Polgárda

Polgárda

A Fidesz-kormány tételes bűnlajstroma

2014. május 18. - Buday András

Minden MSZP-SZDSZ-es hülye bekommenteli, de azért egy posztot megér ez, és biztosan folytatható a sor milliónyi tétellel. Facebook, 168 óra, meg még ki tudja, mi.

Most sorról sorra átvesszük az állításokat, és észérvekkel megcáfoljuk őket.

A fidesz kormány tételes bűnlajstroma:


- adójóváírás megszüntetése
- béren kívüli juttatás drasztikus csökkentése (az adható 18.000 Ft-ról 11.250, ill. 5000 Ft-ra)
- cafeteria megadóztatása
- munkavállalói járulékok emelése
- 32 ezer fő elbocsátása a közszférából
- a foglalkoztatottak számának növelése utáni adókedvezmények megszüntetése
- reprezentációs és üzleti ajándékok utáni adókötelezettség
- cégautóadó emelése
- egyszerűsített vállalkozói adó 30%-ról 37%-ra emelése
- kötelező kamarai tagság (regisztráció fedőnévvel) 5000 Ft éves tagdíjjal
- ÁFA-emelés 25%-ról 27%-ra
- illetékemelések
- a termőföldből átminősített ingatlanok értékesítéséből származó 20% feletti többlet 48%-kal adózik
- az ingatlanadó de facto bevezetése (kommunális adó)
- az ebek és lovak kötelező chipezése
- a „chipsadó” bevezetése
- a „chipsadó” emelése, majd kiterjesztése (pl. a gyümölcsízekre 500 Ft/kg)
- szeszesital jövedékiadó-emelése
- dohányáruk jövedékiadó-emelése
- környezetvédelmi termékdíj bevezetése, majd emelése
- üzemanyagok jövedéki adójának emelése („ha kormányra kerülünk, csökkenteni fogjuk az üzemanyagok jövedéki adóját”)
- bioetanol jövedéki adójának 75%-os emelése
- autógáz jövedéki adójának 100%-os emelése
- az autópálya-használat minimumának négy napról tíz napra történő emelése – áremeléssel
- baleseti adó bevezetése (természetesen ez az állami autókra nem vonatkozik!)
- a táppénz lecsökkentése (kórház 60-ról 50%, táppénz 70-ről 60%)
- 30 napi táppénz után időarányos szabadság csökkentése
- a rokkantak ellátásának csökkentése, ill. megvonása
- a szociális öntemetés bevezetése
- szociális hozzájárulási adó bevezetése
- elektronikus útdíj bevezetése (sok fuvarozó számára az eddig fizetett útdíj a többszörösére emelkedett)
- közművezeték-adó
- a magánszemélyek kommunális adója adótárgyanként 12.000 Ft-ról 17.000 Ft-ra emelhető
- kaszinóbezárás, majd újranyitás bennfentes feltételekkel
- bírósági eljárásokkal kapcsolatos illetékek drasztikus emelése
- banki tranzakciós díj emelése, „csekkadó” – tranzakciós adó megduplázása 3 ezrelékről 6 ezrelékre
- betéti kamatok után 6%-os „egészségügyi” hozzájárulás bevezetése
- telekommunikációs adó
- „cégadatok kötelező frissítése”-adó. Cégenként 20–50 ezer forint között + ált. forg. adó
- pénztárgépek cseréje 100+150.000 Ft/pénztárgép, plusz havi 2-3 ezer Ft NAV-val való állandó kapcsolat
- nyugdíjaskedvezmény részleges megvonása a távolsági buszokon és gyorsvonatokon
- közmunkások nettó 61.000 forintos fizetésének 49.000-re csökkentése
- munkanélküli-segély időtartamának 270-ről 90 napra, a szociális segély összegének 28.000-ről 22.000-re csökkentése
- egyetemi és főiskolai támogatások drasztikus csökkentése
- a Munka Törvénykönyvének átírása a munkavállalók számára hátrányos feltételekkel
- pedagógusok munkaidejének de facto meghosszabbítása
- tandíj de facto bevezetése
- asztmás gyerekek emelt összegű családi pótlékának megvonása
- mozgássérültek közlekedési támogatásának visszavágása
- egészségügyi járulék emelése

 

Bizonyára mindegyik igaz és jogos kifogás. Lehet folytatni.

És, kedves MSZP-SZDSZ-es barátaim, még így is hatalmasat pereceltetek áprilisban, és tudjátok, mit? Jövő vasárnap újabb arccal betonra esés követi ezt, amit az önkormányzati választásokon Tarlós úr budapesti győzelme fog megkoronázni.

Azt hiszem, ez leginkább titeket minősít, ha tényleg ilyen szar meg gonosz a Fizess... :D

Végezetül hadd idézzek az Ismeretlen Szurkolótól pár kedves rigmust:

Egyszerűen senkik vagytok, hej, hej!

Nincsen hangotok, parasztok, nincsen hangotok! Nincsen hangotok! Parasztok, nincsen hangotok.

Nézzetek a táblára, menjetek a picsába!

Harmincan vagytok, parasztok, harmincan vagytok! Harmincan vagytok! Parasztok, harmincan vagytok.

Meneküljetek, meneküljetek!

Hova mentek? Hova mentek?

Óvjatok, óvjatok!

A bejegyzés trackback címe:

https://polgarda.blog.hu/api/trackback/id/tr1006053140

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2014.05.19. 10:52:04

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2014.05.19. 14:15:27

@Istóczy Győző:
Természetesen, mindez nem igaz. Amikor átvették: a költségvetés stabil volt, nem volt semmiféle spirál. Viszont nem volt túl nagy mozgástér se. A Fidesznek viszont az kellett volna. Az volt a terv, hogy 1100 milliárdból elindítják a növekedést. Erre nem volt lehetősége.
Ezért találták ki, először elengedik a hiányt. Nem engedték neki.
Ezt még sikerült súlyosbítani azzal, hogy az SZJA csökkentéssel közel 500 milliárdos hiányba kerültek.
Aztán találta ki, hogy a hiány már létezik és létrehozta csontvázkereső bizottságot, hogy ráfogják az előző kormányra. Ez nem sikerült, mert nem találtak számottevő elcsúszást.
Aztán kitalálták, hogy az MNYP az tulajdonképp az állami nyugdíjrendszer része. Az EU azt mondta, hogy nem az. Nem kettős mérce, tényleg nem az.
Aztán jött az, hogy jó, akkor átmenetileg átirányítják a befizetéseket. Aztán látták, hogy nincs komoly ellenállás és vérszemet kaptak. Ha már lúd legyen kövér, elvitték az egészet.

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.05.19. 14:18:06

@global001:

Magánszemélyeket is ismerek, akik gyurcsányi idején vettek fel "devizahitelt", törlesztették szorgalmasan, és most többel tartoznak, mint felvételkor.

Ha nőtt is valamelyest az államadósság, az exponenciális növekedés, amit ti gerjesztettetek, megállt. Eközben privatizáció helyett visszavásárolunk, a PPP-t leépítjük stb.

