérdés, hogy akarunk normális országban élni vagy se.
2010-ben a választók az MSZ-SZDSZ - ről elmondták a véleményüket, szarul csinálták a dolgukat, de hogy jön ez ide? Öt éve a Fidesz kormányoz. Nem két hete. Szánalmas ennyi idő után is visszamutogatni.
Mégiscsak az van, hogy neked elég, ha gyűlölheted ezt a két pártot, semmi más nem érdekel.
Szar lehet így élni. Ostobán, fröcsögve, úgy, hogy minden nap mantrázni kell a fújfújgyurcsányt, mert különben szembejön a valóság.
Nem, a Fidesz nem kormányoz jól.
Ezt az elmúlt időszaki választások elég látványos módon még is mutatták (és nem akarlak elkeseríteni, de az egyébként szerintem töketlen és balfasz baloldal kapta összesen a legtöbb szavazatot ezeken a választásokon, háromból kettőt simán be is húzott. Amiből az következik, hogy még ez a töketlen és balfasz baloldal is vonzóbb volt, mint a Fidesz.)

gusthy1 · http://kolyokjoga.blogspot.com 2015.04.15. 20:32:33

Jó, azt hiszem, hogy a korlátolt, elvakult ostobaságnak ez a szintje nekem sok.
Szép napot.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2015.04.15. 20:33:20

@gusthy1:
Akarunk. Lehet választani a Fidesz, valamint az MSZP-SZDSZ közt, mert több kormányképes tényező nincs. Számunkra a Fidesz jelenti a normális országot. Számotokra meg nyilván a másik, csak ezt még saját magatoknak is kurvára szar érzés bevallani, amit megértek ugyan, de nagyon-nagyon tetszik.
Lehet elköltözni ám másik országba is, ha ennyire nem bírjátok ki. Biztos találtok szimpit, és jobb lesz nektek ott. Meg főleg nekünk lesz jobb, ha ott lesztek.

gusthy1 · http://kolyokjoga.blogspot.com 2015.04.15. 21:00:34

@Kuruc ezredes: ha komolyan azt hiszed, hogy ennyi a lehetőségek tárháza, akkor tényleg nem értesz semmit. Korábban is le lett írva, én is, más is leírta, abból, hogy szerintem a Fidesz szar, nem következik semmi bármely más pártra vonatkozóan. Ezt valahogy fel kéne fognod.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2015.04.15. 21:06:08

@gusthy1:
Ennyi a lehetőségek tárháza. Van az MSZP-SZDSZ meg a Fidesz, és nincsen több kormányképes alternatíva. Eddig se volt, és valószínűleg ezután se lesz. Ezzel egyébként ti is teljesen tisztában vagytok, csak megpróbáltok magatoknak is mást hazudni, mert az igazság számotokra is kurvára kellemetlen. Én ezt megértem ugyan, de mint mondtam, nagyon-nagyon tetszik. Szar dolog lehet magadat is utálni a ballibségért.

gusthy1 · http://kolyokjoga.blogspot.com 2015.04.16. 10:22:56

@Kuruc ezredes:
1, nem vagyok "ballib", egyébként aki ezt a nem létező szót képes használni, az inkább ne foglalkozzon politikával.
2, ennek fényében nem is utálom magam, az énképemet nem politikai pártok határozzák meg, szánalmas lenne, ha így lenne.
3, mindig van más lehetőség, ez egy népszerű téveszme, hogy nincs. Egyébként maga Orbán Viktor mondta volt, hogy ha egy politikus azt gondolja, hogy rajta kívül nincs alternatíva, akkor le kell mondania.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2015.04.16. 17:44:19

@gusthy1:
De az vagy. Éppen őket próbálod visszatapsolni a hatalomba.
Orbán Viktor mellett van alternatíva. Ti, az MSZP-SZDSZ. Szerencsére elég kevesen kérnek belőletek.