De tudod mit, nyerjétek csak megint a vitákat, mint 2006-ban a Böszme. Szerencsére választást már nem nyertek, legfeljebb Eurovíziót.

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.05.19. 14:19:26

@Lord_Valdez:

Ha nem csökkentik az SZJA-t a jól kereső alkalmazotti rétegnél, akkor azok fele is már külföldön dolgozna.

Mindig a lényeget, az embert hagyjátok ki a számításokból.

A Fidesz pedig mindig onnan kezdi a számolást.

Ezért van, hogy a Fidesz nyer, ti pedig összefostok, és még csak nem is értitek, miért.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2014.05.19. 14:21:23

@Istóczy Győző:
A nyugdíj korhatár emelése elkerülhetetlen. A megtakarítások lenyúlása nem.

Miért mondod, hogy az én elvtársaim? Kettőnk közül nem én vagyok a kommunista. Nem én támogatom azt a politikát, ami ide vezetett, hanem te. Te harcolsz a szabad vállalkozás és a magántulajdon ellen, nem én. Én én elvtársaim a XX. század eleje óta nem voltak hatalmon, míg a tied 45 óta folyamatosan. Akkor miért engem hibáztatsz?

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2014.05.19. 14:28:11

@Istóczy Győző:
"Ha nem csökkentik az SZJA-t a jól kereső alkalmazotti rétegnél, akkor azok fele is már külföldön dolgozna."
A lószart! Magyarországon, eddig se az SZJA volt a fő probléma. A jól kereső alkalmazotti réteg addig is jól keresett.

"Mindig a lényeget, az embert hagyjátok ki a számításokból.
A Fidesz pedig mindig onnan kezdi a számolást."
A bullshitet hagyd meg a mezőgazdaság számára. Nem nagy kunszt megérteni, mindenki tudja, hogy
- a tömeget érzelmekkel lehet megszólítani, nem értelemmel (az ókori görögök óta)
- a szavazatokat meg lehet vásárolni (az ókori rómaiak óta)
A Fidesz semmi mást nem tud, mint bánni ezekkel az eszközökkel. És nem fosok tőle, csak nem tetszik.
Argentínát pont így sikerült viszonylag gazdag országból leküzdeni vergődő gazdasággá.

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.05.19. 14:38:45

@Lord_Valdez:

A korhatár emelése és a kmanyup-beszántás közötti különbség technikai, összegszerűségben pedig a Bajnai-féle elvétel a dupláját jelentette.

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.05.19. 14:45:32

@Lord_Valdez:

A "jól kereső" (vagyis a bécsi takarítónő és a londoni feketemosogató jövedelmi szintjét elérő) alkalmazotti rétegnek a fasza is kivolt vele, hogy középvezetőként is alig maradt a jövedelméből a gyerekek iskoláztatása, a hiteltörlesztés, a kocsi fenntartása után. Aki keresett bruttó 600 ezret, és volt 3 gyereke, az az SZJA-n 100, az adójóváíráson még 100 ezerrel került beljebb nettóban, ami nem egészen mindegy.

És ráadásul ez az a réteg, amelyik ha elmegy, jó eséllyel kint is marad.

Elvtársaid ezt nem értik, leszarják, németadófizetőznek, éhségmenetelnek, aztán csodálkoznak. Felháborodnak az érzelmi politizáláson a gúnyhatáron túli magyarságtól elhatárolódás és a szemkilövetés között.

A Fidesz tudja, mi a dörgés, és csinálja is.

Az erőszakos politikájuk korábban nem aratott sikert.

Mára felfogta mindenki, hogy az elvtársaiddal szembeszállni, az ország érdekeit képviselni csak így lehet.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2014.05.19. 14:50:42

@Istóczy Győző:
Egyáltalán nem. A korhatár emelés tartósan csökkenti a nyugdíjkassza terhelését, a nyugdíjdeform viszont csak átmenetileg, utána súlyosbítja. Amellett, hogy amit most elvett, az csak most 3 millió. 30 év múlva ennek a sokszorosa...

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2014.05.19. 14:53:54

@Istóczy Győző:
Ez a réteg most megy ki, nem akkor ment.

Az én elvtársaim ilyet tennének? Ezt az MSZP szokta csinálni, az én elvtársaim nem.

Nem, még mindig baromi kevesen fogták fel, hogy az ország érdeke szembeszállni az elvtársakkal, akár fideszesek, akár mszpsek, akár jobbikosok, akár lmpsek. Ezek mind komcsik.

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.05.19. 14:56:55

@Lord_Valdez:

Akkor miért alkalmazott kettős mércét a kedvenc EU-d, miért nem írhatta le az Orbán-kormány is a kmanyup költségét, úgy mint a korábbi pénzügyi szakértőitek (Medgyessy, Draskovics, Veres, Oszkó, libatolvaj) idején?

A korhatáremelés meg akkor ér valamit, ha valóban dolgozni tudnak és fognak a 65 évesek. De ti 32 éves rendőrnyuggereket csináltatok, mi több, be is nyomtátok a vezetőjüket a Parlamentbe.

A jelenérték-számításba pedig inkább ne merülj bele, különben be kellene látnod, hogy a Bajnai által elvett 6 millió is több lesz nominálisan akkorra. Ugye 3 évvel tovább fizetsz járulékot (itt ugrik 2-3 millád), 3 évvel kevesebb ideig kapsz nyugdíjat (itt ugrik még 3-4 millád) - érdekes, hogy ez nem zavarta, most sem zavarja a magadfajtát. Az Orbán, az zavarja csak, az zavarta már 1990 előtt is.

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.05.19. 14:59:29

Van is egy olyan gyanúm, hogy úgy találtátok ki, hogy 32 évesen nyugdíjba mentek, és a kmanyup-pénzből lesz a tőkétek, a korhatár meg így nem érint titeket. Ezért a Zorbánon háborodtatok fel a libatolvaj helyett.

Valószínűleg nem véletlen, hogy úgy vezettétek be a kmanyup-rendszert, hogy a kifizetés szabályairól egyetlen mondat sem szólt a törvényben, csak a befizetésről.

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.05.19. 15:01:13

Bizonyára faszán megterveztétek szokás szerint a kmanyup-rendszert is, ha a kifizetésről szóló szabályokat 13 év alatt sem sikerült tisztázni.

De azért esküdöztetek, mekkora vagyonokat keres majd rajta mindenki.

Köszönjük, eleget bizniceltünk veletek. Mindig rábasztunk. De többé nem!

Blogger Géza 2014.05.19. 15:15:48

@makro67: Egészen pontosan közöltem, hogy 2013 végére 79%-ra csökkent az eladósodottságunk. És ez így is van. Semmi okom pironkodni. (Az évközi szokásos átmeneti emelkedő hullámzás ezt bizony nem teszi semmissé. Év végére megint alacsonyabb lesz, nyugodj meg.)

Mindezt az olyan csökkent felfogóképességűek (mint te) számára, akik nem látják a nyugdíjreform hatását. Ugyanis a manyup-pénzek adósságcsökkentésre fordítása 2010 közepe és 2013 vége között zajlott le. Örülök, hogy segíthettem.

makro67 (törölt) 2014.05.19. 15:49:32

@Blogger Géza:

Nos, kis narancsos tálibom nekem, idézek tőled, neked!

"A 2010 közepi 85%-ról 2013 végére sikerült 79%-ra csökkenteni... semmi okom pironkodni."

Az adósság viszont jelenleg történelmi csúcs közelében van, 84,6%.

Tehát: se 3000 mrd forint manyup, se adósságcsökkenés, se gazdasági növekedés.

Hogy nincs okod pironkodni? Persze, hogy nincs! Hiszen Szolzsenyicin állítása a narancskommunistákra is érvényes, nesze, rágjad:

" A kommunista nem ismeri a szégyent, az emberi méltóságot, és fogalma sincs arról, amit a keresztény etika így nevez: lelkiismeret."

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2014.05.19. 16:00:41

@Rezsicsökkentő Hapcibenő:
Mondanám a klasszikusan ballib kommunkációs paneleket, amelyeket te is használsz: "Vezér, bégető, Párt és Bölcs vezére, de a Fideszre kevesebben szavaztak most, mint négy éve, tehát kvázi megbukott, szar békemenet, szar rezsicsökkentés."

Engedj meg kérlek még egy gyöngyszemet a végére:
"Rezsicsökkentő Hapcibenő 2014.05.02 17:03:30
@MACISAJT: Éljen a Szovjetúnió, és bölcs vezére, Viktor mentora Putyin. Tőled nem kell több, ez legalább hiteles."

Hozzászólásaid alapján teljesen egyértelmű, hogy te is az atlantista-cionista világlátás feltétlen híve vagy, amelynek hazánkban az MSZP-SZDSZ fémjelezte politikai erő a képviselője.

Pipas 2014.05.19. 16:03:26

@makro67: "Az adósság viszont jelenleg történelmi csúcs közelében van, 84,6%."

Az adósság megújítását úgy szokták csinálni, hogy amikor jó feltételekkel lehet kötvényt kibocsájtani, akkor megcsinálják a kibocsájtást, aztán amikor lejár a másik kötvény, akkor visszafizetik. Így aztán a két időpont közt átmenetileg növekszik az adósság.

De ahogy apátok mondta volt: "erről nektek nem kell tudni". :D

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2014.05.19. 16:03:34

@kovi1970:
Aha, oks, ha ennyire nem tetszik a maszopos, akkor mit szólnál mondjuk az atlantista-cionistához?
Ez szerintem is jobban lefedi a ti világlátásotokat. Az MSZP könnyen lehet, hogy már nem sokáig marad fenn, mert atlantista-cionista kitartóitok újat gründölnak majd helyette. Mi persze azt is MSZP-SZDSZ-nek fogjuk hívni, nektek bármennyire nem fog tetszeni.

eßemfaßom meg áll 2014.05.19. 16:03:42

@global001: "Sőt, már a benzin ára is akkor ment fel 315-ről 420-430-ra ... "

2006 választások benzinár: 250ft
2010 választások benzinár: 330Ft

Demokratikus liverális európai benzináremlkedés 2006-2010: 80Ft 32%

2014 választások benzinár: 410ft

Faszista antidemokratikus áfakulcsemelős nácibenzináremelkedés 2010-2014: 80Ft 24%

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2014.05.19. 16:04:59

@Lord_Valdez:
Ó, már csak te hiányoztál. :)
A valódi liberális, aki tényleg nem MSZP-s, és Bokros Lajosra fog szavazni, aki szintén nem az. Már csak Stark kéne ide, idén vajon kire szavazott?

eßemfaßom meg áll 2014.05.19. 16:07:58

@makro67: "Az adósság viszont jelenleg történelmi csúcs közelében van, 84,6%.
"

Ugye aki nem csak böfögi a propagandát, az ismeri az államadósság változásának rendszerét:

www.akk.hu/object.8F795A09-653C-4C74-A293-63A17D6EEC49.ivy

"A növekmény egyrészt tartalmazza az önkormányzatoktól idén átvállalt adósságot is, amely ugyan növeli a központi költségvetés adósságát, ugyanakkor nem érinti az államháztartás teljes adósságát. Másrészt az adósságot ideiglenesen növeli a március végén kibocsátott 3 milliárd USD összegű devizakötvény, amely a júliusi és a novemberi deviza lejáratokat finanszírozza, így éves szinten nem emeli az adósságot."

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2014.05.19. 16:10:21

@eßemfaßom meg áll:
Mindegy, az MSZP-SZDSZ sokkal ügyesebben menedzselte az államadósságot, akkor legalább volt gazdasági növekedés, és pörgött az infláció, ami sokkal jobb nekünk. Persze ettől ők még nem MSZP-sek, ez csak egy tény a Ténytárról. ;)

eßemfaßom meg áll 2014.05.19. 16:19:36

@Kuruc ezredes: na ja, 60-ról 80ra felmenedzselni az adóssággot süvegelendő demokratikus teljesítmény, 80% körül megtartani maga a faszista hozzánemértés.

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.05.19. 17:16:55

@eßemfaßom meg áll:

A Kósa-Szíjjártó akciót sem igen értették az elvtársak.

Ott álltunk a szakadék szélén, 8 év bolsi ámokfutás után. Sorosék már fenték a kést, hogy levágjanak minket.

Erre hivatalos, pecsétes, Barroso és a többi mértékadó által aláírt garancialevelet intézett a két úr arról, hogy nemhogy nem állunk a csőd szélén, de még az EU is kezeskedik értünk (még szép).

Mesteri munka volt. (És nem vitatom, hogy a Fidesz sem ingyen csinálta meg.)

Aztán árfolyamoznak a 0 tudásukkal. Holott ha megnézzük, milyen különbség volt az eurózóna és a mi inflációs adataink között 2004 óta, a forintnak már 1/400 euró közelébe kellett volna olcsulnia. Ezt a folyamatot pont a nyakló nélküli devizaeladósodás lassította. (És erre verik a mellüket a hazaárulók. A "szakértői oldal".)

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2014.05.19. 17:46:10

@Istóczy Győző:
Akkor sem írhatták le, de nem is volt rá igény. Elismert része volt a hiánynak.

"A jelenérték-számításba pedig inkább ne merülj bele, különben be kellene látnod, hogy a Bajnai által elvett 6 millió is több lesz nominálisan akkorra."
Elismerem, hogy hülyének kell lenned, hogy fideszes lehess, de próbálj meg kevésbé az lenni. A Párt csak egy minimum szintet ír elő, de túlteljesíted.
Van egy befektetési alap, ami 40 évig gyűjt. Most van 3 millió, az még gyűlik 30 évig. Visszadiszkontálva szerinted csak 6 millió lenne? Hát nem.
A korhatár emelés elkerülhetetlen, mert felosztó-kirovó rendszer van. Hiszed vagy sem, nyilván nem, mert a szemináriumon nem mondták, hogy a Fidesz is kénytelen lesz emelni a nyugdíjkorhatárt.

Ki az a libatolvaj?
Tudom, hogy fogyatékos vagy, de utánanézhetnél ennek a Hajdúbét sztorinak, mert ezzel is átvertek. Volt egy ágazati válság, igen, több más libatenyésztő cég is tönkre ment az idő tájt. A Wallis erre növelte a tulajdon részét a Hajdúbétben, hogy életben tartsa, de nem sikerült.