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2015.04.16. 18:05:56

@Kuruc ezredes: "Számunkra a Fidesz jelenti a normális országot. "
Ez több mint sajátos.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2015.04.16. 19:31:31

@Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény]:
Számotokra meg az MSZP-SZDSZ. Semmi baj, lesznek majd megint választások. Lehetne rajtuk nyerni is akár, és akkor majd jöhet vissza a 2010 előtti kánaán.

danesdzsu2 2015.04.16. 20:31:43

@Kuruc ezredes: És azt, hogy ki MSZP-SZDSZ szavazó, te mondod meg:)

Nem kellene ennyire tombolni egy-két egyszerű vereség miatt, nincs itt nagy baj, a fidesz gyorsan megpróbál tisztességesnek látszani, és özönleni fognak a szavazók. Vagy leszdszesezel mindenkit, akinek nem tetszik a korrupció, és akkor még jobban.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2015.04.16. 20:49:50

@danesdzsu2:
Ti, netes fideszgyűlölők jó eséllyel mind egy szálig azok vagytok, igen.
Most majd létrehozzátok a teljesen új MSZP-t meg a még újabb SZDSZ-t, és most már tényleg gatyába rázzátok Magyarországot, hát hogyne. :)

danesdzsu2 2015.04.16. 20:56:22

@Kuruc ezredes: Mindenki, aki rühelli a jelenlegi korrupciót, csakis mszpszdsz-s lehet! Hajrá, csak nyomd tovább ezt a sikeres propagandát:D

gusthy1 · http://kolyokjoga.blogspot.com 2015.04.16. 22:48:05

Azt hiszem, hogy a post írója leírhatatlanul korlátolt, ostoba és birka.

global001 2015.04.17. 14:53:55

Buda-Cash-ügy: a KDNP-s brókerapós a forint ellen spekulált

index.hu/belfold/2015/04/17/a_kdnp-s_buda-
cash_apos_a_forint_ellen_spekulalt/

Az igazi "nemzetikeresztény" faszszopók ... :D

" Hargitai Jánost hiába kerestük telefonon, azt üzente, nem kíván válaszolni a kérdésekre. "

Ilyenkor szépen fel kell állni és eltakarodni a gecibe !!

Csak nem egy észak-balkáni fejlődő országban.

Nem baj, az intézményesített korrupcióba szépen bele fogtok bukni, már látszanak a jelek ... :D

És a lázár-rogán-semjén trió is szépen húzza a fideszt.

Ezredesem Te meg mehetsz keresni magadnak más faszt, hogy éhen ne dögöljél ... :DDDDDDDDDDDDDDD

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2015.04.17. 19:32:29

@danesdzsu2:
Így van, ugyanis az MSZP-SZDSZ visszatapsolását végzi a gyűlölködésével.
@global001:
Igen, most már csak párat kell aludni, és mindjárt megbukik a fideSS!!444!!!
Jöhet utána vissza a ti csodálatos kormányzásátok. "Elkúrtuk, nem értettünk hozzá!"

leggonoszab személy 2015.04.17. 19:57:43

@Kuruc ezredes: utyanmár ne cinikuskodj itten. a szájad szélére egy csomó szotyi tapadt a csúti arénában. hülyén nézel ki:D

danesdzsu2 2015.04.17. 23:24:11

@Kuruc ezredes: Akkor tessék hangosan kiabálni: "Hajrá korrupció, hajrá nepotizmus!":D

global001 2015.04.19. 08:13:29

@Kuruc ezredes:

Igazad van!

A fidesz nem azért bukta el Tapolcát (ami eléggé fideszes) mert idióta, tolvaj, cinikus gecik.

Azért buktak, mert a szocik elkurták ...

Remek éles látásra vall, mehetsz államtitkárnak a többi idióta közé !!

Inkább azt kellett volna idemásolni, hogy:

"Hazudtunk, reggel éjjel meg este !" - mostanában ez a fideszesek legkedveltebb gyúrcsányi idézet

Nix ugribugri ... :D

Aztán kaptatok a nagy cinikus pofátokra .... :DDD

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2015.04.19. 17:44:39

@global001:

Az EU, a ZUSA, a szocik és Török Gábor miatt szopott a fideszke, ez ugye nyilvánvaló.

Ami tragikus, hogy ezután az ötéves tatárjárás után 10 hülye magyarból három még mindig képes rájuk szavazni, 4 meg a KGB seggében lévő agyhalott nácikra. (Akiket majd felkarol a Lajos, csak, hogy a kép még apokaliptikusabb legyen.)

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2015.04.19. 17:48:11

@Kuruc ezredes:

Még szerencse, hogy Lézer, Fazekas, Balog meg a többi olyan kurvára ért hozzá.

ha az a pár "szocialista brókerbotrány" nem lenne, akkor megállhatnánk, mert itt lenne már a Kánaán.
süti beállítások módosítása