@Kuruc ezredes:
Szerinted? Elárulom, nem a kommunistákra...

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2014.05.19. 17:46:57

@Istóczy Győző:
"Ott álltunk a szakadék szélén...
Mesteri munka volt."
facepalm

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.05.19. 17:54:48

@Lord_Valdez:

Buta vagy, mint a sár.

Miféle visszadiszkontálás?

A mai 3 milla az jelenértéken 3 millát ér. Pont. Akármilyen fasza befektetési ötleted is van.

"A korhatár emelés elkerülhetetlen, mert felosztó-kirovó rendszer van. Hiszed vagy sem, nyilván nem, mert a szemináriumon nem mondták, hogy a Fidesz is kénytelen lesz emelni a nyugdíjkorhatárt."

Mint ahogy a libatolvaj is kénytelen lett volna elővarázsolni 1-2 billiót valahonnan. Azonnalba, miután előtte - mit ad Isten - éppen mindenféle libatolvajok játszottam gazdaságpolitikust.

Hogy "miféle liba"? Hogy miféle libatolvaj?

Nézzük, mint mond a baloldalon prófétaként kezelt Ángyán József:

"Itt tüntettem a Kossuth téren a libatolvaj ellen, amikor a Wallis-szal csődbűntettet elkövetve bedöntötte a Hajdúbétet!"

mno.hu/belfold/angyan-tuntettem-a-libatolvaj-ellen-nem-allok-ossze-vele-1117335

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.05.19. 17:56:19

@Lord_Valdez:

Fészpalmozhatsz, de ettől még a te elvtársaid vitték csődbe az országot 2008-ra, és a Zorbánék húzták ki onnan.

Ezt bizonyítják a számok is, és így értékelik a választók is.

Blogger Géza 2014.05.19. 18:05:22

@makro67: Ezzel szemben a tények: a legfrissebb gazdasági növekedés 2014 1,1% negyedév/negyedév) EU-s, és a 2010 közepe és 2013 vége (valószínűleg 2014 végét is írhatunk majd) közötti adósságcsökkentés is kimagasló európai mércével mérve. (Szerintem az is rekord, ha a görög adósságleírást nem nézzük.)

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2014.05.19. 18:05:23

@Istóczy Győző:
Én is ezt mondom, hogy buta vagy, mint a sár.
Nem csak azt a 3 millát vette el, hanem az egész lehetőséget.

Ángyán egy mezei álmodozó.

Most döntsd el végre, hogy az elvtársaimról beszélsz, vagy az MSZP-ről.
És 2008-ban hogy húzták ki Orbánék? A tandíj eltörlésével?

A számok azt bizonyítják, hogy 2008-ban és 2011-ben kerültünk a csőd közelébe. Először az MSZP, aztán a Fidesz juttatta oda. Ez van, bolsikám.

Blogger Géza 2014.05.19. 18:06:40

@Blogger Géza: ...a legfrissebb gazdasági növekedésünk 2014 Q1 (1,1% negyedév/negyedév) EU-s rekord...

akart ez lenni.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2014.05.19. 18:18:54

@Lord_Valdez:
Nem hát. Sokkal inkább a valódi európai értelemben vett konzervatív MSZP-SZDSZ-re. :)

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.05.19. 19:33:24

@Lord_Valdez:

2008-ban csődbe mentünk, amiből a jó kis IMF-es devizahitel húzott ki minket.

Ezután évekig lebegett a gazdaság élet és halál között.

Mostanra úgy tűnik, sikerült kilábalni a szarból, aminek a sűrejét 1945 és 1990, majd 1994 és 1998 között hordták össze elvtársaid a zsidóbandától Kádárékon át a pufajkásig, a tetejét pedig 2002 és 2010 között rendre a D-209-es, a borderlájnos és a libatolvaj elvtársaid.

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.05.19. 19:41:56

Jól jellemzi a "szakértői oldalt", hogy miután a sikeres Fidesz-kormányzás után a hihetően hangzó jóléti rendszerváltás ígéretével választás nyertek, 2010-ben csődhelyzetben adták át az országot. (Ami egyébként már 2006-ra előállt, csak akkor még előbb a hazugságokkal, majd a szemkilövetéssel el tudták fedni a bajt, majd megtartani a hatalmukat.)

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.05.19. 19:43:48

Elkúrtuk - magyarázta a Böszman.

Nem értettünk hozzá - bólogatott a libatolvaj.

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.05.19. 19:46:17

gyurcsányi volt a "baloldaliak" istene, mert megverte a Zorbánt, felmosta vele a padlót a vitában a hazugságaival.

Aztán megbukott gyurcsányi, mert kétharmadhpoz juttatta a Zorbánt.

Hogy eközben mi történt az országgal? Pont leszarja a "toleráns oldal".

global001 2014.05.19. 20:13:08

@Istóczy Győző:

Javaslom ha elélveztél a 2/3-tól, akkor ezt is lehet ízlelgetni:

index.hu/gazdasag/2014/05/19/csucskozeli_szinten_az_allamadossag/

Persze csak ha tudsz grafikont értelmezni, és ismered a számok közül a nagyobbat és a kisebbet ...

Ja, és közben nyugodtan kinyithatod a szádat, mert viktor este a lompost be fogja tolni azzal, hogy elmagyarázza, hogy miért is csökkent az államadósság 19,8 ezer milliárdról 24 ezer milliárd felé ... :))

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2014.05.19. 20:22:30

@Istóczy Győző:
Nem mentünk csődbe, csak közel kerültünk hozzá. Mint ahogy 2011-ben is.

Bár tudom, hogy el vagy tiltva a valóságtól, de történetesen Orbánék 98 és 2001 között nem csináltak semmi mást, mint élvezték a Horn-kormány konszolidációjának eredményeit. 2001-től viszont beindították az elkúrásként ismert folyamatot.
Az ország sem 2006-ban, sem 2010-ben nem volt csődben.

Sejtelmem sincs, hogy miért mondod, hogy ezek az én elvtársaim, mikor te vagy a kommancs.
Egyébként tudsz róla, hogy Orbánnak narcisztikus személyiségzavara van?

makro67 (törölt) 2014.05.19. 21:21:32

@Blogger Géza:

Nos, kérem szépen, Gézuka drága!

Éppen most délután kozmáltál oda államadósság ügyében, de brutálisan, úgy hogy még mindig érezni az égett szagot, és lám, erre mit csinálsz?

Ahelyett, hogy visszavonulva magadba szállnál, - mintha mi sem történt volna - rálépsz a növekedés területére, hogy na majd ott, ott majd aztán sikered lesz.
Mert az aztán tuti, elvégre most nőttünk, de még mekkorát. Az elmúlt 16 negyedév gyalázata meg ki a faszt érdekel, elvégre az emberek memóriája úgyis rövid.

Növekedés? Hmmm.. Gézuka, drága, hát mit értesz te ehhez, mondd? Úgy véled itt jobban tudnál hazudni?

Hmmm,... stim?

Blogger Géza 2014.05.19. 21:24:51

@makro67: Én sehova nem kozmáltam oda, csupán tényeket ismertettem, és cáfoltam a hazugságaidat (nincs növekedés, nincs adósságcsökkenés stb.) Mikor hagyod már abba? Annyira szánalmas...

makro67 (törölt) 2014.05.19. 21:30:46

@Blogger Géza:

Még a hazugságodat is lehazudod? Ennyire mélyre, hogyan süllyedhet valaki?

makro67 (törölt) 2014.05.19. 21:39:30

Nos, íme a saját hazugságodtőled, neked!

"A 2010 közepi 85%-ról 2013 végére sikerült 79%-ra csökkenteni az eladósodottságunk mértékét, ebben is az élen járunk az egész EU-ban."

Ezzel szemben szinte napra pontosan 2014 "közepi" adósság: 84,6% a 2010-es 85% helyett!

Hogy élen járunk? Meg sikerült csökkenteni?
Hahaha.,,

A 3000 mrd forint manyupot, - 10%-nyi GDP-t érted ember - no, azt sikerült csökkenteni ész nélkül és értelmetlenül. Megfejelve mindez azzal, hogy a gazdaság elmúlt 4 éves teljesítménye a térségben a leggyengébb.

No, ez a narancsos szakértelem, világos? És tudom, hogy fájnak a tények, de ez van.

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.05.19. 23:10:08

@Lord_Valdez:

A pufajkás kúrmánya alapozta meg évtizedekre az ország kiszolgáltatottságát, méltóságának és gazdasági, külpolitikai érdekeinek feladását. Nem csoda, hogy elneveztek róla egy szervizutat Wertheimben, meg most egy termet az EP-ben. Ő a németek kijáróembere volt (vagyis lett a szovjeteké után), míg a D-209-es a franciáké volt (vagyis lett a szovjeteké után).

Suchmann? Baja? Jánosi? Puch? A pocokképű elvtárs, akinek nem jut eszembe hirtelen a neve? Még viccnek is rossz mind.

Akkor még lehetett legendákat gyártani róluk, mert a sajtó 90%-a elvtársi kézben volt, és az internet sem volt még túlzottan elterjedt.

De 2014-ben nem kéne a pufajkásékat fényezni.

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.05.19. 23:11:31

Kökény? Kékesi? Vadász János? Nagy Sándor? Hát miféle gusztustalan kommunista banda volt az?

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.05.19. 23:16:52

@Lord_Valdez:

Te persze mint független értelmiségi szabadgondolkodó, sosem szavaznál a kommunistákra, még ha amúgy államférfinak is tartod a pufajkást, a pápai prolit és a libatolvajt, és remeknek mindhárom kúrmányukat, plusz a 45 évet is.

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.05.19. 23:19:44

@makro67:

A kmanyuplóvéból egy vagy másfél billát költöttünk adósságtörlesztésre, a többiből cégeket vásároltunk.

De ha már 3 billa, az éppen ilyen összegű, az államadósságon kívül számolt PPP-t miért nem hozod mindig elő? Még ki is tüntettétek érte egymást körbe-körbe, hogy milyen jól kifundáltátok, olyan hitel, ami nem számít bele az adósságba. Ilyenből építettetek olyan autópályát, amin a madár sem jár, meg wellnessbörtönt.

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.05.19. 23:22:32

@makro67: @Istóczy Győző:

PPP-ről jut eszembe, ezeknek most kivásároltuk egy részét.

Az eladósításon felül privatizáltatok orrba-szájba, többnyire teljesen értelmetlenül, csak hogy mozogjon a pénz, és tudjatok belőle lopni (mint amikor eladtátok a Malévot a zsidónak bagóért, aztán miután körülmetélte, visszavásároltátok többért).

A hitelfelvételekből is szép jutalékotok lehetett, nem véletlen, hogy teli vagytok afrikáerekkel a sok européer között.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2014.05.20. 07:17:20

@Istóczy Győző:
Azzal, hogy szignifikánsan csökkentette az ország eladósodottságát és megmentette az energiaszektort az összeomlástól? Igen, persze, vedd be szépen a gyógyszered, Győzike és menj játszani a többiekkel.

(Mellesleg az Orbán-kormány csak azért nem adta el a Malévot, mert a vevő, az Alitalia csődbe ment az üzlet befejezése előtt)

Gunboat-Diplomat 2014.05.20. 09:20:19

Harmincan vannak, igen. Egyszerűen senkik, igen. Sőt, nézzenek a táblára, és menjenek a picsába. Hej, hej, hej.

Ám mint polgári neveletetésű egyén, hadd tiltakozzak az ellen az inszinuáció ellen, amely a fenti kifejezésmódot és szellemiséget a polgár fogalmával kísérli meg társítani.

A táblán látható, ami látható, egy polgár viszont legyen mindig annyira igényes - önmagával szemben, hogy nem lelátói rigmusokat kántálva, hanem udvariasan mosolyogva küldi el őket a picsába.

Polgárnak lenni ugyanis életforma, hagyományozódó családi értékrend, nem elsősorban jövedelmi, vagy pozícionális státusz. A történelem pedig arra tanít, hogy a legerősebb családokat is lefelé gravitálja az idő, nemzedékek felívelő ívét egyes emberek egyéni teljesítményei rajzolják ki.

Éppen ezért polgári, konzervatív szellemiség elképzelhetetlen anélkül, hogy morálisan, szellemileg is megpróbáljunk többet, minőségibbet hozzátenni a családi értékrendhez, mint amennyit feladunk belőle. A leggyakrabban és legkönnyebben feladott értékek pedig sajnálatos módon az udvariasság, a nagyvonalúság és a nyitottság.

A lelátók népének kétségkívül eredeti, ám különösebb kiműveltséget nem mutató bekiabálásai nem polgári életszemléletet mutatnak, hanem sokkal inkább a hét évtizedes lumpenproli vircsaft fájdalmas továbbélését.

eßemfaßom meg áll 2014.05.20. 09:34:34

Azért az látszik, hogy az agitpromagandista balnickeknek kiadták körlevélben ezt a "mindenkorábbinálmagasabbaradósság" dumát, így kötelező ezt tolniuk, ami még mindig hízelgőbb rájuk nézve mintha tényleg nem fognák fel, hogy semmi jelentősége nincs a pillanatnyi értéknek (lásd fenttebb akk link)

eßemfaßom meg áll 2014.05.20. 09:38:46

@Lord_Valdez: "Bár tudom, hogy el vagy tiltva a valóságtól, de történetesen Orbánék 98 és 2001 között nem csináltak semmi mást, mint élvezték a Horn-kormány konszolidációjának eredményeit."

Igen, ismerjük a ballib legendagyártás klasszikusait, ha jól megy az országnak az orbán alatt akkor az az előző szocialista kormány eredményeinek felélése, ha szarul megy az orbán alatt akkor az az orbánék hozzánemértése, semmi köze hozzá a megelőző 8 év szocialista ámokfutásának

komolyan, nem unjátok még ezt papagájkodni?

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.05.20. 12:38:49

@Gunboat-Diplomat:

Véreskezű, szemkilövető, hazaáruló bolsevistákkal a polgár nem a kávéházban adomázik, hanem elviteti a Vona Gáborral.

Polgár az, aki a munkájából él, aki büszke az eredményeire, aki szereti a hazáját, és aki mindent megtesz érte, hogy jobb országot adjon át gyermekeinek, mint amilyet ő kapott a szüleitől.

Történelmi helyzettől függ, mikor melyik módszer vezet sikerre ezekben.

Láthattuk az első polgári kormányzást. Szépen türelmesen építkezett a Fidesz, az eredmények magukért beszéltek. Így álltak a kampányhoz is. Aztán jött a jóléti rendszerváltó D-209-es, és a prolik meg a cigányok szavazataival behúzta előbb a választást, majd az országot is.

Ebből tanult a Fidesz. És ezt megértették a választók is.

Nincs többé kvaterkázás, amíg a vörös söpredék a történelem dögkútjába nem kerül.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2014.05.20. 13:04:00

@eßemfaßom meg áll:
De nagyon, de mit csináljunk, ha még mindig ennyi balfék van, akinek fingja nincs a gazdaságtörténetről.

@Istóczy Győző:
A polgár a Fidesz legnagyobb ellensége. A polgár nem a hatalom seggnyalásából él és emiatt nincs is lekötelezve neki. A polgár nem elég engedelmes, a polgárnak véleménye van, és ki is mondja. Ebből pedig a Fidesz nem kér. Neki Homo Kadaricusok kellenek.

Dehogy kerül, most is kétharmadot kapott.

makro67 (törölt) 2014.05.20. 13:04:09

@Istóczy Győző:

Tökéletes helyzetelemzés! Az utolsó mondatban segítsünk be egy picit az igazságnak és a böcsületnek, hogy a polgári Magyarország álma realitássá válhasson.

No, ime, okulás gyanánt:

"Nincs többé kvaterkázás, amíg a vörös és a narancsos söpredék a történelem dögkútjába nem kerül."

makro67 (törölt) 2014.05.20. 13:06:06

@Lord_Valdez:

Lord Valdez! Tökéletesen látod a helyzetet. Grat.

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.05.20. 13:28:39

Előre, "elvtársak", az újabb összefosásig!

Semmit nem tanultatok, és semmit nem felejtettetek.

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.05.20. 14:15:13

Olvasom Jávor elvtárs "elemzését" az Összefosásról.

Nagyon buta. Mint az elvtársai is, szerencsére.

Még mindig azt hiszik, hogy technikai okokból fostak be.

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.05.20. 14:16:16

"Lesz EP-képviselőnk, és erre az eredményre alapozzuk az Együtt-PM jövőjét is."

:D

EPM -> dögkút.

Gunboat-Diplomat 2014.05.20. 15:56:28

@Lord_Valdez:

"A polgár a Fidesz legnagyobb ellensége. A polgár nem a hatalom seggnyalásából él és emiatt nincs is lekötelezve neki. A polgár nem elég engedelmes, a polgárnak véleménye van, és ki is mondja. Ebből pedig a Fidesz nem kér. Neki Homo Kadaricusok kellenek."

Kéne a Fidesznek a polgár, kéne neki nagyon, de mit csináljon, amikor csupa Homo Kadaricusból áll az ország? Élen a legnagyobb pofájú, szélsőjobboldali csürhével. Akiknek vagy a fele ráadásul a posztkomcsik háta mögül szegődött át komcsitempó helyett nyilastempóban handabandázni. Persze régi igazság: szegény ország vagyunk, csak egy söpredékre telik.

Gunboat-Diplomat 2014.05.20. 15:59:44

@Istóczy Győző:

"Polgár az, aki a munkájából él"

Nem, az a proletár.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2014.05.20. 16:28:22

@Gunboat-Diplomat:
Ez részben áldás is. Ha nem ugyanaz a társaság játszaná el a szélsőjobb és szélsőbal szerepét, akkor időnként összecsapnának, mint mondjuk Németországban. Kétségtelenül szórakoztató, amikor a söpredék csépeli egymást, de kellemetlenül sokat kell takarítani utánuk.

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.05.20. 16:31:52

@Gunboat-Diplomat:

A proletár a munkájából él, mert muszáj neki, de legszívesebben a polgár vagy az arisztokrata vagyonából élne, és ha van rá módja, úgy is csinálja (ellopja/komcsikra szavaz).

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.05.20. 16:33:08

A proletár a polgárral ellentétben nem büszke a munkájára, hanem szégyelli, hogy "az urakat" szolgálja.

Ha tehetné, virslit zabálna a vízparton egész életében.

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.05.20. 16:35:19

@Lord_Valdez:

Nálunk az általad hatalomba segített és ott is tartott szemkilövetők "csaptak össze" (valójában rontottak rá) a polgárokra többször is a történelem folyamán.

Polgárháború Magyarországon nem volt, hacsak azt nem hívjuk annak, amikor 1919-ben a zsidók puccsot, majd vörösterrort hajtottak végre.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2014.05.20. 17:12:26

@Istóczy Győző:
Szemkilövetők? :) Képzelem, amint GYF parancsot ad Kovács tizedesnek, hogy aki az idén már 3 golyót is előtt pisztollyal, hogy célozzon szemre a bizonyítékraktárból kivakart sörétes puskával és Kovács tizedes, mint a helyi Tell Vilmos céloz és talál.

Zsidó puccs? Uram isten, hát semelyik pszichiátrián nem fogadtak az OPNI bezárása óta?

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.05.20. 20:20:43

@Lord_Valdez:

Ezt a "jó" "viccet" elsüthetnéd annak a hazafinak, akinek kilövettétek a szemét 2006-ban, és nemrég öngyilkos lett.

A zsidó puccsot miért tagadod? Nem így volt?

Attitude Adjuster · http://atta.blog.hu 2014.05.20. 20:53:23

"gondolom, a brit rendszer nem kompexusos hatalommániásokra van optimalizálva"

A magyar sem, Gyurcsányék nem ugrották volna meg a küszöböt, ha Mesterházyék be nem viszik őket a hátukon.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2014.05.20. 21:06:50

@Istóczy Győző:
1. Nem mi.
2. Nem hazafi, hanem tüntető.
3. Nem lövették, hanem lőtték. (1. Gyurcsánynak rohadtul nem érdeke egy ilyen baleset. 2. ha parancsot adott volna is rá, se tudta volna az a rendőr teljesíteni. Következtetésképpen a szemkilövetés emlegetése a hülyeség beismerésének egy formája)
Egyébként stimmel.

Ami azt illeti: nem. Az egy dolog, hogy Kun Béla zsidó volt, de ettől még nem lesz a puccs zsidó.
Ajánlanám, hogy olvass egy kis történelmet, de tele van betűkkel.

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.05.20. 21:21:00

@Lord_Valdez:

Nemcsak Béla bátyád volt a zsidó abból a bandából, hanem majdnem az egész.

Talán ha négerek lettek volna zsidó helyett, te is látnád a faji összefüggést.

De nyilván ha egy rendezvényen ott van Orbán, Kövér, Áder, Bayer, Szíjjártó, Navracsics, az összes fideszes megyei elnök, meg még 3 független (Schmitt, Tarlós és Szili), akkor is bizonygatnád, hogy áh az nem fideszes rendezvény volt. Na így nem volt zsidó Béla bátyád és bandája se.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2014.05.21. 07:14:08

@Istóczy Győző:
Nem az egész. És egy rendezvény nem attól fideszes, hogy részt vesz rajta egy csomó fideszes. Hanem attól, hogy a Fidesz szervezi.

vénkujon 2014.05.21. 09:17:21

tik is csak a szart tudjátok lappogatni. egy kicsit a sikerekrő is eshetne szó. egészen pontosan a magyarfodball szárnyalására gondoltam. na erről kéne beszélni, mert a nemzeti kormányerők ezt is megcsinálták nektek! holnap. személyesen fogok részt venni azon a rendezvényen, amikoris szerethető válogatottunk kiengedi a gaz északi labdakergetők vérét, a legszebb vesztőhelyen, amit valaha építettek ebben az országban. na errő dumáljatok:D

IdomitottFoka 2014.05.21. 09:41:19

@Lord_Valdez: Most őszintén, érdemes ezt csinálnod? Mindig lesz egy másik kreténség, amit elő kap a kalapból (van mááásik!) az ügyeletes troll, ráadásul lassan ugyanolyan hülyének látszol mint ők, pl. nem értem ezt a komcsizást részedről. Amúgy meg a tagok gyűlése nem taggyűlés.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2014.05.21. 10:38:25

@IdomitottFoka:
Igazad van. Rossz szokás. Igazából azért állok le minden hülyével vitatkozni, mert a lelkem mélyén remélem, hogy megjön az esze.

Ami a kommunistázást illeti, az egyrészről, mezei trollbasztatás (az csak élvezet), másrészről, nem teljesen alaptalan.
A Fidesznek több, a Jobbiknak rengeteg olyan javaslata van, amit akár a Munkáspárt is beterjeszthetett volna. Különösen ajánlom figyelembe a devizahiteles kérdéshez adott felvetéseiket. Thürmer Gyula elpirulna, hogy ez nem neki jutott eszébe. És akkor még nem beszéltünk a személyi átfedésekről.

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.05.21. 11:30:20

@IdomitottFoka:

Persze.

És ha 45 zsidó a többi fajtárs támogatásával merényletet hajt végre a miniszterelnök ellen, és átveszi a hatalmat, az nem zsidó puccs, hanem demokratikus nemzeti egységkormány, köztársaság.

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.05.21. 14:02:28

@Lord_Valdez:

Az úgynevezett trollbasztatás maga a trollkodás, ha egyáltalán van ilyen.

Mert általában a trollozás nem más, mint a nácizás testvére, a vitapartner dehumanizálása a saját vitaképtelenség belátása után és annak okán.

-------------------------------------------
Definíció: a trollozás a vita előli gyáva elsunnyogás hangos handabandázás közepette.
-------------------------------------------

IdomitottFoka 2014.05.21. 14:23:27

@Istóczy Győző: "a vitapartner dehumanizálása a saját vitaképtelenség belátása után és annak okán"

Mert te aztán mentes vagy minden ilyesmitől.

"Nemcsak Béla bátyád volt a zsidó"
"Nálunk az általad hatalomba segített és ott is tartott szemkilövetők"
"Az eladósításon felül privatizáltatok orrba-szájba"

Azért észre kéne venni, hogy amikor azt mondják, hogy az Orbán kormány így meg úgy, akkor nem azt mondják hogy te így meg úgy. De azért rögtön visszaszaladsz Kun Béláért. Mielőtt vmi panelválasz jönne az elmúlt 8-80 év felemlegetésével, jelzem hogy nekem egyáltalán nem fáj se Kun, se Gyurcsány sértegetése. És ha csak szimplán összemosol velük, akkor nem én bizonyítom be a vitaképtelenségemet.

@Lord_Valdez: Lehet, hogy a Fidesz egyes intézkedéseinek és tagjainak több köze van az MSZMP-hez mint Thürmernek, de attól még a komcsizás (a nácizás, a magyarság, a rasszistázás, libsizés) tartalmatlan lett.

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.05.21. 14:35:58

@IdomitottFoka:

Akik az Összefosásra szavaztak (25%), azokat joggal mossa össze a másik 75% Kun-Kohn Bélával.

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.05.21. 14:37:25

Akik képesek 2014-ben is azt nyomatni, hogy az első Fidesz-kormány az "államférfi" Horn Pufi és Bokros csomagjából tudott jól működni, azokat is joggal mossa össze a másik 75% Kun-Kohn Bélával.

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.05.21. 14:41:33

Akik létpénzzel kampányolnak és "a gazdagok" elleni sárga proli irigységet gerjesztik, akik bissau-guineai és még ki tudja milyen állampolgárként Bécsbe menekített hiteljutalékokból szerveznek Éhségmenetet Magyarországra, azokat is joggal mossa össze a másik 75% Kohn Bélával.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2014.05.21. 14:56:27

@Istóczy Győző:
Vitatkozni olyanokkal lehet, akiknek van valami fogalmuk arról amiről beszélnek. Akinek nincs azzal nem lehet vitatkozni legfeljebb felvilágosítani. Persze, az se mindig sikeres.

@IdomitottFoka:
Először nem is annak neveztem, hanem fogyatékkal élőnek :). Tudom, hogy ez se szép dolog, de nem tudom, hogy lehet ennél szebben nevezni azt, amikor valaki egy XIX. századi antiszemita politikust tekint példaképnek és mindenféle hülyeséget hord össze.

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.05.21. 15:20:12

@Lord_Valdez:

"Vitatkozni olyanokkal lehet, akiknek van valami fogalmuk arról amiről beszélnek."

"valaki egy XIX. századi antiszemita politikust tekint példaképnek és mindenféle hülyeséget hord össze"

Szerintem térjünk vissza Kun-Kohn Béla bátyádhoz és fajazonos bandájához, akik merényletet követtek el a törvényes miniszterelnök ellen, majd juntát alakítottak.

Ez a tény, továbbá hogy le akarod tagadni ennek zsidó puccs jellegét, együtt bizonyítja Istóczy Győző úr igazságát és az enyémet is, és rávilágít fogalmatlanságodra.

És igen: muszáj visszamenni Kohn Béláig, ugyanis az ő szellemi-eszmei-anyagi-jogi örökösei a mai összefosók.

Az MSZMP-jogutód MSZP első elnöke például az '56 utáni megtorlásért felelős Nyers Rezső elvtársad volt. (A második pedig Horn Pufi, aki '56-ban szintén a magyarellenes oldalon állt, fegyverrel a kezében.)

Amikor demokratázzátok, demokratikus oldalnak, demokratikus ellenzéknek hazudjátok magatokat, akkor Kohn Bélával, Rosenfeld Mátyással, Eisenberger Benjáminnal és Horn Pufival emlékezteti magát a nemzet a hazugságaitokra. Örömteli, hogy ezt nyilvánosan szégyellni kényszerültök.

IdomitottFoka 2014.05.21. 15:27:47

@Lord_Valdez: Vitatkozni olyanokkal lehet, akiknek tévedésük esetén se dől össze minden az életükben. Akiknek az egész énképe összetákolt részigazságokból és részhazugságokból összegyúrt elméleten alapszik, annak már önvédelemből is muszáj mindent ignorálnia és tagadnia ami az elméletet kétségbe vonja (vagy szimpla hülyeségnek tartja). -> Itt senkitől nem várhatod, hogy bármit is belásson. A posztoló anyagi érdeke sérülne, a hülyéknek meg feldolgozhatatlan törés lenne.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2014.05.21. 16:09:26

@IdomitottFoka:
Igen, látom, és mintha a kezeléstől inkább csak súlyosbodna az állapota.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2014.05.21. 16:12:14

@IdomitottFoka: @Lord_Valdez:
Már csak annyi kell, hogy körbegratuláljátok egymást, mert megint sokkal okosabbak és műveltebbek vagytok a náciknál, aztán vasárnap este jöhet az ebből következő elsöprő választási diadal. Lesztek? Megint tervezünk majd egy kis közvetítést.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2014.05.21. 16:29:34

@Kuruc ezredes:
Nem valószínű. Őszintén, az se biztos, hogy szavazni elmegyek, mert lenne más dolgom is.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2014.05.21. 16:32:36

@Lord_Valdez:
Sajnálattal hallom. Nem hatott rád az EU-ból érkező totális ballibsi mozgósítás? :(
Így bizony tényleg orosz többség lesz az EP-ben.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2014.05.21. 16:43:42

@Kuruc ezredes:
Amúgy se szokott. Csak a fideszesek és a jobbikosok hisznek ballibsinek. Igaz, ők mindenkit annak hisznek, időnként még egymást is.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2014.05.21. 16:50:05

@Lord_Valdez:
Kár. :(
Pedig maga Bokros Lajos is arra biztatna téged, hogy szavazz a Jobbik ellen.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2014.05.21. 20:26:53

@Kuruc ezredes:
Ez csak EU választás, ott nem tudnak sok kárt csinálni.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2014.05.21. 21:40:52

@Lord_Valdez:
De hát most ajvékolják tele a youtubeot azzal, hogy ha lusták lesztek, akkor az oroszok kerülnek pozícióba majd az EP-ben. Hazudnának?

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2014.05.21. 22:23:02

@Lord_Valdez:
Gondoltam van valami kialakult álláspontod róluk, mégiscsak te állsz közel hozzájuk ideológiailag, és olyan még nem volt, hogy ne lett volna véleményed valamiről.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2014.05.21. 22:36:54

@Kuruc ezredes:
Egyáltalán nem biztos, hogy olyan közel állok hozzájuk, mint hiszed.
Ettől függetlenül nem tudom, hogy mi igaz a kémvádakból.
Azt régóta gyanítja mindenki, hogy a Jobbikot támogatják Oroszországból, illetve, hogy a tevékenysége jól jön Oroszországnak, de bizonyítani még senki sem tudott semmit.

Ellenben van egy sanda gyanúm: a Fidesz már régóta tudott K. Béláról, de gondosan tartogatta az ügyet. Ha parlamenti választáskor robbantják, akkor azzal a Simon-ügyről terelik el a figyelmet. Most, hogy az MSZP-t kellően meggyengítették, neki estek a Jobbiknak.

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.05.22. 02:48:37

@Lord_Valdez:

Igen, ez életszerű.

Szélsőlibsi blogot szerkesztesz, nácizol, fasisztázol, hinted az igét politikai témákban, ahogy csak kifér a csövön. gyurcsányi, bajnai, Mesterházy legutóbbi brosúráit szemmel láthatólag már akkor elolvasod, amikor még fog rajtuk a festék.

Jön a választás, ahol nem kisebb a tét, mint hogy végre sikerül-e felmosni a padlót az Orbánnal, visszaszorítani a fasizmust, és visszaadni a demokratikus oldal hitét.

Erre benyögöd rezignáltan, hogy nem is biztos, hogy leszavazol, mert lenne más dolgod is.

Még a végén kiderül, hogy független szabadgondolkodóként a legutóbb sem szavaztál le a "kormányváltásra".

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.05.22. 02:58:36

Kíváncsi vagyok, hogy ezúttal sikerül-e megszereznie a "demokratikus oldalnak" az ellenzéki szavazatok többségét.

Jávor elvtárs azt mondta, hogy biztosan mandátumot szerez, és erre építik a jövőben az Együtt-PM-et. Szerintem ők egy 1,5-1,8% körüli eredménnyel lehúzzák magukat a klotyón.

Az életművész Fodor ugye nem indul, mert nincs pénze. 0%, mint rendesen.

gyurcsányiban már több kakaó van, ő akár meg is szerezhet 5%-ot. De talán csak 4,99% lesz az.

MSZP? Sokkal rosszabb nem lesz egyedül sem, mint az Összefosás volt. 14,99-25% között bármi lehet. Szanyi kapitány biztos befutó.

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.05.22. 03:02:36

A Fidesznek szerintem meglesz az 50%-a a nem orbáni, nem zsarnoki rendszerben is, ami újabb muníciót ad majd a ballibmatematikusoknak.

A Jobbik jól kezeli Kágébéla ügyét, de az érintett több mint furcsa. Az biztos, hogy nagyon kilóg a komcsi időkre hajazó megjelenésével, gigantikus hasával, egész megjelenésével. Szerintem nem kapnak többet az országgyűlési 20,5%-uknál. Morvai remekül kampányol, nagyon ért a médiához. Balczó is szimpatikus lehet sokaknak (joggal), nem értem, miért nem használják ki.

Az LMP-t biztos befutónak gondolom.

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.05.22. 03:04:46

Tippem:

Fidesz - 51%
MSZP - 19%
Jobbik - 18%
LMP - 6%
DK - 4%
EPM - 1%
resztli - 1%

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2014.05.22. 07:22:15

@Istóczy Győző:
Szélsőliberális? Igen, kiállok a szólásszabadságért, akkor is, amikor ti zsidóztok és mások szankcionálni akarják.
Láttál nácizni? Fasisztázni? Mikor? Kit?
A Jobbikot aligha, mert sem nem náci, sem nem fasiszta. Mind a nácizmus, mind a fasizmus, de még a nyilas ideológia is sokkal konzisztensebb valami annál, amit a Jobbik képvisel. A Jobbik leginkább leginkább egy neovölkisch, szocialista zagyvalék.

Csak, ha bedobják a postaládámba, de még akkor se biztos. Amikor ürítem a postaládát a reklám és pártújságokat azonnal viszem is át a szelektív gyűjtőbe.

És képzeld, tényleg vannak fontosabb dolgaim is. Egy országgyűlési választás fontos annyira, hogy arra időt szakítsak, de az EU választáson nem múlik sok.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2014.05.22. 14:30:14

@Lord_Valdez:
Igen, a korrektség jegyében én is elismerem, hogy a szólásszabadságról korábban is ezt mondtad, úgyhogy ilyen tekintetben sokkal liberálisabb nézeteid vannak az SZDSZ-nél.
süti beállítások módosítása